מבזק מקומי: חדשות עיצוב מהארץ לחודש יולי
להרחיק עד מושב סלעית כדי להלביש את הבית ולהכניס קצת ירוק הביתה עם מותג גינון יפואי. כל מה שצריך לדעת על עיצוב פנים לחודש יולי
ספר: שמח בחוץ
המאפיינים הבולטים של המותג Rice הם צבע ותחושה של כיף. אחרי הספר המוצלח Happy Home, שרלוט הדמן, מייסדת המותג ומחברת הספר, יוצאת לצבוע את שטחי החוץ. מלבד קולקציה שמחה וקיצית לחצר או למרפסת כולל הספר גם פתרונות תאורה מעניינים, מדריכי DIY, רעיונות לעריכת שולחן והשראה לסידור אזורי אירוח והתכנסות.
Happy Home Outside, הוצאת Jacqui Small LLP
170 שקלים (192 עמ')
מגדלור, לבונטין 1 תל אביב, 6868225־03 וברשת חנויות צומת ספרים
גלריה לעיצוב הבית: זה רק נראה יקר
מותג העיצוב והלבשת הבית מיקלולה (Mikalulla) עבר לחלל חדש בהאנגר תעשייתי רחב ידיים עם נוף פתוח במושב סלעית. הגלריה החדשה מציעה מבחר פריטים מיוחדים שמלקטת בעלת המותג שרון הורביץ-חורש, הדוגלת בעיצוב איכותי בר השגה. מוצלחים במיוחד השטיחים הישנים בעלי ההיסטוריה והרהיטים שהורביץ-חורש משפצת בעצמה.
עוד בגלריה: גופי תאורה, פריטי טקסטיל לבית, חפצי אמנות, ציורים מקוריים ואביזרים משלימים. במקום יש גם מחלקת אאוטלט ובה מגוון פריטי טקסטיל של מעצבים מובילים מקולקציות קודמות במחירים מוזלים.
עיצוב חלל: גלית ארבל־כהן
מיקלולה – גלריה לעיצוב חדרים, מושב סלעית, 7494080־050
מוצר: מושלם לאירוח
מחפשים ספה שתשמש גם כפתרון לאירוח בלי לוותר על האסתטיקה?
המותג אינוביישן מציע ספות מודולריות במגוון ריפודים התואמים לטרנדים של עולם האופנה. אהבנו במיוחד את ספת הפאזל האוורירית, בעלת הקווים הנקיים וצבע הפודרה המדויק, שאפשר לחבר לה רגלי ניקל או עץ. והמחיר, 4,900 שקלים – יותר מהוגן.
אינוביישן, דיזיין סנטר, הלח"י 2 בני ברק, 7794878־03
מלון: כוכב הצפון
מתחם תיירות חדש הושק החודש בסמוך לעמק החולה ואמור להיות מוקד התיירות המוביל בגליל. המתחם (90 דונמים) כולל את "גליליון" – בית מלון שתוכנן ועוצב ככפר ספרדי המתכתב עם אופי האדריכלות הים־תיכונית והסביבה הגלילית, ואת "אגמון מרקט" – שוק אוכל מקורה הצפוי להכיל כ־50 מסעדות, דוכנים וחנויות שיציעו את התוצרת הקולינארית של האזור ומטבחי שף מאזור המרכז.
בנוסף ל־120 החדרים והסוויטות יש במלון גם בריכה מרכזית וספא, הכולל חמאם תורכי, ואולם כנסים.
הפרויקט הוקם ביוזמתם של היזם ואיש העסקים חיים אוחיון וקיבוץ כפר גלעדי
תוכנן ועוצב על ידי א.ב מתכננים ומוד אדריכלים
חנות: ירוק בעיר
מותג הגינון האורבני המדליק שושנ'ס עבר דירה ללוקיישן חדש שמאפשר לו להראות את כל מה שהוא יודע. החנות החדשה, שנמצאת בקצה הדרומי והפחות מפותח של מתחם נגה, גדולה יותר וכוללת סטודיו צמוד שבו יוכלו שושן (אגרונומית והנדסאית נוף) ומרגו (מעצבת פרחים עם הסמכה אירופית) לעבוד על עיצובים חדשים.
אפשר למצוא שם כל מה שקשור לפרחים, צמחים ומלאכת הגינון; הרבה עיצובים מקוריים שיכניסו ירוק הביתה ובעיקר ייעוץ טוב ממקצועניות אמיתיות.
שושנ'ס, שלמה 13 (כניסה דרך רבי מבכרך) יפו-תל אביב, 7048448־074
מתחם אירועים: חתונה עירונית
בבניין ששימש כסליק של ארגון ההגנה בשנות ה־40 ברחוב השרון בתל אביב הושק מתחם אירועים חדש. המקום בעל אופי אורבני שתואם את מיקומו, בעיצוב המשלב חומרים כמו אבן, עץ וברזל עם ציורי גרפיטי מדליקים בחצר ואמנות ישראלית עכשווית בחללים האחרים. על העיצוב אחראי הבעלים יוני פורת, שבבעלותו חללי אירועים נוספים (דוצ'ה וילה, BAU, ראול).
המקום מתאים לאירועים של עד 600 איש ויש בו מערכות הגברה, תאורה והקרנה חכמות ומגרש חניה צמוד לאורחים.
1947, השרון 10 תל אביב, 6336983־050
מותג: אצולה ישראלית
חברת משכית המיתולוגית, שנוסדה בתחילת שנות ה־50 על ידי רות דיין והפכה בהמשך לחברה ממשלתית, הייתה שם נרדף לאותנטיות ולהצלחה. ייחודה של החברה היה בשילוב מאפיינים מסורתיים (של עולי עדות המזרח) ומלאכות יד עם אופנה עילית מודרנית. בשנת 2013 הוקמה החברה מחדש על ידי המעצבת שרון טל, שבכישרון רב הצליחה לשמר את המאפיינים של משכית ובאותה העת לקחת אותה קדימה. עתה הושק בית חדש למותג במבנה אבן עתיק ויפהפה ביפו.
במסדרון הכניסה מוצגת ההיסטוריה המפוארת של המותג, ובחלל המרכזי, תחת תקרה רקומה בחבל, מוצגים כל פריטי האופנה ולצדם קולקציה קטנה של פריטים לבית כמו צלחות חמר רקומות, אגרטלים לפרח יחיד ומחברות רקומות – כולם נעשו בשיתוף יוצרים מקומיים. מהחלל המרכזי תוכלו לקבל הצצה אל הסטודיו, שם נעשית מלאכת היצירה, ויש גם חלל אחורי המוקדש לכלות.
תכנון ועיצוב: סטודיו ארטישוק.
בית משכית, סמטת אבולעפיה פינת הצורפים 14 יפו, 2500338־072
מוצר: טאטו טיים
רוני אייגר ותמר שמיר הקימו את המותג סטיקו המציע מדבקות בד חד פעמיות שאפשר להדביק כמעט על כל דבר, ללא צורך בגיהוץ. שיתופי פעולה עם מאיירים ובלוגריות אופנה יצרו קולקציות טרנדיות במגוון נושאים שיכולות לשדרג ברגע כל פריט חסר ייחוד כמו כרית, חולצה או נעליים ולתת להם גוון אישי ומיוחד. מלבד הקיטים הקיימים, הכוללים 12־24 מדבקות לפי נושאים, השתיים מציעות גם התאמה אישית של מדבקות לאירועים ולחברות.
המחיר: 14־28 דולרים לקיט (לפי כמות המדבקות) ברכישה דרך האתר.