מרתון יהונתן גפן

יהונתן גפן | צילום: דפנה צילאג
יהונתן גפן | צילום: דפנה צילאג

שילוב של סאטירה, שירים וטעימות מהקלאסיקות הבלתי נשכחות של גפן (בלי צנזורה) על במה אחת עם אורחים מיוחדים. שלושה מופעים, סופשבוע אחד

88 שיתופים | 132 צפיות

יהונתן גפן מהיוצרים החשובים והמשמעותיים בתרבות הישראלית. האיש שמצליח כבר מעל לשלושה עשורים לנסח בכישרון חד פעמי, בראייה חדה לעיתים עד כאב אך תמיד בכנות מרגשת, את מה שרבים מאתנו חושבים אך לא מעזים לומר בקול רם, הוא מקור ההשראה למרתון מיוחד.

במסגרת המרתון יועלו שלושה מופעים ברצף:


"איש תחת גפנו" : 11/1/2013 – יום שישי – פתיחת דלתות 21:30

הפקה מיוחדת ובה יועלו שירים מפרי עטו של יהונתן גפן אשר נהפכו באופן טבעי לקלאסיקות כמו גם מונולוגים ודיאלוגים אשר נבחרו בקפידה מתוך הפקות כגון: "שיחות סלון", "מכתבים למערכת" ועוד.
ביצועים מיוחדים ליצירותיו בביצוע :מתי כספי , רמי הויברגר , מוקי ,אפרת גוש ולינוי אקלה. ניהול מוסיקלי וקונטראבס– אדם בן עזרא, תופים – גדי פטר, פסנתר וגיטרות –איתי שיטרית
מחירי כרטיסים: 100 ₪ במכירה מוקדמת ו-120 ₪ בערב המופע

"זה לא כל כך נעים לראות ילד ירוק": "אינדי ילד" במופע מיוחד – רוקנ'רול לילדים בסימן יהונתן גפן, 12/1/2013 יום שבת –פתיחת דלתות : 11:30:
שירי הילדים הגדולים אשר נכתבו על ידי יהונתן גפן בביצועים חדשים ומפתיעים כגון : גן סגור, הילדה הכי יפה בגן ,איך שיר נולד, ברקים ורעמים ועוד.
אורחים מיוחדים: דנה ברגר, חמי רודנר, יעל דקלבאום, שרון מולדאבי, מירב פלדמן ולהקת "התחתונים" בביצוע: להקת "התחתונים".
מחירי כרטיסים : 70 ₪ / 60 ₪ לתושבי חולון


"האיחוד" – יהונתן גפן במופע חדש – 12/1/2013 יום שבת : פתיחת דלתות 21:00

במופע ישתלבו יחדיו סאטירה, שירים, טעימות מהקלאסיקות הבלתי נשכחות של גפן כמו: זה היה סיפור של חורף, בלדה לנאיבית,יכול להיות שזה נגמר, לילה טוב, הבלדה על חדווה ושלומיק, אתם זוכרים את השירים ובעיקר חומר טוב וחדש המתייחס לכאן ועכשיו.
בכל הופעה , בלי צנזורה ורייטינג , ישולבו חומרים חדשים, אותם בלתי אפשרי להעביר בערוצים אחרים, מלבד הבמה,בפני קהל חי ונושם, שאולי מאס קצת בשוק הריאליטי והקומבינות.
המופע הוא מונולוג של גבר בן שישים, המוצא את עצמו בודד בעולם החדש, הווירטואלי והאכזרי של הפייסבוק והסמארטפונים, עולם שבו כל מה שיותר וולגרי שורד וכל מה שרומנטי ואקוסטי נדחף הצידה ונעלם. המוסיקאיות המוכשרות: ורד פיקר – פסנתר, שירה וניהול מוסיקלי וסיון טלמור – שירה וגיטרה ילוו את גפן על הבמה.
*ניהול אמנותי: דרור נחום
מחירי כרטיסים : 100 ₪ במכירה מוקדמת ו-120 ₪ בערב המופע.

עוד משהו: ניתן להזמין כרטיס משולב ל-3 המופעים במחיר 200 ₪.

להזמנת כרטיסים : לאתר או בטלפון 03-5500012

מתי? 11.1.2013-12.1.2013

איפה? מרכז שטיינברג – במה למוסיקה חיה ,רחוב גבעת התחמושת 21, חולון