נועה קירל: "הפחד להיות לא רלוונטית מניע אותי להמשיך"

נועה קירל | צילום: שי פרנקו
נועה קירל | צילום: שי פרנקו

אחרי שקיבלה פרגון מהוושינגטון פוסט והוחתמה בסוכנות בינלאומית, נועה קירל משיקה מוצרי שיער ומספרת על ההצלחה והפחד שהכל ייגמר פתאום

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז פרצה נועה קירל לחיינו שמה לא יורד מהכותרות אפילו לרגע, במיוחד אחרי שעשתה צעד ענק והוחתמה לשבע שנים בסוכנות הבינלאומית "אטלנטיק" בחוזה ששווה 12 מיליון דולר. אותה סוכנות, אגב,מייצגת אומנים כמו קרדי בי, ברונו מארס וליזו. לפני כמה ימים קיבלה קירל הוכחה נוספת לכך שהיא בדרך הנכונה, כשהמגזין הנחשב "וושינגטון פוסט" פרסם כתבה ארוכה ומפרגנת שבה הכתיר אותה כסנסציית פופ. "כשקראתי פעם ראשונה לקח לי שנייה להבין שזה עלי", מצהירה קירל, "אני תמיד קוראת כתבות כאלה על אמנים וזה רחוק ממני, פתאום זה עלי, זה נורא רשמי ומפרגן וזה העיתון הנחשב בעולם. לדעת שכל העולם יקרא את זה עכשיו זה מטורף, וזה עוד לפני שהוצאתי בכלל שיר אחד בחו"ל. אני שמחה שכבר יש התעניינות".

סיפרת בכתבה שנהנית בטירונות לנקות שירותים, איך הייתה התגובה?
"זה שיגע אותם", היא צוחקת, "במובן הטוב כמובן, הכתבת הגדירה את זה בצורה טובה, אף אחד לא היה מאמין אם ג'סטין ביבר עכשיו היה מתגייס לצבא ומנקה שירותים, זה היה נשמע לאמריקאים הזוי איך כוכבת בסדר גודל כזה מתגייסת כאחד האדם ומנקה. זה מה שיפה בישראל, שלא משנה מי אתה ומה אתה, אתה מתגייס כמו כולם ועושה אותו שירות כמו כולם. לאמריקאים זה נראה הזוי". 

התחלת לקבל תגובות של דגלי פלסטין ומסרים אנטי ישראליים ל-DM?
"אולי, זה לא מעניין אותי, אני לא מסתכלת על זה, אני עסוקה בלהתרגש מהכתבה ולשמוח, זה דבר גדול וענק וזה העיקר".

ספרי על ההחתמה ב"אטלנטיק"
"המנהלת שלי בחו"ל צפתה בריאיון איתי כשהייתי בתחילת דרכי, היא אמרה לעצמה, 'אני חייבת לקחת את הילדה הזאת ולהפוך אותה לכוכבת פה'. היא יצרה קשר עם הסוכן שלי רוברטו, זה משהו שתמיד רציתי. נפגשנו עם המון חברות והמון לייבלים ומההתחלה כולם התעניינו והתחיל משא ומתן. משהו באטלנטיק קרץ לי, הבחור שהחתים אותי ישב על השולחן ישיבה מזרחית ודיבר איתי ממש בגובה העיניים, שנה לפני זה הוא החתים את ליזו, אמרתי לעצמי 'זה קורה', הייתה התנהלות ארוכה של בירוקרטיה ועורכי דין ואז חתמתי על החוזה והעבודה הקשה מתחילה עכשיו".  

מה לדעתך גרם להם להתאהב בך?
"קשה לי להגיד, כולם שם יהודים ואף זמר ישראלי לא הצליח שם, אז הם התלהבו מזה שאני ישראלית, הם מאוד אוהבים את ישראל, והם התלהבו מזה שבאתי מוכנה. אמרו לי שהם החתימו זמרים שאפילו לא ידעו להחזיק מיקרופון שהיה צריך ללמד אותם הכל מאפס. פה אני באה מוכנה עם ניסיון, מקצועיות. אני יודעת מי אני, זה פשוט להעביר את מי שאני ומה שאני שלב אחד קדימה לשוק הבינלאומי".

נועה קירל | צילום: שי פרנקו
נועה קירל | צילום: שי פרנקו

היה רגע שחששת שאולי זה לא יקרה?
"עכשיו כשהגיעה הקורונה, הייתי אמורה לטוס ולהתחיל לעבוד על שירים שם והטיסות בוטלו יותר מ-5 פעמים. אמרתי לעצמי, חתמתי עכשיו על חוזה, מה יקרה עכשיו? מה יהיה עם זה? ואני עדיין בשאלות האלה, אני ממשיכה לעבוד ומקווה שיהיה בסדר. כרגע אני מקליטה פה בשלט רחוק עם מפיקים משם, הם שומעים הכל בלייב ונותנים לי הערות שזה עבודה כפולה מאשר להיות שם ולעשות את זה, אבל זה שווה את זה".

