נטע אלחמיסטר: "אני לא רואה את עצמי מדגמנת בגדי ים בגיל 40"

נטע אלחמיסטר בקמפיין של אירוקה | צילום: טל עבודי
נטע אלחמיסטר בקמפיין של אירוקה | צילום: טל עבודי

נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית של אירוקה, מספרת על הצמיחה שחוותה בתקופת הקורונה, הרצון להיות אימא תוך שלוש שנים, מה באמת קרה עם נועה בני ולמה היא לא מוכנה שתקראו לה כוכבת רשת יותר?

88 שיתופים | 132 צפיות

יש לה 1.7 מיליון עוקבים, אבל נטע אלחמיסטר ממש לא רוצה שתגידו לה שהיא אושיות רשת. נכון שהיא הייתה כזאת וגם הרוויחה לא מעט על פוסטים שהעלתה, אבל היום, היא מתעקשת שהמושג "אושיית רשת", לא מגדיר אותה יותר. "אני כבר לא בטייטל הזה.  עבדתי קשה מאד כדי שלא ימסגרו אותי ככזאת. אני יזמית, אשת עסקים ודוגמנית. בזכות הרשת הגעתי למקום שבו אני נמצאת, אבל כבר אין לי קמפיינים אינסטגרמים ואני לא מרוויחה פר פוסט. אני יכולה לחבור למותג מסוים מהבסיס וללכת אתו עד הסוף אבל בראייה העסקית שלי, אני מכוונת בגדול".

כשהיא  אומרת שהיא מכוונת בגדול, היא מתכוונת בגדול מאוד. אפילו שנת הקורונה "ההזויה" כדבריה, עשתה לה טוב מבחינה מקצועית. "החנות של מותג בגדי הים שלנו "בננהוט", הייתה אמנם סגורה, אבל שותפתי נועה בני ואני ניסינו לעשות כמה שיותר ולהמציא את עצמנו מחדש. העבודה שלנו נהייתה אינטנסיבית באתרים, עבדנו הרבה דרך אתר הקניות האמריקאי הפופולרי REVOLVE שהוא אחד מאתרי האופנה הגדולים בעולם והגדלנו את השוק הבינלאומי שלנו .

ותודה גם לדוגמנית העל קנדל ג'נר.
"כן. שלחנו לקנדל  חבילה עם בגדי ים שלנו, שכללה את דגם "דיאנה", שחור עם נקודות לבנות, ו"קמילה" עם פרחים בורוד, והיא אהבה והעלתה לסטורי שלה וזה עשה הרבה מאד רעש. קנדל היא הטופ של הטופ אין יותר מזה. זה הישג וזה הגשמת חלום".

לאחרונה נדמה היה שעבר חתול שחור בין שתי השותפות. כאשר נועה בני השיקה קו בגדי ספורט בלעדיה הנשמות הטובות טענו שנטע לא פרגנה לה ומהצד של נטע היא חברה לקבוצת "מאניה ג'ינס" שלקחה אותה כפרזנטורית והיום היא חלק מהמותג, כולל עיצוב ליין בגדי ספורט משלה בשם SIS. אלחמיסטר מכחישה: "נכתבו דברים שאין בהם אפילו שמץ של אמת, רק רכילות שקרית. אין יותר שקר מזה, וזה פשוט מצחיק אותנו. אנחנו רוב הזמן יחד. את רמי בעלי אני רואה פחות מאשר אותה. שתי האימהות שלנו עובדות בעסק שלנו והכול טוב. מה שקרה הוא שכשנועה החליטה על העסק שלה, אני לא יכולתי להצטרף כי הייתי חתומה עם חברת ספורט ובגלל המחויבות שלי גם לא יכולתי להרים לה בכתב. היא כמובן התייעצה איתי ועשינו יחד סקיצות ואני הכי גאה בעולם בהצלחה שלה".

מה יותר קל למכור, בגדי ים או בגדי ספורט?
"לא באמת ניתחתי את זה אבל כיום סביב הספורט יש הרבה עניין אז בהרגשה שלי זה זהה. כשאת יודעת להציג לעוקבות שלך את הדגמים בצורה אוטנטית הם ירכשו גם וגם".

