"אני חיה בשלום עם המידות שלי"

נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה
נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה

נועה קירל חוגגת 18 אבל עדיין לא נוהגת בעצמה או מתעסקת בכסף, לא מוכנה לוותר על צה"ל או לעשות דיאטה וחולמת שהיא ומרגי יהיו כמו ביונסה וג'יי זי

88 שיתופים | 132 צפיות

נועה קירל לא הצביעה בבחירות. לא משום שלא הייתה בעניין, אלא משום שפספסה אותן ביום אחד. הבחירות התקיימו ב־9 באפריל, אבל לה מלאו לה 18 רק למוחרת. פרט טריוויה נוסף שאולי לא ידעתן: נועה קירל בכלל נולדה בשם נויה. בגיל שלושה חודשים תקף את הכליה שלה חיידק אלים, והוריה המודאגים פנו להיוועץ עם רב. הם החליטו לקבל את עצתו ושינו את שמה לנועה בברכת "משנה שם, משנה מזל, והילדה תתחיל לנוע ולרקוד".

מאז היא מסתערת על החיים עם כליה אחת מתפקדת ובהחלט לא מפסיקה לנוע. אפשר לומר שמגיל 14 הילדה היפה, הכשרונית והשאפתנית מרעננה נעה בטורבו. יום שגרתי בחייה מתחיל בשעת בוקר מוקדמת וכולל חזרות וצילומים ולרוב מסתכם בשתי הופעות רצופות.

נועה קירל היא עסק, היא תעשייה שמעסיקה לא פחות מ־14 עובדים, וזאת לצד הוריה: אימא אילנה, לשעבר בעלת בוטיק שפרשה מכל עיסוקיה והיום מטפלת בהופעות של בתה, ואבא אמיר, יבואן זכוכית, שממונה על האסטרטגיה ועל החוזים מול הסוכן רוברטו בן שושן. אין ספק שקירל מבינה היטב את הכללים המחייבים, את המכונה המשומנת הנושאת את שמה.

"יש קסם בלהצליח כילדה כי זה יוצא דופן ומעורר התפעלות. לא הייתה לפניי נערה צעירה שהצליחה כמוני והיוותה מודל", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה
"יש קסם בלהצליח כילדה כי זה יוצא דופן ומעורר התפעלות. לא הייתה לפניי נערה צעירה שהצליחה כמוני והיוותה מודל", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה

 

"הרבה טועים לחשוב שאבא שלי דחף אותי מגיל צעיר, אבל במקרה שלי אני זו שדחפתי אותו מרוב שרציתי להיות על הבמה", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה
"הרבה טועים לחשוב שאבא שלי דחף אותי מגיל צעיר, אבל במקרה שלי אני זו שדחפתי אותו מרוב שרציתי להיות על הבמה", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה

היא נבונה מאוד, ורבלית, חביבה ונטולת גינונים. עם זאת היא מאוד מחושבת, לרוב יודעת מה עליה לומר ומה לא, ואם היא מתחילה משפט ששיר פינטו היחצ"ן הצמוד שלה מרגיש שיגלוש לפרטיותה יותר מדי רחמנא ליצלן, הוא עוצר אותה וקירל לא מתווכחת. במהלך הקריירה שלה הגיעה קירל להישגים שלא היו מביישים אף אומן ותיק: בשנת 2015, השנה שבה פרצה, הכניסה סינגל ראשון ("יש בי אהבה") לפלייליסט של גלגל"צ, ומאז עשתה זאת עם ארבעה סינגלים נוספים. ב־2016 היא שיחקה בסרט "כמעט מפורסמת" ונבחרה לזמרת השנה בערוץ הילדים (תואר שקטפה שוב בשנה שעברה). בשנת 2017 כיכבה בסדרה "שלטון הצללים" ובסדרה "כפולה" (HOT), שהעונה הרביעית שלה תעלה למסך במהלך 2019. קירל גם ייצגה את ישראל בטקס פרסי המוזיקה.