10 מיליון שקל בשנה

מעבר לכישרונה המוזיקלי האדיר, קירל היא כבר מזמן אימפריה של מכירת מוצרים. מלבד הופעות היא משמשת כפרזנטורית של לא מעט מותגים, ביניהם: מאק, קרביץ, סמסונג, כיף ויס פלוס. כל חוזה מכניס לה כמה מאות אלפי שקלים. הקליפ שלה "מיליון דולר" מומן על ידי טרמינל איקס. ויש לה עוד הכנסות מיו טיוב, התוכנית "בית הספר למוזיקה" בה היא שופטת כרגע, הפסטיגל וצפיות בקליפים שלה ביו טיוב. לפי הערכות ברשת מדובר בהכנסות של בערך 10 מיליון שקל בשנה. ועכשיו היא משיקה מוצרי שיער משלה תחת מותג חדש הנושא את שמה בשם Noa Kirel Beauty. "הוצאתי בושם, קולקציית אופנה, איפור, בשיער עדיין לא נגעתי. בתחום הפופ אני מאוד מתעסקת עם מראה חיצוני ושיער זה אחד הדברים הראשונה שמסתכלים עליו בבן אדם, זה היה לי ברור שזה השלב הבא. עבדתי על זה הרבה זמן, היה לי חשוב שהכל יהיה פיין, איכותי וטוב, זה מאוד מאוד מרגש". ליין מוצרי השיער החדש שלה מכיל כל מה שתוכלו לחשוב עליו בהקשר הזה, מסיכות טרנדיות, דרך מסריקים מקצועיים ועד מחליקים ופנים בשווי מאות שקלים. 

נועה קירל | צילום: שי פרנקו
נועה קירל | צילום: שי פרנקו

איך זה להיות הכוכבת הכי גדולה בישראל?
"מדהים. זה מאוד מחמיא, אני רואה את אחורי הקלעים, העבודה הקשה, ההתמדה, המוטיבציה, גם כשלא תמיד קל ולא תמיד פשוט, זה לא נתפס. כל האהבה שאני מקבלת זה לא נתפס".

היה איזה רגע שכמעט נשברת וחשבת מה אני צריכה את זה?
"אף פעם לא אמרתי 'מה אני צריכה את זה', כי אני יודעת להעריך את המקום שהגעתי אליו כי לכל מקום הגעתי בעבודה מאוד קשה. יש רגעים שאמרתי, שנייה אני לא רובוט. יש רגעי משבר וזה בסדר, כמו בכל תהליך. כשהתחלתי לצלם את 'כפולה' ולא ידעתי מה זה סדרה, לא ידעתי שזה חודש סופר אינטנסיבי מארבע בבוקר עד שש בערב, אז היו לי ארבעים הופעות תוך כדי. איך שסיימנו לצלם הייתי נוסעת ל-3 הופעות כל יום. בתקופה הזאת היה לי ממש קשה וכמעט לא הצלחתי לעמוד בזה. אבל לומדים, בעונה הבאה כבר הבנתי שאני לא יכולה להופיע. זה עניין של ניסיון. הקהל לא מכיר את הדברים שקורים מאחורי הקלעים. אני כל כך שמחה ומאושרת ומוקירה על כל רגע". 

את לא עייפה לפעמים?
"אני עייפה, אבל אני מכורה לעבודה, אני אוהבת לעבוד. בקורונה היה לי בהתחלה מאוד קשה, התחרפנתי. אני לא אחת שיושבת בבית ולא עושה כלום, אני אוהבת להיות בעשייה, אבל למדתי ליהנות גם מהשקט. אני נחה הרבה עכשיו בתקופה הזאת, הדבר הטוב הוא שיש לי הרבה זמן להקדיש לחו"ל".

שמעתי שאמרת פעם שאת פוחדת להיות לא רלוונטית, עדיין יש לך את הפחד הזה, אחרי כל הדברים הגדולים האלה שקורים?
"זה הפחד של כל אומן, לא משנה באיזו סיטואציה. הפחד הזה מניע אותי להמשיך. תמיד טוב להיות עם יד על הדופק וזה טוב שהמחשבה שלי ככה. אני לא נחה, כל פעם שפרויקט מסתיים אני חושבת כבר על הבא. בעולם הזה הכל מהיר ומתחלף אז אני צריכה תמיד להיות בחשיבה קדימה".

נועה קירל | צילום: שי פרנקו
נועה קירל | צילום: שי פרנקו

מה עם הדואט שהובטח עם מרגי?
"חכו ותראו"

תני איזה רמז קטן למתי או מה יהיה.
"יהיה יפה", היא צוחקת ונשארת דיסקרטית.

View this post on Instagram

Memories♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on