פריז, אהובתי: מסע קניות בעיר האורות שיתאים לכל כיס

שופינג שפוי בפריז? יש דבר כזה. צילום: שאטרסטוק
שופינג שפוי בפריז? יש דבר כזה. צילום: שאטרסטוק

שופינג איכותי ומספק שלא יקרע לכן את הכיס? יש דבר כזה. אספנו עבורכן את נקודות האור (והשופינג) הכי נוצצות בפריז

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | אל-על

שופינג בפריז הוא אחד מההנאות הגדולות ביותר במהלך הביקור בעיר האורות. לצד ביקור במוזיאונים המפורסמים, שייט בסיין וסיור במגדל אייפל, רבים מאיתנו חוזרים עם שקיות עמוסות כל טוב הישר מבירת האופנה הנוצצת. ישנו ביקוש רב ליעד זה ולכן מישראל יוצאות הרבה טיסות לפריז. אספנו עבורכם מספר נקודות עניין מרכזיות אשר יאפשרו לכם ליהנות משופינג איכותי ועלות אטרקטיבית – שילוב לא מובן מאליו בעיר הבוטיקים המפוארים.

נצלו את מכירות סוף העונה

פעמיים בשנה, החנויות בצרפת כולה מקצצות את המחירים ופותחות את דלתיהן לנחילי הקונים הלהוטים. אל תפספסו את החוויה הנהדרת, בסופה תצאו עם פריטים מעולים באיכות מצוינת – ובמחיר נמוך במיוחד, עד 80% הנחה! מכירות סוף העונה חלות בכל חודש ינואר ויולי ואתם מוזמנים להתחדש  בחפצים עתיקים, בגדים, פריטי אופנה, נעליים ואפילו ריהוט לבית. אם אתם באמת רוצים לרכוש מציאות, הקפידו להגיע לחנויות מיד בתחילת הסיילים. העם הצרפתי ידוע כנחוש וחובב סיילים בעצמו, לכן לא כדאי להמתין לסוף החודש.

אל תפספסו את חנויות הוינטג'. צילום: שאטרסטוק
אל תפספסו את חנויות הוינטג'. צילום: שאטרסטוק

בקרו בחנויות וינטאג'

ברחבי פריז פזורות עשרות חנויות המקדשות את מוסד הוינטאג', בהן תוכלו למצוא פריטים ייחודיים של בתי האופנה המובילים בפריז – במחירים מעולים. החנויות הפופולריות ביותר ממוקמות בשלוש שכונות שונות. החנות הראשונה נקראת Abbesses והיא ממוקמת בשכונת מונמארטר, בה יוצעו לכם מגוון בגדי נשים בסגנון פאנקי. החנות השניה ממוקמת בסמוך למרכז פומפידו והיא עונה לשם Free'P'Star. בחנות היפהפיה יוצעו לכם מבחר מגוון של בגדים מכל התקופות, במחירים סבירים. אזור נוסף בו מצויות כמה חנויות המציעות אופנת וינטאג' הוא בסמוך לתחנת המטרו ז 'אק בונסרגנט. התחילו את הסיור שלכם עם החנות "פריפ" המשיכו ל- "Sape" וקנחו בחנות GoldyMama. בכל אחת מהחנויות הללו צפוי לכם אוצר בלתי נדלה של חפצי יד שניה, מחירים נמוכים ואפילו יצירות אופנה מבית שאנל וז'אן פול גוטיה.

רשת ביגוד אהובה: Petit Bateau

הרשת הצרפתית הפופולרית Petit Bateau מציעה קו אופנתי קלאסי, איכותי ועל זמני. המחירים ללא תחרות (במיוחד בעונת הסיילים) והסגנון שופע שיק צרפתי-אירופאי. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש לילדים ולמבוגרים בסגנון פריזאי כובש. אם אתם מחפשים חולצה לבנה ארוכת שרוולים עם פסים כחולים ואדומים – אין מקום טוב יותר לאתר את החולצה האהובה עליכם מאשר כאן.

נצלו את מכירות סוף העונה. צילום: שאטרסטוק
נצלו את מכירות סוף העונה. צילום: שאטרסטוק

בגדי מעצבים במחירים אטרקטיביים: L'HABILLEUR

כמו כל חנות בוטיק באזור שכונת המארה האופנתית, גם L'HABILLEUR נחשבת לחנות המציעה שיק אופנתי, בגדי מעצבים באיכות מצוינת והטוויסט – במחירים טובים. זהו אחד מהמוסדות הוותיקים בעיר האורות ואחד ממותגי ההלבשה המקומיים הפופולריים ביותר, כבר מעל לעשור. אם יתמזל מזלכם, תוכלו להשיג בגדים של מיטב המעצבים (Issey Miyake, Castelbajac, ז'אן פול גוטיה ומותגים נוספים), המלווים בתג מחיר מפתה – עד 60% הנחה!

נעלי איכות וסטייל: Andre

אם אתם אוהבים מציאות איכותיות, נעלי אנדרה הם הכתובת שלכם. בנעלי אנדרה מוצע מגוון רחב של נעלים איכותיות ביותר במחירים מצוינים. בנוסף, תוכלו למצוא בחנות מגוון עיצובים מהעונה הקודמת במחירים אטרקטיביים במיוחד. על אף שהסגנון האופנתי משתנה כל הזמן, אפשר לסמוך על השיק הפריזאי שיציע לכם כמה וכמה דגמי נעליים על זמניות. הם אולי לא יככבו בגיליון הבא של ווג, אבל לגמרי יהיה שוות כל יורו שתשקיעו בהם.

הפריזאי הקלאסי: Claudie Pierlot

אם אתם חובבים תחרה צרפתית, סלסולים, קישוטים ופרחים מלאי אופטימיות – קלודי פיירלו היא החנות בשבילכם. בסגנון צרפתי מובהק מלא סטייל וקלאס, מציע המותג הותיק פריטי לבוש אופנתיים ויפהפיים במחירים טובים. אחת החנויות ממוקמת ברובע מארה האופנתי, בה תוכלו ליהנות מחוויה אלגנטית, ביגוד באיכות מצוינת ו-50% הנחה בכל ימות השנה!

שוק הפשפשים Marche aux Puces Saint-Ouen. צילום: שאטרסטוק
שוק הפשפשים Marche aux Puces Saint-Ouen. צילום: שאטרסטוק

היד השניה: שוק הפשפשים Marche aux Puces Saint-Ouen

מעל ל-1,000 דוכנים המציעים את מרכולתם המסקרנת מאכלסים את שוק הפשפשים התוסס הזה. אתם מוזמנים לשוטט במבוך צבעוני של ריהוט בסגנון אר-דקו, ספרים נדירים, עתיקות יקרות ומכרה זהב של ממש לכל חובבי הענתיקות והמחירים האטרקטיביים. אם תגיעו בשעה סבירה ותהיו מצוידים בסבלנות ויכולת מיקוח – סביר להניח שתצליחו להניח את ידכם על כמה מציאות יקרות מפז. השוק פעיל בימים שבת, ראשון ושני בכל שבוע.