פני האומה: בחרנו את 11 מוצרי הביוטי הישראלים הכי טובים

| צילום: Gettyimages
| צילום: Gettyimages

מהסרום שמחייה נפשות ועד הבושם הסודי והמפתיע. נשות מערכת "את" מכריזות: אלו הם 11 מוצרי הטיפוח והאיפור הישראלים הכי טובים בכל הזמנים

88 שיתופים | 132 צפיות

סרום PURE GLOW של קרנית מלמד

ההבטחה: "סרום חדשני המעניק זוהר ולחות לעור באופן מיידי ולאורך כל היום. הסרום מגביר לחות וזוהר הודות לשילוב הפפטידים ומילוי של שמנים ייחודיים המשפיעים על רמת הלחות בעור ומסייעים בהחלקה ומיצוק העור. ללא פארבנים, ללא SLS, לא נוסה על בעלי חיים".
דבר הנסיינית: "סרום על בסיס שמן שמרגיש כמו סרום מרפא. ביומיום הוא מותיר את העור לח, זוהר ומוצק במחי כמה טיפות בודדות, ובימים קשים בהם עורי היבש והרגיש מתקלף, מאדים או מגרד, הוא היחיד שמחולל פלאים. הוא אמנם יקר אך מבחינתי הוא הפך למאסט האב".
540 ש"ח ל-30 מ"ל, בקליניקה של קרנית מלמד, מאפו 18 תל אביב, ובאתר הקוסמטיקאית

Pure Glow Serum קרנית מלמד. 540 ש"ח | צילום: יח"צ
Pure Glow Serum קרנית מלמד. 540 ש"ח | צילום: יח"צ

שמפו פינוק קלאסי

ההבטחה: "שמפו פינוק מסייע בהזנת השיער ועור הקרקפת בלחות ומעניק לשיער רכות וגמישות. הנוסחה העשירה מטפחת את שיערך ומותירה אותו במראה בריא ומלא חיוניות".
דבר הנסיינית: "הריח הכי טוב בעולם והמוצר הכי טוב שיש כבר כמה עשרות שנים. אישית מעדיפה את גרסת השמפו+מרכך ביחד, שחוסך לי זמן ומקום".
החל מ-10 ש"ח ל-700 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם וברשתות המזון

שמפו פינוק קלאסי | צילום: יח"צ
שמפו פינוק קלאסי | צילום: יח"צ

פילינג SUPERLIFT של HL

ההבטחה: "פילינג ייחודי ועוצמתי במיוחד, לטיפולי אנטי אייג'ינג ולעור הנוטה לקמטים. הפילינג מסיר תאי עור מתים, ממריץ את תהליך ההתחדשות ומעניק אפקט מתיחה. מכיל חומצות אלפא הידרוקסיות המופקות מפירות, חומצה סליצילית, רטינול, תמצית ענבים ותאנים".
דבר הנסיינית: "מוצר המאסט שלי בשגרת הטיפוח השבועית. אני משתמשת בסופר ליפט אחת לשבוע, בערב, על פנים נקיות. הוא שומר את העור שלי חלק וחף מגבשושיות, ומעניק תחושה של נקיון עמוק. כשמניחים אותו על העור, הוא מעקצץ ומעט שורף בשניות הראשונות אבל לאחר 10 דקות, מתגלה עור אדמדם בוהק ומלא חיות, מוכן לשגרת טיפוח הערב שלי. מכורה למוצר הזה!".
340 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג אצל קוסמטיקאיות מוסמכות HL

סופרליפט פילינג מסדרת הפילינגים לבית של HL. מחיר 340 ש"ח | צילום: יח"צ
סופרליפט פילינג מסדרת הפילינגים לבית של HL. מחיר 340 ש"ח | צילום: יח"צ

קרם הגנה SUN CARE SPF50 של GIGI

ההבטחה: "קרם הגנה ולחות על בסיס מים, במרקם קליל שאינו סותם את הנקבוביות. מכיל דור חדש של מסנני קרינה וקומפלקס חומרים פעילים אשר יוצרים יחד מערך הגנה אפקטיבי המגן על העור מפני היווצרות סימני הזדקנות. הפורמולה החדשנית של הקרם מעניקה הגנה רחבת טווח מפני כל סוגי הקרינה – UVB, UVA, IR – ועומדת בסטנדרטים המחמירים של תו התקן האירופי".
דבר הנסיינית: "אני חובבת שמש מושבעת ומשתמשת בקרם הגנה לא רק על שפת הים, אלא בשגרת טיפוח יומיומית, לכן חשוב לי מאוד המרקם. אני מתענגת כל פעם מחדש מהמרקם הקליל של הקרם הזה, הוא נוזלי ולא משחתי, נספג בשניות ומעניק הגנה מעולה. זה בהחלט יהיה הקרם שלי בקיץ הקרוב!".
189 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות GIGI

קרם הגנה SPF50 של GIGI. מחיר 220 ש"ח | צילום סשה דובינסקי
קרם הגנה SPF50 של GIGI. מחיר 220 ש"ח | צילום סשה דובינסקי

קרם LACTOCERAMIDE של NOON

ההבטחה: "קרם פעיל במיוחד לטיפול אנטי אייג’ינג, יעיל ובטוח. אידיאלי לסיום טיפולי יופי ופרוצדורות אנטי-אייג’ינג הנערכות בקליניקה. הקרם מבוסס על שילוב מנצח של חומרים פעילים: 15% חומצה לקטית 3.2 PH וסרמידים בתוספת DermShield. מיועד לכל סוגי העור, לאורך כל עונות השנה מבלי לגרום לגירוי או תחושת יובש".
דבר הנסיינית: "אני אוהבת להשתמש בחומרים פעילים, כאלה ש'עושים עבודה' על העור. שבוע לאחר שהכנסתי את הקרם לשגרת הטיפוח שלי, ראיתי שיפור נהדר בעור. אני מניחה אותו בערב לפני השינה, על קרם עם רטינול ומקנחת בקרם לילה מזין ומחדש. בבוקר, העור רווי ומלוחח, רך למגע ועם מרקם נפלא. אפילו כתמי הפיגמנטציה שלי נראים עמומים יותר. אימצתי בחום".
496 ש"ח ל-50 גרם, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות NOON

קרם לקטוסרמיד 15 של NOON אסתטיקס. 496 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לקטוסרמיד 15 של NOON אסתטיקס. 496 ש"ח | צילום: יח"צ

קרם SLEEPING BEAUTY NIGHT TREATMENT של עדה לזורגן

ההבטחה: "קרם לילה אנטי אייג'ינג במרקם עשיר. מעניק לחות וגמישות לעור ותורם לקבלת עור אחיד. מועשר בחומצה היאלורונית + ויטמין E, התורמים להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ומסייעים להפחתת קמטים וקמטוטים".
דבר הנסיינית: "קרם לילה הכי מפנק. די בכמות קטנה כדי להרגיש את הלחות האינטנסיבית החודרת לעור. נספג היטב, המרקם משיי ונעים מאוד. העור בבוקר מרגיש כל כך טוב, חלק יותר ורווי, שאפשר לוותר בקלות על לחות".
170 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג בסטודיו עדה לזורגן בתל אביב ובאתר החברה

SLEEPING BEAUTY NIGTH TREATMENT של עדה לזורגן. 170 ש"ח | צילום: יח"צ
SLEEPING BEAUTY NIGTH TREATMENT של עדה לזורגן. 170 ש"ח | צילום: יח"צ

מסקרה BOLD SO SKINNY TUBING של קרליין

ההבטחה: "מסקרה עמידה לאורך שעות רבות בטכנולוגיית טיובינג חדשנית, ניתן להסרה במים חמימים ללא צורך במסיר איפור. הפורמולה עוטפת את הריסים במעטה מושלם בגוון שחור פחם בלי להתפורר, מועשרת בחמאת שיאה ומרכיבים מרככים".
הנסיינית: "אני משתמשת במסקרה האייקונית הזו כבר שנים. היא עושה עבודה נפלאה, מאריכה ונמרחת בקלות בצורה מושלמת. הפורמולה החדשה מפתיעה בזכות הדילוג על מסיר איפור. תענוג כמו גם המחיר".
69.60 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם ובאתר החברה

מסקרה בולד סו סקיני קרליין. מחיר 69.90 ש"ח | צילום: טל אזולאי
מסקרה בולד סו סקיני קרליין. מחיר 69.90 ש"ח | צילום: טל אזולאי

ANTI AGING PADS עם חומצות של אריאלה אמרוסי

ההבטחה: "פדים ספוגים בפורמולה ייחודית המכילה 13.5% חומצות משולבות אלפא ובטא, חומרי הבהרה ונוגדי חימצון המגנים על העור מפני נזקי השמש והאוויר".
דבר הנסיינית: "אני מודה שהתמכרתי. אין שום דבר שאני שמה על העור שנותן את תחושת הניקיון הצרוף, כמו הפדים האלה. הם מעניקים הרבה ברק וזוהר לעור. יש לי עבר של עור שמן, אז הם גם מצמצמים את הנקבוביות, ובכל פעם שאני מנקה איתם – אני מרגישה שהעור ממש מתחדש. בגלל הקמצנות אני משתמשת יום כן – יום לא. חשוב להדגיש: חייבות לצאת לשמש עם קרם הגנה".
50 פדים בקופסא. 380 ש"ח, להשיג בקליניקה של "אריאלה ביוטי" בהתאמה אישית למוצר, רחוב בר כוכבא 23 בני ברק

ANTI AGING PADS פדים עם חומצות של אריאלה אמרוסי. 380 ש"ח | צילום: יח"צ
ANTI AGING PADS פדים עם חומצות של אריאלה אמרוסי. 380 ש"ח | צילום: יח"צ

PROPHECY FOR HOPE של חוה זינגבוים

ההבטחה: "קרם האנטי אייג’ינג הראשון והיחידי בעולם שהוכח מחקרית שהוא מצליח להחדיר חומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור, ללא הזרקה. בנוסף, התכשיר תורם להעלאת רמת הלחות של העור ומניעת בריחת המים מעומק העור".
דבר הנסיינית: "הקרם הזה הפך לאייקוני ולא בכדי. הפורמולה בעלת המרקם הקליל והניחוח העדין טומנת בחובה חתיכת חומר אפקטיבי שגורם לעור להרגיש ולהיראות בריא, רווי, חלק ומוצק יותר".
575 ש"ח, להשיג אצל קוסמטיקאיות PME מורשות

PROPHECY FOR HOPE של חוה זינגבוים. 575 ש"ח | צילום: אורי גרון
PROPHECY FOR HOPE של חוה זינגבוים. 575 ש"ח | צילום: אורי גרון

סרום Booster Peel & Glow של קרן ברטוב

ההבטחה: "סרום משוכלל וחדשני המבוסס על מגוון חומצות – חומצה אלפא הידרוקסית, חומצה בטא הידרוקסית, חומצות פירות, חומצה מנדלית, חומצה פרולית, אנזימים, סרמידים וניאצינמיד. הסרום מתקן את העור מנזקים של רדיקלים חופשיים, מבהיר את העור, מפחית קמטוטים וקמטים, משפר את מרקם העור וממצק אותו. הפורמולה מותירה את עור הפנים בוהק וזוהר".
דבר הנסיינית: "גיליתי את המוצר הזה רק השנה, אבל התאהבתי לטווח ארוך. הסרום הזה נותן בוסט לעור שגורם לך להרגיש כאילו יצאת הרגע מטיפול פנים מחייה נפשות. הוא נספג בשניות, וגורם לעור להרגיש ברגע חלק, בוהק, מוצק ובריא יותר – תחושה שנשמרת כל היום".
540 ש"ח, בקליניקה של קרן ברטוב, ברודצקי 43 רמת אביב, ובאתר

קרן ברטוב 540 ש"ח | צילום: עדי גלעד
קרן ברטוב 540 ש"ח | צילום: עדי גלעד

בושם ICON MUSK OIL של ג'ייד

ההבטחה: "בושם שמן עשיר בתמציות ובריכוז גבוה מאוד, בניחוח סוחף ומרגש הפעיל לאורך זמן ובמרקם נעים. תווי הניחוח נפתחים בזוהר של זר פרחים לבנים, חמימים וענוגים, הכוללים את שושנת העמקים, ורד קטיפתי ויסמין פורח ומהווים מוטיב מרכזי בניחוח המרענן. תמצית פרחי מאסק לבנים וצלולים משתלבת איתם בהרמוניה ומשלימה את הניחוח החושני".
דבר הנסיינית: "במשך שנים שמרתי בסוד על קיומו של הבושם 'מאסק אויל' של ג'ייד. גיליתי אותו דרך חברה שיש לנו טעם זהה בריחות, ומאז הוא הפך לעור השני שלי ביום יום. מסוג הריחות שעוצרים ועוצרות אותך ברחוב בגללו, והגאונות שלו היא בכלל בפשטות שלו – ריח נקי וטהור של מאסק ופריחת היסמין. השמן מרוכז ומזוקק: שתי טיפות מאחורי האוזניים ושתיים על מפרקי כפות הידיים – השובל שהוא מותיר אחריו, מבלי לכפות את הארומה על הסביבה, הוא חלום ליל קיץ".
219 ש"ח ל-30 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

בושם ICON MUSK OIL של ג'ייד. 219 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם ICON MUSK OIL של ג'ייד. 219 ש"ח | צילום: יח"צ