ב־MTV, כיכבה במחזות זמר ובפסטיגל, הנחתה את התוכנית "ליפסטאר" (ערוץ KidZ) והשתתפה בקמפיינים של קרביץ ושל בזק. בנוסף, היא מכהנת כשופטת בריאליטי "גוט טאלנט ישראל" (רשת 13), כשגרירה של סמסונג ישראל וכפרזנטורית של חברת האופנה רנואר ושל חברת הטיפוח כיף. בין לבין היא הספיקה לחרוש את בימות הפסטיגל ולהוציא בושם תחת שמה.

לרגל יום הולדתה ה־18 שמסמל את המעבר מהחיים כנערה מתבגרת לחיים כאישה צעירה, ביקשנו ממנה לחלוק איתנו 18 תובנות שצברה במשך השנים. על הדרך למדנו אנחנו שקירל כבר לא לומדת בבית הספר ושבעתיד תעשה בגרות אקסטרנית, שהיא מתנשאת לגובה 1.55 מ' – מה שנחשב עד כה סוד מדינה, שהיא מעולם לא נגעה בסיגריה ומתעבת את הריח ושאם היא צריכה להגדיר את עצמה בשתי מילים אז ההגדרה היא "ילדה טובה".

גיל

"יש קסם בלהצליח כילדה כי זה יוצא דופן ומעורר התפעלות. לא הייתה לפניי נערה צעירה שהצליחה כמוני והיוותה מודל. כל דבר שעשיתי היה ראשוני, אבל עכשיו זה הזמן לנועה חדשה. יש הרבה אומנים שהתקבעו בעולם הילדים וקשה להם לעשות את המעבר. לאחרונה נכנסתי לעולם המבוגרים עם תפקידים בסדרות של מבוגרים – ואני שמחה על כך. מבחינתי, גיל 18 הוא זמן לעצור לרגע, לגדול לכיוונים אחרים ולשנות תדמית. לנועה בת ה־18 יהיה לוק אחר וכיוון מוזיקלי בוגר יותר ופחות מתאמץ. היום אני הרבה יותר מעורבת בתכנים, מביאה רעיונות, משנה פה ושם מילים שלא נראות לי – יש לי שיקול דעת שמתחשבים בו. לאחרונה גם התחלתי לכתוב חומרים משלי שעדיין לא יצאו. אני עוברת תהליך בדרך להיות אומנית יוצרת, וגם ההנחיה ב'גוט טאלנט' תרמה לזה. בעונה הראשונה שאלתי את העורכת מי אני שאשפוט מבוגרים שחלקם בגיל של הוריי, והיא אמרה לי לא לפחד, לא לנסות להיות מבוגרת בעצמי ופשוט ללכת עם הבטן שלי. זה הצליח. אני זוכה להרבה פרגון ברחוב ממבוגרים בזכות ההשתתפות בתוכנית, חלקם גם אוהבים את המוזיקה שלי. עכשיו אני עובדת יחד עם חברת NMC על מופע שיתאים לקהל הזה".

דימוי גוף

"הייתי ילדה מלאה, הלכתי לדיאטנית כשהייתי בת 10 או 11. הורדתי בעזרתה כמה קילוגרמים, אבל זה היה הניסיון הראשון והאחרון שלי לעשות דיאטה. מהר מאוד הבנתי שאני מי שאני ושאף קילוגרם יותר או פחות לא ישנה את זה. מאז אני חיה בשלום עם המידות שלי, אני חולה על זה שאני נמוכה וקטנה. אני לא מגבילה את עצמי באוכל, הבעיה היא שלפעמים אין לי זמן לאכול אבל אם מתחשק לי המבורגר – אני אוכלת. אני מקבלת הרבה תגובות מנערות שכותבות לי שבזכותי הן למדו לאהוב את עצמן, אימהות כותבות לי שהוצאתי את הבנות שלהן מאנורקסיה ואני מאושרת מכך. בשנה שעברה התקשר אלי מוטי רייפ ואמר שבחר בי לפתוח את שבוע האופנה בישראל. אני כמובן לא הטייפ קאסט של הדוגמנית הרזה והשדופה, ואני בכלל לא דוגמנית אלא זמרת, אבל עצם הבחירה שלו בי הייתה מבחינתי סוג של אמירה".

