סילבסטר מסביב לעולם

מתכננים לקבל את פני השנה החדשה בחו"ל? קבלו את רשימת מסיבות הסילבסטר הכי שוות מעבר לים. וכן, הן גם בחינם. Happy new year לכולם!

88 שיתופים | 132 צפיות

עשור חלף מאז הבהלה הגדולה מבאג 2000, והמשיכה למסיבות ענק מעבר לים רק גוברת, ואיתה הרצון להכניס לרזומה ההיסטורי שלנו פרטייה אחת מדליקה, מיוחדת ועמוסת אנשים וחוויות. אז אספנו עבורכם את עשר המסיבות הבינלאומיות (והחינמיות) ששווה להיות בהן.

פראג: חוגגים בכיכר

בכיכר העתיקה של פראג ממשיכה המסורת של מסיבת רחוב עמוסת הפתעות בניחוח של פעם. מעבר לנוף ולנהר המדהים, תוכלו ליהנות משמפניה טובה, מזיקוקי דינור – וכמובן ממטעמים מסורתיים שמציעים הרוכלים המקומיים.
לא לשכוח: להתלבש חם.

ניו יורק: יוצאים לרחובות

בניו יורק סיטי חוגגים כבר למעלה ממאה שנה את מסיבת הסילבסטר בטיים סקוואר. במידה שאתם באזור, אתם מוזמנים להגיע למקום וליהנות משלל פסלים, קישוטים, ובעיקר ממסיבות שיוצאות מהמסעדות לרחוב.
לא לשכוח: מצלמה.

ריו דה ז'נרו: בקצב הסלסלה

ריו דה ז'נרו היא המקום לחגוג בו את פתיחת השנה החדשה. בכל שנה מתחלקת העיר למספר מוקדי בילוי, והרחובות הופכים לפסטיבל אחד גדול שבו כולם משתתפים. אלכוהול, זיקוקים וריקודים הם רק חלק מהתפריט המוצע לבליינים.
לא לשכוח: נעליים נוחות לריקוד.

אמסטרדם: בניחוח היסטורי

באמסטרדם כדאי לחגוג את השנה החדשה לאו דווקא בגלל הקופי שופס וגם לא בגלל החלונות האדומים – אלא בגלל מסיבת השנה בכיכר המוזיאונים המפורסמת, שבה תוכלו ליהנות משלל בניינים היסטוריים לצד הופעות חינם של אמנים הולנדיים. אחרי שתספגו קצת תרבות ואמנות, אתם מוזמנים להגיע למסיבות האפטר פרטי בפאבים המקומיים.
לא לשכוח: להשאיר כסף מזומן למונית.

לאס ווגאס: שווה להמר על זה

אלפי מבקרים מגיעים מדי שנה לעיר ההימורים לאס ווגאס ונהנים מחוויית בילוי משכרת חושים. כזו בדיוק היא גם חגיגת השנה החדשה. בעיר תמצאו שלל מועדונים, בתי מלון ומסעדות מהשוות בעולם. המקומיים מבטיחים בילוי ייחודי והופעות חיות של אומנים ידועים – לצד הימורים מיוחדים לרגל השנה החדשה.
המלצה שלנו: תשאירו את הארנק בחדר בית המלון.

טאיוואן: על גג העולם

אם כבר לחגוג, אז על פלא הנדסאי: הטאיפיי 101 בטאיוואן. נכון שהבורג' בדובאי קצת עקף אותו בגובה, אבל מאז 2004 המקום מושך את עיני כל העולם עם מסיבת סילבסטר מדהימה הכוללת זיקוקי ענק ושלל הפתעות גדולות מהחיים.
המלצה שלנו: בואו מוקדם והכינו את מצלמת הווידאו.


הנקודה הכי טובה לצפות בזיקוקים. מגדל אייפל. צילום: photos to go

לונדון: לחגוג במבטא בריטי

מגיעים ללונדון? הצטיידו בבירה ובנקודת תצפית טובה כי גם השנה (למרות מזג האוויר) ימשיכו שם עם מסורת הזיקוקים השנתית מעל לונדון איי. מחפשים מסיבה טובה? בואו למרכז לונדון, שם מארחים מיטב המועדונים את הדי ג'ייז שעשו את השנה, כמו בום בום קלאב, שיעשה מסיבת אייטיז'.
לא לשכוח: את המשקפת.

ברלין: מסיבת רחוב בניחוח גרמני

באונטר דן לינדן שבברלין תזכו למסיבת רחוב בניחוח גרמני אסלי. מה יהיה לנו שם? נקניקיות, אלכוהול שיזרום כמים, מטעמים מקומיים, מוזיקה טובה וזיקוקים בחצות. וכן, זה בחינם.
לא לשכוח: כסף קטן מקומי.

פריז: רומנטיקה בשאנז אליזה

הצלחתם להגיע לעיר הכי רומנטית בעולם – פריז? מהרו לתפוס מקום בשאנז אליזה – שם דואגים בכל שנה לכסות את העצים ואת מעקות הבתים באורות מנצנצים. מגדל אייפל הוא כמובן נקודת התצפית המושלמת לצפייה בזיקוקים בחצות. ומה אחר כך? לבשו את מיטב מחלצותיכם המנצנצים, בואו למועדון דה ג'ון הוותיק (רובע 13) ואל תחמיצו ריקוד סלואו רומנטי לצלילי הפאנק סול.
לא לשכוח: להביא איתכם את אהבת חייכם ולהזמין בקבוק של יין טוב או קיר רויאל איכותי.

תמיד יש עוד שנה

לא הספקתם להזמין כרטיסים לחו"ל בגלל המחיר או מזג האוויר? אתם יכולים להתנחם בעובדה שאת אותן המסיבות נחגוג גם בשנה הבאה…