מילה קוניס הכי סקסית בעולם

השחקנית מילה קוניס הוכתרה כאישה הסקסית בעולם, ומוכיחה שגם חמודות יכולות לכבוש את עולם הזוהר (ואת אשטון קוצ׳ר). למה זה מפתיע אותנו ואיך היא עשתה את זה?

88 שיתופים | 132 צפיות

לידיעת הגולשת דמי מור: מתברר כי בת הזוג החדשה של אשטון קוצ׳ר, השחקנית מילה קוניס, היא האישה הסקסית בעולם – לפחות על פי מגזין Esquire.

קוניס, המוכרת בעיקר בזכות תפקידה כג׳קי, המפונקת המרגיזה מהסדרה הקומית ״המופע של שנות השבעים״, דובבה גם את דמותה של מג בסדרת האנימציה ״איש משפחה״ וכיכבה לצדו של ג׳סטין טימברלייק בסרט ״ידידים פלוס״, החיקוי הבינוני מינוס לסרט המצוין ״קשר לא מחייב״ בכיכובם של נטלי פורטמן ובן הזוג הנוכחי של מילה – אשטון קוצ׳ר. בימים אלה היא מככבת גם בסרט הקומי "טד", לצדו של מרק וולברג. נכון, היתה לה גם סצנת סקס לוהטת עם נטלי פורטמן בסרט "ברבור שחור", אבל לא באמת קנינו את הגרסה הרעה והפרועה שלה שם. היא יותר מדי מתוקה בשביל זה…

אחלה חמודה

למען האמת, הבחירה של המגזין בקוניס מפתיעה. היא לא מתאימה אחד לאחד לנוסחה היוצרת אלילות מין סקסיות. היא לא גבוהה במיוחד, לא בלונדינית, היא לא משדרת סקס בכל דבר שהיא עושה, ובינינו – יש נשים עם גוף יפה יותר משלה. באופן כללי היינו משבצים אותה בקלות במשבצת הבת החמודה של השכן ממול, הבחורה הנגישה והלא מאיימת, זו שגברים לא יפחדו לגשת אליה (בניגוד לבר רפאלי, שכבר התלוננה שגברים לא מתחילים איתה).

הבעיה בלהיות חמודה היא כפולה: האחת היא שגברים רבים מתייחסים לבנות החמודות כאל ידידות בלבד, ואילו היפהפיות והסקסיות הן אלו שיעניינו אותם באמת ויגרמו להם להתאמץ יותר ולחזר אחריהן בטירוף (ויהיו אסירי תודה על כל תשומת לב קטנטנה שהן מפנות אליהם). אין מה לעשות, יש כאלה שרוצים את מה שקשה להם יותר להשיג. דרך אגב, בסופו של דבר ה"חמודות" הן יותר marriage material, אבל זה כבר עניין אחר לגמרי.

הבעיה השנייה בלהיות שייכת לקטגוריית ה"חמודה" היא שאת לא יכולה להיות האלילה שתמיד רצית להיות, זו שתסובב ראשים ותפתיע את סביבתה בכל פעם מחדש. מקסימום תהיי האחות הקטנה שלה. את לא נתפסת כאישה יפה, את לא נחשבת סקסית – את חמודה. יש שיגידו שזו אחת המחמאות היותר מעליבות שבחורה יכולה לקבל.

אז מתברר שגם החמודות יכולות להיות סקסיות ולכבוש את עולם הזוהר ואת העולם הגברי. הסוד: כישרון, מתיקות, חוש הומור וגזרה נאה. סוף סוף: החמודות שולטות!


מילה קוניס, הגרסה החמודה. צילום: אימג'בנק – GettyImages


מילה קוניס, הגרסה הסקסית של מגזין Esquire