סקס והעיר: המלון האורבני הלוהט שמותח את גבולות האינטימיות

מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק
מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק

מיקום מושלם, סטייל שמתחשק להעתיק, מקלחת מפנקת וארוחת בוקר באחת המסעדות השוות בתל אביב שסגורה במיוחד עבור אורחי המלון. בילינו לילה בתיאודור בראון והיה לנו כיף מדי

88 שיתופים | 132 צפיות

מה מלון תיאודור בראון מקולקציית המלונות של רשת BROWN, שהתחילה ממלון בוטיק חמוד בתל אביב והפכה לאימפריית מלונות בוטיק עם 15 מלונות בוטיק בתל אביב, 4 מלונות בירושלים, 2 מלונות באילת ועוד 12 מלונות בחו"ל: בקרואטיה, יוון וקפריסין. המלון קרוי על שמו של חוזה מדינת היהודים, וממוקם באחד הספוטים הלוהטים של מדינת התל אביבים – הרצל פינת שדרות רוטשילד.

>> עשר דרכים לנפוש בישראל בפחות מאלפייה ללילה

מה הקטע במלון 34 חדרים וסוויטות, המחולקים לחמישה סוגים – מחדר סולו לנופש המתבודד/המתהולל עצמאית עד חדר טראס עם מרפסת באוהאוס שמשית המציעה נוף פנורמי של העיר ומאובזרת במיטות שיזוף. המלון עוצב על ידי האדריכלית קדם שנער, הוא שוכן בבניין לשימור בעל שלוש קומות מ-1935 וממוקם בהוט ספוט של ממש – מרחק פסיעה משדרות רוטשילד, מרחק שתי פסיעות משכונת נווה צדק החלומית, מרחק שלוש פסיעות מהים ומרחק ארבע פסיעות מאזור שוק לוינסקי ופלורנטין.

מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק
מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק

רושם ראשוני עד לא מזמן גרנו בפלורנטין הסמוכה, וחלפנו על פני המלון תוך כדי הבנייה שלו מדי יום. אלמלא השלט בכניסה, היה קשה לנחש שמדובר במלון, היות שהוא ממש נטמע בין בתי העסק של הרצל. את פלורנטין ואת העיר עזבנו לפני שנה וחצי לטובת בניין עם מעלית וחניה בגבעתיים, כך שהביקור במלון היה בגדר הזדמנות מצוינת לתת חיבוק ונשיקה לבסיס האם ולראות מה נהיה בזמן שישנו. סתם, מי ישן? אנחנו הורים לזאטוטה בת שנה וחודשיים, וגם היא הצטרפה לחגיגה. את פנינו קיבלה בחורה חביבה בקבלה, שהציעה לנו קאווה בזמן שהמתנו לקבלת המפתחות ולמעלית. כבר התחלנו על רגל ימין. הווייב בלובי הצנוע עירוני ושוקק חיים, הודות למסעדת CENA שמעבר לדלפק. האווירה מעוררת קצת זכרונות מחופשות אורבניות בניו יורק, ועושה חשק להזמין קוקטייל. העיצוב המינימליסטי על טהרת הבאוהאוס ובצבעוניות של שחור ולבן מאזנת את התפאורה הסואנת של העיר.

החדר אנחנו השתכנו בחדר דלקס בקומה השלישית. גודל החדרים מהסוג הזה משתרעים על 19-23 מ"ר, והם כוללים מיטת קינג סייז זוגית או שתי מיטות טווין. המיטה סופר מרווחת, גבוהה ורכה. אני התמסרתי לרכות הזאת בקלות, הוא היה שמח למזרן קשה יותר, אבל שנינו נהננו לרבוץ בה מול מסך הטלוויזיה (HD) ולזפזפ בין מבחר הערוצים של yes. הגענו עם פעוטה בת שנה וחודשיים, ובמלון דאגו מבעוד מועד למיטה מפנקת גם עבורה – לול עץ מרווח עם מזרן, שעוונית, סדין ומגן ראש. לא ברור עד עכשיו באיזו מיטה היא נהנתה יותר – התחרות הייתה צמודה ממש. בתור היחידה שהצליחה לראות טלוויזיה במהלך השהייה במלון, היא שמחה לגלות שיש גישה ליוטיוב כמו בבית. ותודה ללקט של ערוץ בייבי.

מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק
מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק

החדר מעוצב בסגנון באוהאוס עם אטיטיוד עכשווי – מהסוג שרואים בפינטרסט ובמדורי העיצוב ואומרים "גם אני רוצה כזה". החדר מואר ומאוורר עם רצפת עץ איכותית, תקרה בגוון ירוק בקבוק, קירות גבוהים וצחורים וחלונות גדולים המכניסים את החוץ פנימה. החדר שלנו השקיף בעיקר אל המרפסות של השכנים מבניין המגורים הסמוך, כיאה לשהייה בלב הכרך, אבל אי אפשר לומר שאין בזה קסם. בונוס: שפע האור הטבעי הזה מצטלם כמו חלום, ומבטיח סלפי מחמיא מכל זווית. אם רוצים לקבל פרטיות מוחלטת אפשר פשוט להוריד את התריסים החשמליים ולהיאטם באופן הרמטי לחלוטין מהמתרחש בחוץ.