את מתאמנת קבוע?
"כן. שלוש עד ארבע פעמים בשבוע עם מאמן אישי, ערן חג'ג', אני עושה אימוני כוח, אירובי וחיטוב. לקראת צילומי בגדי הים אני מקפידה יותר, אבל בעיקרון אני אוכלת הרבה ומהכול וכשיש מטרה אני קובעת את התפריט עם אשת מקצוע כולל רמות של חלבונים ופחמימות שמותאמים לגוף שלי. המאמן שלי הוא גם תזונאי בהכשרתו וקיבלתי ממנו אישור פעם בשבוע ליום מותרות. ואז אני מרשה לעצמי לאכול הכול בצורה מוגזמת ואני יכולה למשל לאכול שלוש עוגות שמרים בבת אחת".

היו ביטולים בעקבות הקורונה?
"
היו עבודות וצילומים שבוטלו, היו אירועים מתוכננים בחו"ל שהוזמנתי אליהם ושבוטלו, אחרי הקליפ של מאלומה שהשתתפתי בו, היו הצעות לדברים נוספים כולל שער. אני הכי מתגעגעת לטיסות. נועה ואני סגרנו טיסה למלדיביים בין הסגרים ונאלצנו לבטל ואנחנו מחכות שיפתחו את השמיים כדי לצלם את הקולקציה שלנו בחו"ל".

יש לאלחמיסטר טעם טוב ויוצא שבכל המותגים שהיא מעורבת בהם, היא מוסיפה את הטאץ' האישי שלה. "כילדה לא היה לי בטחון עצמי וכשגדלתי חשבתי שהמסלול שלי יהיה שגרתי, צבא ולימודים ואפילו לא ידעתי מה אלמד. תמיד הייתי יצירתית וידעתי מה נכון בשבילי, החברות שלי בנערות ידעו שאני יודעת לאפר ובכלל לסדר אותן, אבל לא חלמתי לעסוק יום אחד בתחום האופנה. עבדתי בבייביסיטר והייתי מארחת באולם אירועים והרווחתי 30 ש"ח לשעה. וכשהתחלתי לעלות תמונות, לא חשבתי שעולם האינסטגרם יצבור כל כך הרבה כוח ואז התחילה התעניינות גדולה וזה קרה. אני פרצתי עם זה. אני הראשונה שזיהתה את הפוטנציאל העסקי ברשת החברתית היום כשאני מגיעה לסט הצילומים אני עושה לעצמי כמעט הכול לבד. לצוות הביוטי שהגיע בשבילי יש הרבה זמן לשתות קפה".

חוץ מזה שהיא היום פרזנטורית של "טוונטיפורסבן" מבית רנואר, לצד סטפן והזמרת הצעירה אלה לי להב, בשלוש השנים האחרונות היא הפרזנטורית של "אירוקה". "זה הישג מטורף מבחינתי. התחלתי איתם כפרזנטורית, אבל כשאני מחוברת למותג, אני נותנת את כל כולי ומעורבת בכל עד הפרטים הקטנים, כולל איך היו המכירות ואיזה דגמים נמכרו יותר ופחות. אירוקה בשבילי היא כבר סוג של משפחה נהדרת. לפני הקורונה, החלטנו על שיתוף פעולה טסנו לחו"ל לפגישת עבודה כשהרעיון היה לעצב ליין מגניב על שמי, התחלנו לעבוד על משהו מוצלח ומהמם, ואז באה הקורונה והכול נעצר ואי אפשר היה לטוס אבל עכשיו כשמתחילים לחזור לשגרה אני מקווה שנתחיל לקדם כל מה שנעצר".
לקראת יום האישה היא הגיעה עם צוות של החברה לבית החולים איכילוב, כדי להצדיע לנשות הצוות הרפואי ממזכירות, אחיות ורופאות. במקום נפתחה חנות של אירוקה ליום אחד והיו בה גם אופטומטריסטים וחולקו לצוות הנשי במתנה מאות זוגות משקפי ראייה ושמש.

כמה זוגות משקפיים יש לך?
"50 זוגות"

נטע אלחמיסטר בקמפיין של אירוקה שצולם בפוליהאוס מקבוצת מלונות בראון | צילום: טל עבודי
נטע אלחמיסטר בקמפיין של אירוקה שצולם בפוליהאוס מקבוצת מלונות בראון | צילום: טל עבודי

נכון להיום נטע, 27 בחודש הבא, מתגוררת בנתניה, כי הבעל שלה הכדורגלן רמי גרשון, משחק במכבי חיפה, וכיון בעבודה שלה במרכז, הם מצאו את המקום באמצע שמתאים לשניהם. כבר שבע שנים הם יחד. "רמי לא מעורב בעשיה שלי אבל הוא מייעץ לי מהצד ואני מאד סומכת עליו".