אהבה

"אני בחורה של חבר אחד, אני אוהבת להיות מאוזנת ואהבה עושה לי את זה. עם ברק שמיר הייתי מגיל 15 עד גיל 17, זו הייתה אהבת נעורים והיא נגמרה. את יונתן מרגי הכרתי בפסטיגל אחרי שנפרדתי מברק. העובדה ששנינו מאותו תחום מאוד מחברת ועוזרת. לכל אחד מאיתנו יש את הקריירה שלו, האם נעשה פעם משהו יחד? אי־אפשר לדעת, לביונסה וג'יי זי זה דווקא הצליח. יש בינינו אהבה גדולה וחברות יפה, וכרגע אני מרגישה שהוא האחד. אבל חתונה? עד כאן, זה רחוק ממני. אני גרה בבית של הורים שלי, לרוב כשהוא מגיע מהצבא אנחנו ישנים אצלי, וכל השאר הוא פרטי שלנו".

צבא

"יכולתי לוותר על השירות הצבאי בגלל מחלת הכליות שלי. עד גיל 6 עברתי הרבה אשפוזים וחייתי על אנטיביוטיקה. עד היום אני במעקבים ויש לי פחד מרופאים, אבל אין שום מצב שאוותר על השירות. אם לא יקבלו אותי אז אתנדב. אצלנו במשפחה אין אופציה אחרת. אני הנכדה של אלכס קירל, צנחן בעברו, אלוף משנה בצה"ל ולימים מתורגמן במשפטו של אדולף אייכמן. גם אבא שלי היה לוחם, ומבחינתי זה מחייב. גדלתי על ערכים של תרומה למדינה. אני מרגישה שזאת חובתי אבל גם שזאת זכות גדולה. הייתי בצו ראשון, אני עוד צריכה לעבור בדיקות. אני רואה את עצמי עושה שירות משמעותי. אני מודעת למעמד שלי בקרב בני נוער, ולכן אחת המחשבות שלי היא לשרת במקום שמעודד גיוס לצה"ל".

"אני מרגישה שכולם מכירים אותי ויודעים עלי הכול ושאני כמו ספר פתוח. אני מרגישה אהובה מאוד, וכל יום מחדש אני מבינה שזה לא ברור מאליו, אבל גם שילמתי מחיר כי הפסדתי את הפרטיות שלי", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה
"אני מרגישה שכולם מכירים אותי ויודעים עלי הכול ושאני כמו ספר פתוח. אני מרגישה אהובה מאוד, וכל יום מחדש אני מבינה שזה לא ברור מאליו, אבל גם שילמתי מחיר כי הפסדתי את הפרטיות שלי", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה

כישלונות

"באודישן הראשון בחיי נכשלתי. הייתי בת 10 כשהלכתי לאודישן ל'בית ספר למוזיקה', ולא התקבלתי. אני לא יודעת למה, אולי בגלל ששרתי כמו כולם ולא הבאתי משהו שונה. הייתי עצובה לרגע אבל עדיין לא חשבתי במושגים של להצליח בתחום והמשכתי הלאה. התחלתי את הקריירה רק שש שנים אחרי, ואז הכול היה שונה, באתי עם תשוקה ועם הידיעה שאני מביאה משהו אחר ושאני מאוד רוצה לעבוד בתחום. גם היום יש לפעמים אכזבות, לא כל שיר תופס אבל כל אי הצלחה רק מדרבנת אותי לרצות להצליח יותר. אני תמיד אומרת לעצמי שאם שיר מסוים לא עבד – הבא אחריו יעבוד".