חדר הרחצה מסתתר מאחורי קיר שקוף עם דלת. המקלחת סופר מרווחת, עם זרם מים נהדר וראש גשם רציני שיודע לעשות את העבודה. יש בה כל כך הרבה מקום, שאפשר להיכנס בה בכיף בשניים, בדגש על כיף. עקב אכילס של החדר נמצא בדיוק ממול המקלחת, והכוונה היא לשירותים. כי מה שמעלה את מפלס הסקס האפיל והחרמנות במקלחת, מוריד אותה באסלה, ליטרלי. אסלה מאחורי קיר שקוף לחלוטין? לא הבנתי. אם עדיין לא הגעתם לשלב ביחסים של להשתין בדלת פתוחה, אז זה ממש לא המקום בשבילכם.

מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק
מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק

נשנושים בקומת הכניסה של המלון נמצאת מסעדה צ'נה (CENA) של השף תומר אגאי, ממסעדת סנטה קתרינה האהובה. בבקרים המסעדה פתוחה אף ורק לאורחי המלון, שמוזמנים להעמיס מהבופה האינטימי שקשוקה מצוינת, ג'חנון עם רסק וביצה, מבחר גבינות, סלמון מעושן, לחמים, סלטים, מטבלים ועוד. בנוסף, אפשר להזמין ביצים בכל צורת עשייה. בערב המסעדה הופכת לנחלת הכלל, הגרילנדות נדלקות בחצר הסקסית והחלל הפנימי מקבל ארשת בוהמיינית. אם בא לכם לטעום מאחת הפיצות הטובות בעיר (הנאפית בטאבון ענק במקום), רצוי מאוד להזמין שולחן מראש.

מסעדת CENA, מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק
מסעדת CENA, מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק

מה בסביבה אם תצאו מהמלון לכיוון מערב ותפנו שמאלה בלילינבלום (שהוא רחוב קסום בפני עצמו), תגיעו לנווה צדק היפהפיה ותזכו לדמיין שאתם בפריז כי כל בנאדם שני שעובר בשכונה הוא דובר צרפתית. משם תוכלו להתחבר בקלות לטיילת ולצפות בשקיעה. אם תצאו מהמלון לכיוון צפון ותטיילו על שדרות רוטשילד, תגיעו תוך רבע שעה-עשרים דקות להבימה. אם תטיילו לכיוון דרום, תגיעו תוך 5 דקות לפלורנטין, ואף פחות מזה לאזור שוק לוינסקי. לא משנה על איזה כיוון החלטתם, אל תוותרו על עצירה בגלידריה האיטלקית המעולה Otello (הרצל 12), שהגלידה פיסטוק שלה היא שם דבר. ואם כבר מקומות טעימים ולוהטים שלא כדאי לפספס – הרצל 16 של רותי ברודו נמצאת ממש במרחק יריקה מהמלון, וכך גם צפון אברקסס של אייל שני.

מדד הפרטים הקטנים החוויה התל אביבית המרוכזת היא חלק בלתי נפרד מחוויית השהות במלון, והעיצוב והתכנון של החדרים נעשו בצורה נבונה הגורמת לעיר ולמלון להתמזג זה בזה בצורה מושלמת. עוד קטנות שהופכות את השהות לכיפית ממש: חלוקי המגבת המפנקים, תכשירי הרחצה הריחניים של Molton Brown והמזגן המצוין (חשוב!). קצת התבאסנו שלא מצאנו מתלה למגבות ולחלוקים, ונאלצנו לזרוק אותם באיזו פינה על הרצפה כמו מעפנים, אבל נו, מילא.

מסעדת CENA, מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק
מסעדת CENA, מלון תיאודור בראון בתל אביב | צילום: אסף פינצ'וק

בשורה התחתונה מלון אורבני בלב העיר שמציע את האסקפיזם המושלם, בין אם לתל אביבים בתעודת הזהות וגם לתל אביבים שהם כאלה רק בנשמתם.

מחיר החל מ-1,150 ש"ח לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר במהלך חודש אוקטובר. אם במקרה אתם עושים את ערב ראש השנה בתל אביב ואין לכם ראש לחזור הביתה בפקקים, נשארו חדרים פנויים במלון החל מ-670 ש"ח לזוג. להזמנות.

הכותבת הייתה אורחת המלון

>> בלי להתרחק מהלובי: מסעדות שף מומלצות בבתי מלון בארץ