שבועות זה הזמן לעוגת גבינה כמו של פעם, רק הרבה יותר קלה להכנה. עוגה אפויה, רכה, אוורירית וגבוהה, שנכנסת לתנור אחרי 10 דקות עבודה. מתכון פשוט ואהוב - בלי תחתית, בלי קצפת, עם כל הקסם
רוצות עוגת גבינה לשבועות שתצא לכן מושלמת גם בלי להיות קונדיטוריות? עדיקוש (adikosh_123 בטיקטוק המפתה שלה) מראה איך להכין עוגת גבינה אפויה וקרמית, בלי תחתית, בלי עניינים – רק לטרוף במיקסר, לאפות, ולחכות שהיא תתקרר (החלק הכי קשה).
>> פיתה טחינה במיקרו ב-2 דקות: מתכון גאוני ומפתיע בטירוף

מה אתן צריכות?
(לתבנית בקוטר 24 ס"מ)
לתערובת העוגה:
750 גרם גבינת שמנת (או גבינה לבנה 5%-9%)
כוס סוכר
3 ביצים
2 כפות קמח
כפית תמצית וניל
מיכל שמנת מתוקה להקצפה (250 מ"ל)
לציפוי:
מיכל שמנת חמוצה (200 מ"ל)
2 כפות סוכר
כפית תמצית וניל
איך מכינות?
בקערה גדולה מקציפות את הגבינה עם הסוכר בעזרת מיקסר ידני עד שהתערובת אחידה.
מוסיפות את הביצים – אחת בכל פעם – וממשיכות לערבל.
מוסיפות את הקמח, הווניל ולבסוף את השמנת המתוקה – ומערבלות עד שהתערובת חלקה.
יוצקות לתבנית (רצוי מרופדת בנייר אפייה או משומנת קלות).
אופות בתנור שחומם מראש ל-160 מעלות במשך כ-50 דקות – העוגה צריכה להיות יציבה בקצוות ורוטטת בעדינות במרכז.
מערבבות את חומרי הציפוי, יוצקות בעדינות על העוגה ומחזירות לתנור לעוד 10 דקות.
מקררות היטב – קודם לטמפ’ החדר, ואז למקרר ללילה (או לפחות 4 שעות).
ולמי שאוהבת טאץ’ אישי:פירות טריים, גרידת לימון או נגיעת שוקולד לבן מעל – לגמרי מבורך.
@adikosh_123 עוגת גבינה אפויה רכה וגבוהה. וטעימה כל כך! ???? פרוסה עם הקפה של שבת בבוקר המתכון המלא נמצא בבלוג ״עדיקוש״ בגוגל ויש גם קישור בסטורי#עוגתגבינה#cheesecake