אמביציה

"הרבה טועים לחשוב שאבא שלי דחף אותי מגיל צעיר, כנראה כי השתתפתי איתו בסדרה 'פושרז' שהרעיון שלה היה הורים שדוחפים את ילדיהם (תוכנית דוקו־ריאליטי מבית HOT, דב"א), אבל במקרה שלי אני זו שדחפתי אותו מרוב שרציתי להיות על הבמה. היום אני דוחפת את עצמי לבד. אני לא מרגישה שהחמצתי את הילדות, כי מכל מה שאני עושה אני מרגישה שרק הרווחתי. אני שרה ורוקדת מגיל שלוש ולמדתי פיתוח קול מגיל 11. עם יד על הלב, לא ציפיתי שזה יגיע לרמות האלה. לשמחתי הוריי הלכו עם החלומות שלי, והרבה מזה הוא בזכות התמיכה והפרגון שלהם".

הורים

"לפעמים יש בינינו ויכוחים אבל לא שום דבר רציני ולא משברים גדולים. אולי בגלל שהם מעורבים בקריירה שלי, יש בינינו פתיחות גדולה. אני מכירה בנות שלא מספרות כלום להורים, אצלי ההורים יודעים עלי הכול, אני גם מספרת להם ואני גם מתייעצת איתם. אני מאמינה שצריך לבטא רגשות, לדבר ולפרוק מה שיש על הלב ולא להחזיק בבטן. אני גרה בבית ההורים ברעננה, וזה לא עתיד להשתנות בזמן הקרוב. למרות שאני מגיעה הביתה רק כדי לישון, נעים לי וכיף לי בבית עם ההורים, ואני מרגישה שזה מאזן אותי. לכל מקום שאני נוסעת אחד ההורים מלווה אותי. אני אוהבת את זה שמישהו משגיח עלי, וכיף לי שהמישהו הזה הוא כזה שמבין את האינטרסים שלי ודואג לי".

"הייתי ילדה מלאה, הלכתי לדיאטנית כשהייתי בת 10 או 11. הורדתי בעזרתה כמה קילוגרמים, אבל זה היה הניסיון הראשון והאחרון שלי לעשות דיאטה", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה
"הייתי ילדה מלאה, הלכתי לדיאטנית כשהייתי בת 10 או 11. הורדתי בעזרתה כמה קילוגרמים, אבל זה היה הניסיון הראשון והאחרון שלי לעשות דיאטה", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה

תקשורת

"אני מרגישה שכולם מכירים אותי ויודעים עלי הכול ושאני כמו ספר פתוח. אני מרגישה אהובה מאוד, וכל יום מחדש אני מבינה שזה לא ברור מאליו, וזה מרגש אותי, אבל גם שילמתי מחיר כי הפסדתי את הפרטיות שלי. דקה אחרי שאני יושבת בבית קפה, אני מגלה צילום שלי שכבר רץ ברשתות. ב'ארץ נהדרת' עשו חיקוי של אגס קימל, והיה ברור שמתייחסים לתופעה שאני חלק ממנה. מצד שני הרבה חולמים על חיקוי ב'ארץ נהדרת', ואני שלא העזתי לחלום על זה, זכיתי לחיקוי כבר בגיל 16. אני אוהבת לצחוק, וזה כולל גם לצחוק על עצמי. ברור שהחיקוי היה מאוד מוקצן, אבל זה עדיין היה מאוד מצחיק בעיני".

קנאה

"ילדה קטנה שעובדת, מצליחה ומפורסמת היא מעוררת קנאה. אני יכולה להבין את זה. אני זוכרת את ההתחלה – ילדה בת 14 בחטיבת ביניים שמוציאה שיר שמצליח. לא קיבלו את זה, בלשון המעטה. לא פרגנו לי. במפגשים עם אנשים אני לא מרגישה קנאה או יחס בוטה ומעליב, אבל ישנו האינסטגרם, ושם יש תגובות פוגעניות וזה לא נעים. אני אומנם לא קוראת הרבה תגובות אבל כן נתקלת בתגובות מרושעות. עם הזמן למדתי להיות חסינה. הכי קל להסתתר מאחורי מסך ומקלדת ולכתוב דברים בעילום שם, אבל ברגע שאת מצליחה את צריכה להבין שיהיו תגובות כאלה ולהמשיך בדרך שלך. על ביונסה, הזמרת הכי גדולה בעולם בעיניי, כולם כותבים רק דברים טובים? ברור שלא".

