עכשיו זה רשמי: המותג חביב הפאשניסטות מגיע לישראל

המותג Other Stories & מגיע לישראל | צילום: יח"צ
המותג Other Stories & מגיע לישראל | צילום: יח"צ

אחרי חרושת שמועות סוף סוף אפשר לספר שהמותג Other Stories &, עם הפריטים הרומנטים והעל זמניים שכל המתלבשות המצטיינות חורשות עליו, עושה עליה - כל הפרטים שיש עד כה

88 שיתופים | 132 צפיות

קבוצת H&M הכריזה הבוקר באופן רשמי כי Other Stories &, המותג שאנחנו חולמות עליו בלילות מבית H&M' יגיע בקרוב לישראל. למי שלא מכירה, שתכין את עצמה להתאהב, מדובר ברשת אופנה עם פריטים בסטייל רומנטי קז'ואלי, מוקפד ומדויק, עם גזרות נהדרות, פלטות צבעים פסטליות וגם פרקטיות, הדפסים קסומים ועיצובים שיודעים לקחת את הטרנדים החמים ולעדן אותם כך שידברו בשפה של המותג.

עד כה לא ניתן היה להזמין ישירות לישראל את בגדי המותג דרך האתר הרשמי והמותג היה סודן השמור של הפאשניסטות הישראליות שמרבות לבלות בחו"ל ויודעות איפה למצוא פריטים עם סטייל. טווח המחירים קצת יותר יקר מהרשתות הזולות שאנחנו מכירות, שמלת מיני קלילה עולה בממוצע 99 דולר, אוברול ארוך עולה בממוצע 129 דולר, טי שירטס באזור ה-25 דולר וחולצות מיוחדות מ-59 דולר וצפונה. אכן לא מדובר במחירים זולים במיוחד, אבל הסטייל החלומי בדרך כלל שווה את זה. נשאר לנו רק לקוות שהמחירים בארץ יהיו כמה שיותר דומים למקור. מה שלא קורה בדרך כלל, שכן בגלל עניינים לוגיסטיים כאלה ואחרים המחירים בארץ מקפצים לרוב מעל מחירי המותג המקוריים.

כרגע צפויים להיפתח שני סניפים בקניוני עזריאלי תל אביב וירושלים בסתיו הקרוב, ככל הנראה בסוף שנת 2021. עד שזה יקרה, הנה כמה תמונות מהאינסטגרם של המותג כדי לשטוף את העיניים: