"האם שתקת או הושתקת": על מה ידברו מייגן והארי בריאיון עם אופרה ווינפרי

מייגן מרקל | צילום: Facundo Arrizabalaga - Pool/Getty Images
מייגן מרקל | צילום: Facundo Arrizabalaga - Pool/Getty Images

מייגן מרקל והנסיך הארי שמרו על פרופיל נמוך מאז עזבו את הארמון, ואז הגיעה אופרה ווינפרי ושאלה אותם את כל השאלות הקשות. מה יהיה בריאיון החושפני ואיך אפשר יהיה לצפות בישראל?

88 שיתופים | 132 צפיות

רשת CBS פרסמה השבוע טריילר לריאיון שעתיד להתפרסם עם מייגן מרקל והנסיך הארי, ולפי הטריילר נראה שזה הולך להיות מאוד מאוד מעניין. מאז עזבו השניים את הארמון לפני קצת יותר משנה, הם מנסים לשמור על פרופיל נמוך מבחינה ציבורית, ומלבד כמה שיחות זום וגיחות קטנות לא ממש ראינו אותם או שמענו מהם בשנה החולפת.

עכשיו מגיעה מראיינת-העל אופרה ווינפרי עם כל השאלות הנוקבות, ולרוב היא לא נחה עד שהיא מקבלת את התשובות. עוד לפני שפורסם הטיזר לריאיון הבנו שכנראה יש הרבה מתחת לפני השטח בסיפור העזיבה שלהם, והרבה פרטים חשאיים שיכולים למלא עונה שלמה של "הכתר".

כזכור, הזוג המלכותי עזב את הארמון בסערה, וערב בהיר אחד פורסם פוסט באינסטגרם שבישר את הבשורה. על פי הדיווחים מעבר לים, המלכה גילתה על כך דרך אותו הפוסט. מייגן והארי לא ממש דיברו על הסיפור עד כה, גם לא המלכה או קייט מידלטון והנסיך וויליאם. שתיקה רועמת שררה בקרב כל הצדדים.

אז מה צפוי להיות בריאיון? הטריילר המסקרן נפתח בשאלה של ווינפרי למרקל: "האם שתקת או הושתקת", ובהמשך ישנו קלוז אפ על פניה של ווינפרי שאומרת: "אמרתם דברים די מזעזעים". כמו כן, הארי מציף את הפחד שבנו יצטרך לעבור את מה שהוא עבר כילד, לאחר שנחשף לסבל שחוותה אימו הנסיכה דיאנה: "הדאגה הכי גדולה שלי הייתה שההיסטוריה תחזור על עצמה. אני פשוט מרגיש הקלה ושמחה לשבת כאן ולדבר איתך, יחד עם אשתי. אני לא יכול לתאר לעצמי איך זה היה עבור אמי, לעבור את כל הדבר הזה לבד במשך שנים. זה היה קשה מאוד עבור שנינו, אבל לפחות יש לנו אחד את השנייה".

הריאיון יעלה לאוויר ביום ראשון, 7 במרץ, ובית המלוכה כבר משקשק. "המלכה אישרה כי פרישתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל מהמלוכה לא תאפשר להם להמשיך עם האחריות והחובות הכרוכים בשירות הציבורי. התארים הצבאיים והארגונים הנמצאים תחת אחריותם יוחזרו להיות תחת אחריותה של המלכה, ויחולקו מחדש בקרב בני המלוכה. כולם עצובים מהחלטתם, ויחד עם זאת הדוכס והדוכסית תמיד יישארו אהובים בקרב המשפחה", נמסר בהצהרה הרשמית מטעם הארמון. אחרי שהופתעו הארי ומייגן לגלות כי נלקחו מהם האירגונים שתחת חסותם, נערך הריאיון מחדש. שעות ספורות אחרי שנודע לבית המלוכה כי על קיום הריאיון, המלכה אליזבת ביטלה את השתתפותה בכנס שבו הייתה אמורה להשתתף. במקום זאת היא החליטה לנאום בפני עמה, לצד שאר בני המלוכה, הנסיך צ'רלס ואשתו, הדוכסית קמילה, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון וסופי, רוזנת וסקס. בארץ גם נוכל להינות מהריאיון והוא ישודר ביום שני הקרוב (8.3) בשעה 21:30 ב- yes דוקו, yes TV DRAMA וב- STINGTV.