מעיין אדם: "ברור לי שעכשיו אני מכאיבה, שהלב שלכן נשרף"

הלב שבור לרסיסים. מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@
הלב שבור לרסיסים. מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@

מעיין אדם תוקפת בחריפות את מזכ"לית משרד החינוך יפה בן דויד וקוראת להפגין הערב (חמישי 22.6) מול ביתו של שר החינוך יואב קיש ברמת גן. זה המסר שלה אלינו

88 שיתופים | 132 צפיות

כאימא טרייה לתבור שנולדה לפני כחודשיים וחצי, מעיין אדם מרבה לשתף במסעה כאם על כל השמחות, כאבי הלב (והגוף) ולא מעט גם בדאגות והחרדות שמגיעות עם הטייטל החדש.

>> סורי נוט סורי: המפורסמות שבחרו לא להביא ילדים לעולם

היום אדם משתפת את העוקבות והעוקבים בחששות שלה מפני תופעת האלימות וההתעללות בגני הילדים הממשיכה לתפוס כותרות. בין היתר היא יוצאת נגד מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, המתנגדת להצבת מצלמות אונליין בגנים, וקוראת לעוקבות ולעוקבים להצטרף למחאה המתוכננת היום בנושא.

"אני בדרך כלל אוהבת לשמח פה, וברור לי שעכשיו אני מכאיבה, שהלב שלכן נשרף ושזה קשה לכן לצפייה", כותבת אדם על רקע סרטון קשה לצפייה בן כדקה המתעד התעללות בגנים, "אבל לצד העצב שמפלח את הגוף יש בסרטונים האלו גם תקווה, יש בהם הוכחות".

מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@

"הרי כל אחת אומרת לעצמה 'אם זה היה הילד שלי וואי וואי מה הייתי עושה לגננת', אבל בלי הוכחות אי אפשר לעשות כלום ובלי מצלמות אין הוכחות", הוסיפה אדם כהכנה לסטורי הנוסף שהעלתה, בו שיתפה קטע מתוך ריאיון טעון שערך הכתב המדיני של חדשות 12 ירון אברהם עם מזכ"לית הסתדרות המורים. בן דויד מתנגדת למהלך שמנסה לקדם יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מהליכוד אופיר כץ, בטענה כי מדובר בהצעה פופוליסטית הפוגעת אנושות בפרטיותם של הצוות המקצועי ושל הילדים בגן, ומשמשת כאמצעי הפחדה כלפי הגננות.

>> יפה בן דויד: "אני לא נחמדה, זה לא התפקיד שלי"

"חובת צפייה בסרטון הזה כדי להבין כמה האישה הזו מנותקת, קהה ולא ערה למתרחש", כותבת אדם מבלי להסתיר את כעסה על רקע הסרטון של אברהם, בו הוא מטיח בין השאר בבן דויד כי כאב לשלושה ילדים קטנים הוא מעדיף גן סגור מגן מתעלל. עוד הוא אומר לבן דויד בסרטון, כי אם יש אפילו קצה קוצו של סיכוי שישנה התעללות בגן מפני שלא מכניסים אליו מצלמות, היא לא יכולה לקחת את הסיכון.

אדם קוראת לציבור לקחת חלק בהפגנה שתתקיים היום (חמישי 22.6) ברמת גן מול ביתו של שר החינוך יואב קיש, כשבסופו נכתב בפונט אדום בוהק: "יואב, תפסיק את החינוך להפקיד בידיים של יפה בן דויד".

>> גם יעל בר זוהר מצטרפת למאבק בהתעללות בגנים

מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@