סוד היופי של שרון סטון

שרון סטון | צילום: Andreas Rentz/Getty Images
שרון סטון | צילום: Andreas Rentz/Getty Images

תשכחו מטיפולי אסתטיקה פולשניים בהרדמה. היום יש טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות טיפולים מתקדמים גם בבית. תשאלו את הצוואר של שרון סטון

88 שיתופים | 132 צפיות

השחקנית שרון סטון כבר בת 65. זוכרים את הסרט "אינסטינקט בסיסי", בכיכובה, אי שם בניינטיז עם מייקל דאגלס ובלי תחתונים? אז אמנם חלפו הרבה שנים מאז, אבל סטון היא עדיין שחקנית רלוונטית, עסוקה, וחייבים לומר שהיא נראית נפלא וכן, עדיין סקסית מאוד. 

היופי שלה נראה טבעי, לא עשוי מדי, צעיר, קורן ובריא ועושה רושם שהיא אימצה את הטרנד העולמי שהגיע גם להוליווד, ושמתחזק בשנים האחרונות. הטיפולים הפולשניים, הכרוכים בהרדמה ודורשים חריגה ארוכה מהשגרה, הורידו הילוך בעולם האסתטי הרפואי, וזאת שעתם היפה של החידושים המדעיים עם טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך שנותנות מענה לשלל טיפולים לפנים ולגוף בקליניקות וגם בבית. 

שרון סטון משתמשת במכשיר מיצוק הצוואר של אופטרה
שרון סטון משתמשת במכשיר מיצוק הצוואר של אופטרה

הצילום של סטון עם המכשיר לחיזוק שרירי הצוואר עשה כצפוי את הרעש שלו ולא בכדי. אז תמחאו כפיים לחברת "אופטרה לונדון", שלקחה את הטכנולוגיות הטובות בעולם גם אל הקליניקות שלה וגם אל הבית הפרטי שלנו, עם מעל 25 מוצרים ביתיים שאפשר למצוא אותם היום ב-120 חנויות קונספט ברחבי העולם כולל שש בישראל: בתל אביב נפתחה בנוסף גם קליניקה לטיפולים בחזית מלון דן, וחנויות נוספות יש בירושלים ובראשון לציון. 

אומרת לירון כהן כץ מנהלת המותג העולמי של אופטרה באסיה, ארצות הברית וישראל, שיושבת במרכז החברה בלונדון. "אין ספק שהמכשור הביתי הפך להיות חלק בלתי נפרד מארסנל הטיפולים של נשים בעולם, שגם עובד בפני עצמו וגם משמר את הטיפולים בקליניקה. לכל המכשירים שלנו טכנולוגיות עוצמתיות פורצות דרך, הם ידידותיים, נוחים וקלים לשימוש במינימום זמן והכי חשוב: נותנים מענה ממוקד ומקיף למגוון רחב של בעיות עור". 

למשל?
"מניקוי והבהרה, דרך מיצוק העור, הפחתת קמטים, פיגמנטציה, כהויות ונפיחות בעיניים, הרגעת עור אקנתי ועוד ועוד".

מה את יכולה לספר על החברה?
"היא הוקמה בשנת 2010 באנגליה מתוך הבנה ששימוש בידיים ובקרמים לא יכולים להביא לתוצאות אמיתיות ומתוך מחשבה עתידנית הגדרנו מחדש את תפיסת היופי והבאנו בשורה כשפיתחנו בחברה מכשירים חדשניים ומהפכניים לטיפוח והצערת העור, שהם עילית הטכנולוגיה עם הוכחות קליניות ומדעיות גם לשימוש בקליניקות ובבית, יצרנו גם מגוון של מוצרי קוסמטיקה ומכשירים אידיאלים שמתאימים לכל סוגי העור". 

היכן את רואה את ההישג הכי גדול שלכם?
"אנחנו שינינו את פני עולם הטיפולים הביתיים בשימוש בזמן החופשי. כמובן בכל אותם לקוחות מרוצים בעולם במכירות שיא של מכשירים ובפרסים שזכינו על 'חדשנות יוצאת דופן', מכשור פורץ דרך ועוד כולל ב-BEAUTY AWARDS, שהוא האוסקר של עולם הביוטי".

בחברה מדברים על מכשור לטיפולי מנע או גם לתיקון אמיתי של נזקים.
"המכשור שלנו נלחם בסימני הזדקנות ומטפל כמובן גם בנזקים קיימים". 

מה זה אומר אחריות לכל החיים?
"בדיוק כמו שזה נשמע. בתום הרכישה אנחנו נותנים ללקוחות אחריות על המכשור הביתי לכל החיים".

מה מוצר הדגל שלכם?
"הדרמסוניק פרו – מכשיר אנטי אייג'ינג שעובד על טכנולוגיות אור ויוצר גם רטט מצמצם קמטים, מהדק את העור, מאיץ את מחזור הדם ומחיה את התאים".

ד"ר אינס ורנר משתמשת במוצרי אופטרה | צילום: שי קדם
ד"ר אינס ורנר משתמשת במוצרי אופטרה | צילום: שי קדם

קצת על מכשירי החברה

מכשירים מקולקציית סינרג'י עובדים על טכנולוגיה של אור, פועלים בטמפרטורה של 40 מעלות וטכנולוגיית רטט לשיפור זרימת הדם  

INFRA RED LIGHT THERAPY – למיצוק העור והפחתת נפיחויות וקמטים, מעודד ייצור קולגן ואלסטין. 

GREEN LIGHT THERAPY – להבהרה, הפחתת פיגמנטציה וכתמי עור, מטפל בכהויות, מרגיע עור מגורה ומעודד קשירת מולקולות חמצן אל התאים.

BLUE LIGHT THERAPY – לניקוי אנטי בקטריאלי, הפחתת אקנה, עור שומני וריפוי פצעונים, מסייע לחסל חיידקים היוצרים אקנה ולהרגעה.  

SYNERGY FACE – מכשיר פנים (מתאים גם לזרועות) שנועד להפחתת פיגמנטציה ושיפור מרקם העור, מלחמה בסימני הזדקנות: קמטים וקמטוטים, משפר זרימת דם בתאים ובמקרי אקנה עוזר לריפוי. המכשיר מעודד חדירה טובה יותר של חומרי הטיפוח לעור.
המלצות לשימוש: 10 דקות, שלוש פעמים בשבוע (המכשיר אינו נמכר בנפרד אלא יחד עם שני המכשירים הנוספים). 

 

SYNERGY NECK – מכשיר צוואר ודקולטה. נועד לטיפוח עור שקוע או רופף באזור הצוואר, להגברת קולגן ועידוד מראה מתוח יותר של העור כולל בסנטר. 

מגיע בצורה ייחודית מעוגלת המותאמת לצוואר. המלצת שימוש: 3 פעמים בשבוע 8-5 דקות. 

SYNERGY EYES – מכשיר עיניים. נועד להפחתת קמטוטים והחלקת העור באזור העיניים. מעודד ספיגת חומרים מזינים מסייע להרגעת שרירי הפנים והגברת ייצור קולגן ואלסטין.
המלצת שימוש: 3 פעמים בשבוע למשך 40-30 שניות בלבד. מחירו 2870 ש"ח.