חברות

"אין לי הרבה חברות, את הצופים עזבתי בכיתה ו' ואני לא מהטיפוסים שצריכים להיות מוקפים בהרבה אנשים. אני יודעת שאני צריכה להיות זהירה ולהתחבר רק למי שאני באמת יכולה לבטוח בו. החברה הכי טובה שלי היא לא מהתעשייה, היא לא מוכרת, ואני מעדיפה לשמור על הפרטיות שלה לטובת שתינו. הכרתי אותה בחוג לריקוד, ונוצרה בינינו חברות נפלאה. אנחנו לא נפגשות הרבה בגלל אילוצי לוח הזמנים שלי, אבל אני יודעת שאני יכולה לספר לה הכול ולסמוך עליה שזה נשאר בינינו".

"לפעמים שואלים אותי איך לא השתגעתי, איך נשארתי עם שתי רגליים יציבות על הקרקע. אני חושבת שזה מתחיל מהחינוך מהבית, ונובע גם מהעובדה שאני בוגרת מאוד לגילי. לאחרונה התחלתי להיות הרבה יותר מעורבת בקריירה שלי. אני לא אומרת כן על כל דבר, אלא בודקת אם זה מתאים למה שאני רוצה לייצג ולשדר ולערכים שלי. אני מאמינה שאנשים מתחברים אלי כי הם מאמינים לי, והכול מתחיל מזה שאני מאמינה לעצמי. סוד ההצלחה שלי הוא ללא ספק ההתמדה והחריצות. בלי עבודה קשה זה לא היה קורה. פעם יכולתי לתת שלוש הופעות בערב אחד, אבל זה היה יותר מדי אז הגבלתי את עצמי לשתי הופעות בערב. המקצוע שלי הוא קשה פיזית ומנטלית, תובעני ואינטנסיבי. גם כשיש ימים ארוכים ומעייפים וגם כשאין זמן לישון, אני מזכירה לעצמי שאני עושה את מה שאני אוהבת, מרימה ראש וממשיכה. ההבנה שאני עושה את מה שאני הכי אוהבת ובוחרת בכך כל יום מחדש, נותנת לי את הדרייב".

"אני לא בזבזנית ולא מתעסקת בכמה אני מרוויחה. אותי מעניינת העשייה", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה
"אני לא בזבזנית ולא מתעסקת בכמה אני מרוויחה. אותי מעניינת העשייה", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה

כסף

"אני לא בזבזנית ולא מתעסקת בכמה אני מרוויחה. אותי מעניינת העשייה. אבא שלי מתנהל פיננסית מול רוברט בן שושן, הסוכן שלי, אני לא חלק מזה, והאמת? אני לא טובה בזה. יש לי כרטיס אשראי, ההוצאות הכי גדולות שלי הן על הנייד וביום הולדתי ה־17 קניתי לעצמי מתנה – נעליים של דולצ'ה וגבאנה ב־3,000 ש"ח. לא היו לי רגשות אשמה, מותר לי מדי פעם. אני לא מוציאה הרבה כסף על ביגוד, הולכת למסעדה פה ושם, קונה לי לפעמים קפה קר ומוציאה כסף על מוניות. הייתי מאוד רוצה לנהוג בעצמי, אבל לא מצאתי זמן ללמוד נהיגה. חוץ מזה, אני מרגישה שבראש שלי יש מלא אינפורמציה אז בדרכים אני מעדיפה לנוח".

