פריס הילטון וניקול ריצ'י מתאחדות, וזה דבילי וכיפי כמו שזה נשמע

"פריס וניקול: ההדרן" | צילום: פיקוק
"פריס וניקול: ההדרן" | צילום: פיקוק

עברו יותר מ-20 שנה מאז שעולם הריאליטי הגיע לתחתית כשהפך את בנות העשירים האלו לאייקון של עושר וטפשת. עכשיו פריס הילטון וניקול ריצ'י חוזרות למסך באיחוד לא פחות טראשי ומטופש. כיף לנו!

88 שיתופים | 132 צפיות

המפגש בין פריס הילטון לניקול ריצ'י היה נקודת מפנה חשובה בתולדות הטלוויזיה. תצחקו עליהן כמה שתרצו, אבל גם אם לא לבדן – הן דיי ביססו את ז'אנר הדוקו-ריאליטי הנורא, והפכו אותו ללהיט שהוא. כלומר, אנחנו מקווים שבנות הקרדשיאן שלחו להן פרחים, כי מגיע להן. זריקתן של שתי בנות ה-22 העשירות והמתנשאות לעבר קלחת הריאליטי, והפגשתן עם האדם הפשוט לאורך 5 שנות "החיים הפשוטים" לא היתה רק החלטה שהקפיצה את כל ז'אנר הריאליטי, אלא גם סנונית ראשונה בתופעה הכי רלוונטית בעשור האחרון – שנאת עשירים.

>> התגובה האיראנית: אחרי שנחשפה, נגה ארז מקבלת תגובות מפתיעות

וכעת, אחרי שנים שמעריצים הפצירו בהן לחזור, פריס וניקול חוזרות בדרך שלהן – לא אל החווה הסרוחה מהסדרה המקורית, אלא לביתי האופרה העילאיים ומתנשאים. "פריס & ניקול: ההדרן" היא מיני סדרה בת 3 פרקים שבדומה לדוקו-ריאליטי, מתאר מציאות חצי מתוסרטת ששולחת את הבנות לפגוש צדדים אחרים בעולם, מפגישה אותם עם טיפוסים שונים שלרוב או מרגישים שהנשים הטחונות באות להתנשא עליהם, או שהם עצמם מתנשאים על שתי הבלונדיניות הלא מי יודע מה מבריקות (לפחות על המסך, כן? כי בפועל, שתיהן מחזיקות באימפריה).

>> השד בבקבוק: כריסטינה אגילרה חוגגת 44 בחזה חשוף

העלילה די ברורה, גם אם מטופשת – שתי הכוכבות רוצות לקחת את השיר המטופש שאותו זמזמו לאורך כל "החיים הפשוטים", השיר "סאנאסה" שהן כתבו כשהיו בנות 7, ולהפוך אותו למופע אופרה. האווירה אפילו יותר קומית מזו של סדרת המקור, ונראה שברור לכולם שמדובר בטראש לשם הטראש – דבר די צפוי וגם טוב כשמדובר בשתי מלכות טראש שכאלו – ויש גם לא מעט קריצות למעריצים, כמו הרגע בו הילטון הולכת לקניות בוולמארט, רמז לרגע האייקוני מהפרק הראשון של סדרת המקור, בו הילטון שאלה אם וולמארט הוא מקום שבו קונים דברים לקיר. זה יהיה דבילי, זה יהיה כיף, זה יהיה בדיוק מה שציפיתן – וזה בדיוק למה באתן לצפות.
"פריס & ניקול: ההדרן", 3 פרקים, רשת פיקוק ואמזון פריים

הכתבה פורסמה לראשונה באתר "טיים אאוט"