עכשיו הזמן: טיפול הפילינג החדשני שיתקן את נזקי הקיץ

אריאלה אמרוסי | צילום: שי פרנקו
אריאלה אמרוסי | צילום: שי פרנקו

החורף, כשקרינת השמש חלשה הוא התקופה המתאימה לטיפול פילינג כמו Perso Peel מבית אריאלה ביוטי

88 שיתופים | 132 צפיות

“אני לא מוכרת טיפולים, אני מוכרת תוצאות!", מכריזה אריאלה אמרוסי בביטחון השמור למי שכבר קרוב ל-40 שנה עוסקת בתחום הקוסמטיקה והביוטי ואוחזת במוניטין חסר תקדים של הצלחות מוכחות ואלפי לקוחות מרוצות, שחוזרות אליה שוב ושוב. 

את דרכה המקצועית החלה אמרוסי מתוך תשוקה לתחום הטיפוח והיופי ורצון לבנות לעצמה קריירה עצמאית. הבחורה הצעירה וחדורת המוטיבציה שסיימה את לימודי הקוסמטיקה ב-1986 היא כיום "אריאלה ביוטי" – מבכירות התחום בישראל, בעליה של קליניקה יוקרתית לטיפולי אסתטיקה ויופי, מובילת קהילה של אלפי לקוחות וקוסמטיקאיות, ומפתחת שיטות טיפול וסדרות מוצרי טיפוח מהמתקדמים בעולם

הבנתה המעמיקה את עולם טיפולי היופי בכלל ואת נושא האנטי-אייג'ינג בפרט, כמו גם צורת חשיבתה הייחודית ווהמקורית של אמרוסי באות לידי ביטוי מובהק, בין היתר, בשיטת "טריפל A" הבלעדית ל"אריאלה ביוטי" – שיטה המתבססת על שילוב בין שלושה אלמנטים מנצחים: הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום האנטי-אייג'ינג הבלעדיות לקליניקה, מוצרי "אקטיב קוסמטיקס" – סדרת מוצרי הקוסמטיקה הייחודית ל"אריאלה ביוטי", וטיפולים אסתטיים המתבצעים על ידי רופאים מומחים ובליווי של אמרוסי. 

"לכל מטופלת מותאמים באופן המדויק ביותר תכנית טיפולים ומוצרים לשימוש ביתי" מסבירה אמרוסי, שמקפידה על ערוץ תקשורת ישיר עם כל לקוחותיה: "כולן יודעות שהן יכולות ליצור איתי קשר, להתקשר ולכתוב לי בכל יום ובכל שעה, גם בסופי שבוע, ואני עונה לכולן. עם כל התלבטות וכל שאלה שמתעוררת, תמיד אפשר לפנות אליי ולקבל מענה". אין פלא, אפוא, שאלפי נשים בוחרות להפקיד את הטיפול בעורן בידיה האמונות של אמרוסי כבר עשרות שנים. 

בימים אלו משיקה אמרוסי את perso peel: טיפול פילינג חדשני הנפרש על פני סדרה בת ארבעה טיפולים ומלווה במוצרים משלימים לשימוש ביתי. הטיפול פותח על ידי אמרוסי בהתבסס על ניסיונה העשיר בתחום ועל ידע אשר נצבר לאורך שנותיה הרבות במקצוע, ומשלב סוגים שונים של חומצות המטפלות בכל סוגי העור ובמגוון בעיות עור (אקנה, פיגמנטציה וכדומה). 

העיתוי שנבחר להשקת סדרת הטיפולים אינו מקרי. "החורף, בו קרני השמש נחלשות, הוא התקופה המתאימה ביותר לביצוע טיפולי פילינג, המחדש ומרענן את עור הפנים באופן העמוק ביותר ומתקן את נזקי הקיץ", מסבירה אמרוסי ומדגישה שאופן ביצוע הטיפול, כמו גם המוצרים הנלווים, מותאמים לכל מטופלת ומטופלת באופן ספציפי, על פי הצרכים הפרטניים ועל פי מצב עורה. כמו תמיד ב"אריאלה ביוטי", מובטח לכל לקוחה ליווי צמוד לכל אורך התהליך, עד לתוצאה הרצויה. 

מוצרי אריאלה ביוטי | צילום: יח"צ
מוצרי אריאלה ביוטי | צילום: יח"צ

שאיפה למצוינות ולחדשנות, יושרה מקצועית וחתירה מתמדת לשיפור מראן וביטחונן העצמי של לקוחותיה מלווים את פועלה של אמרוסי כבר עשרות שנים, כמו גם המשפט "אל תוותרו לעצמכן ואל תוותרו על עצמכן" – שהפך זה מכבר למוטו מעצים עבור אלפי נשים שיכולות להעיד על כך שאצל "אריאלה ביוטי" התוצאות מדברות בעד עצמן.
https://arielabeauty.co.il/
https://www.instagram.com/ariela.beauty/
https://www.facebook.com/arielabeauty
* בשיתוף אריאלה ביוטי