"תקנא, תקנא, תקנא": האם נועה קירל עוקצת את האקס?

נועה קירל מציגה ריבועים בבטן | צילום: איתי בצלאלי, מתוך אינסטגרם: noakirel@
נועה קירל מציגה ריבועים בבטן | צילום: איתי בצלאלי, מתוך אינסטגרם: noakirel@

נועה קירל באה לשרוף בסינגל החדש והלוהט שלה "דה ז'ה וו". האם באותה הזדמנות היא שורפת גם את האקס, תומר הכהן?

88 שיתופים | 132 צפיות

נועה קירל שחררה הבוקר (שני) את הסינגל החדש שלה "דז'ה וו", ובעוד האקס תומר הכהן דווקא פרגן לה עליו בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, אנחנו דווקא תוהות האם היא התכוונה לשלוח לו מסר עוקץ בשיר, ומה פשרו.

>> מאמי, יש לה אקסים: נועה קירל ותומר הכהן נפרדו

השיר, שיש לציין כי הוא הפסיד ל"יוניקורן" באירוויזיון האחרון, נכתב על ידי קירל עצמה יחד עם יצרני הלהיטים רון ביטון, ג'ורדי ואיתי שמעוני. קירל שרה על כך שהיא כבר המשיכה הלאה וכי האקס נשאר לבד, אחרי תקופה של חיכוכים, ריבים ובסוף שתיקה מכוערת. אם זה לא מספיק, קירל אף דורשת מהאקס המדובר לקנא בה בפזמון, על כך שהיא המשיכה הלאה והוא נותר בודד, עם מילים מעט קשות: "אתה לבד אני עם ההוא, תקנא תקנא תקנא".

השיר כאמור הפסיד ל"יוניקורן", מה שאומר שהוא כנראה נכתב עוד הרבה לפני שהיא והכהן נפרדו. יחד עם זאת, בריאיון לחדשות 12, ששודר כשבועיים לפני הפרידה, כשקירל נשאלה אם הרגישה שהכהן מבין את רמת הלחץ שהיא שרויה בו – היא ענתה כי הוא לא ממש מצליח להבין.

בכל אופן, הכהן הפגין בגרות ואצילות ובחר לפרגן לקירל על הסינגל החדש. בסטורי שהעלה, שיתף החבר לשעבר בקטע מהשיר וכתב לקירל "you go girl", בתוספת אמוג'י של לב אדום. היא מצידה, שיתפה את הסטורי אצלה וגם הוסיפה לב אדום אוהב.

מתוך הסטורי של נועה קירל | צילום: צילום מסך מאינסטגרם noakirel@
מתוך הסטורי של נועה קירל | צילום: צילום מסך מאינסטגרם noakirel@

ואם כבר באקסים ובזוגיות של קירל עסקינן, נזכיר שבמהלך סוף השבוע האחרון פורסם כי הכוכבת נמצאת בתחילתה של זוגיות חדשה עם שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ, בן ה-23. קירל אף תועדה במשחק של הכדורגלן בחמישי האחרון. לא יודעות מה אתכן, אבל אנחנו בעד דיבורים תכל'ס. עד שדיבור כזה או אחר על הפרידה והזוגיות החדשה יגיע ממי מהשניים, אנחנו שמחות לראות שיש פרגון בין האקסים ושהעניינים ביניהם ככל הנראה הסתיימו בחברות.