סטייל

"עברתי תהליך ארוך בדרך לגבש לעצמי מראה, וככל שגדלתי התחלתי להבין יותר מה אני רוצה, מה מתאים לי ומה לא. בדרך החלפתי צוותים, והיום יש לי צוות מגובש שאני מאמינה בו. הלבוש שלי היום הוא פופי, מגניב וצעיר, התסרוקות יותר משוגעות מפעם, ואני יותר מעזה. זה חלק מעולם הפופ".

הערצה

"רוב הזמן זה כיף ונעים ואני סבלנית מאוד. כשמעריצים נתקלים בי ברחוב ומבקשים להצטלם איתי – אני נענית, וכשיש לי זמן ואני יכולה לשמח ילדים, ובמיוחד ילדים חולים, אני תמיד שמחה לעשות את זה. אבל כשזה לא נעים – זה מאוד לא נעים, ולמדתי שאני לא יכולה לרצות את כולם. הייתי למשל בהופעה במעלות, משם הייתי אמורה להמשיך להופעה נוספת. הרבה חיכו להצטלם איתי, אבל בשלב מסוים המאבטחים הובילו אותי לוואן כדי להספיק להופעה הבאה. לא הצלחנו לנסוע. אחת האימהות נשכבה על הכביש וסירבה לקום עד שלא אצא ואצטלם עם הילדים שלה. המשטרה שהגיעה למקום הצליחה לחלץ אותנו. היה מקרה ששיכור עלה לבמה, ומקרה אחר שמישהו ניסה לשבור את דלת הוואן. זה חלק מהמחיר של להיות מפורסמת".

החיים ברשת

"יש לי יותר מ־707 אלף עוקבים, והמספר גדל כל הזמן, אבל אני לא כוכבת רשת. אני לא מסכימה לעבוד בשביל לקבל מוצר מסוים או בשביל לקבל נסיעה חינם לחו"ל תמורת פרסום – זה לא אני".

שורשים

"לאחרונה נסעתי לפולין עם קבוצת אומנים ישראלים במסגרת פרויקט ליום השואה מטעם 'שם עולם', מרכז בינלאומי למחקר ולתיעוד השואה, שעוסק גם בהנחלת נושא השואה לדור הצעיר. נסעתי עם משלחת של זמרים מישראל, בהם נינט טייב, גיא ויהל ומוש בן ארי. במסגרת הפרויקט קיבלנו שירים שנכתבו במחנות ההשמדה על ידי צעירים, זה היה מאוד מרגש. נסעתי לשם עם אבא שלי, ושם גילינו לראשונה שלא פחות מ־220 אנשים מהמשפחה המורחבת שלנו נרצחו בשואה".

"ברור שעולים פחדים שיום אחד פתאום הכול ייגמר אבל אני חרוצה ועקשנית, ועושה הכול כדי שזה לא יקרה", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה
"ברור שעולים פחדים שיום אחד פתאום הכול ייגמר אבל אני חרוצה ועקשנית, ועושה הכול כדי שזה לא יקרה", נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה

חו"ל

"יש לי שאיפות להצליח בחו"ל, ואני מכוונת לשם ומקווה שבעשור הבא בחיי אהיה זמרת בינלאומית. כל פעם שאני עושה צעד קדימה, החלומות שלי גדלים גם כן. הגדולה מכולן בעיני היא ביונסה. אני אוהבת גם את ריהאנה, את אריאנה גרנדה ואת דואה ליפה. כמוהן, גם אני חולמת על הבמות הכי גדולות ואני אומרת לעצמי שאם הן עשו את זה, אז למה שלא אעשה את זה גם אני?".

תאריך תפוגה

"ברור שעולים פחדים שיום אחד פתאום הכול ייגמר אבל אני חרוצה ועקשנית, ועושה הכול כדי שזה לא יקרה".

נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה
נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי, בגדים: אלון ליבנה

איפור תהילה גוטליב לסולו
שיער עינת סברלו לסולו
צולם במועדון לגונה בת ים – גלישת סאפ/גלים קייט סרפינג