ראינו אותך בעונה האחרונה של סברי מרנן. משחק זה גם יעד?
"הגעתי לפני שנה וחצי לתפקיד אורח והיו לי כמה סצנות קטנות, אבל הבמאי אהב והחליט להגדיל לי את התפקיד ובעונה השביעית  שצולמה לפני שנה ושתעלה בקרוב תוכלי לראות אותי בתפקיד המטפלת של הבנות של שי (דביר בנדק) ושני (רותם אבוהב) וכבר מצלמים עונה שמינית ואני בפנים. אז כן, זה עשה לי חשק. אני משחקת לצד שחקנים מעוררי השראה  ואם התפקיד יפתח לי דלתות לסדרות נוספות, אני יותר מאשמח. לא למדתי משחק אבל לפני הצילומים לקחתי כמה שיעורים פרטיים אצל אודי פרסי, מי ששיחק את הבעל של אגם רודברג ב'חזרות'".

נבחרת לשופטת בתוכנית "קומדי סטאר" שלא המריאה וירדה מהר. התאכזבת?
"מבחינה אישית נהניתי. פגשתי אנשים מדהימים כמו צביקה הדר וחנן עמיר, אבל כנראה שמשהו בפורמט לא עבד וזה לא קשור אלי. למדתי גם מזה כי בסוף הכול לטובה, אני מרגישה בשלה לאתגר את עצמי ואם תבוא הצעה אחשוב עליה ברצינות".

יש משהו במראה שלך שהיית משנה?
"יש לי תסביך שיער, אני יוצאת מהמקלחת ומיד עושה פן ומחליק. פיתחתי מיומנות גדולה בנושא ואני מצליחה להסתדר בלי ספר מקצועי".

איזה כישרון שאין לך היית רוצה?
"לשיר. אני מקנאה בזמרות שהקול יוצא מהן באופן טבעי".

מה הכי יפתיע לשמוע עליך?
"עד כמה החיים שלי שגרתיים. והכול מתוקתק ורשום. משעת אימון עד שיחת טלפון".

את בזבזנית?
"אצלי זה עניין של מצב רוח אני יכולה לקנות יום אחד גם וגם וגם ותקופה ארוכה לא לקנות דבר. ועדיין אני יכולה לקנות לעצמי ליום הולדת תיק שאנל. בחו"ל אני מבזבזת על תיקים".

אם אני אכנס לארון שלך מה אני אמצא?
"יש לי הרבה תיקים, מזארה עד לואי ויטון. 15 תיקים ממותגים".

בשבוע שעבר המותג שלהם השתתף בצילומי שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021, שישודר ברשת 13. כחלק מההכנות לתצוגה גם הוקלט שיר משותף עם עדן בן זקן. הכותרות בחלק מהאתרים שמחו להקפיץ את סיפור צילומי המדידה של בן זקן שהופץ מחדר ההלבשה של "בננהוט" ולדבר על המתיחות בינהן. אלחמיסטר טוענת שאין פה סיפור: "תפסו את מי שעשה ועדן הבינה שזה לא קשור אלינו היחסים בינינו סבבה. התצוגה הייתה מדהימה. תחושה יוצאת דופן של העצמה נשית וכמובן סגירת מעגל מושלמת".

 

 

היכן את רואה את עצמך בגיל 30?
"זה לא עוד הרבה זמן. שלוש שנים. לדעתי כבר יהיה לי ילד, הלוואי ואמן. זה גיל שכבר בשל ומוכן ואני מאמינה שאשקיע יותר בחיי המשפחה שלי אבל אמשיך לנהל קריירה. כל מה שאני עושה היום הוא בנייה והטמעה של משהו להרבה שנים ואני מאמינה שהעשייה שלי היום והמותג שלי ימשיכו לרוץ גם בלי הנוכחות הפיזית השוטפת שלי. אני לא רואה את עצמי מדגמנת בגדי ים בגיל 40 או 50".

>> עדן פינס: "זו הייתה חדירה בוטה ורמיסה של הפרטיות"