הומור עצמי או פרץ אהבה: מה עובר על מאיה בוסקילה?

מאיה בוסקילה ועוזי | צילום: artamir
מאיה בוסקילה ועוזי | צילום: artamir

חודש אחרי שפרסמה כי היא ועוזי נפרדו ואז חזרה בה, מאיה בוסקילה שוב מצליחה לבלבל את הגולשים

88 שיתופים | 132 צפיות

בחודש האחרון השם של מאיה בוסקילה לא עוזב את הכותרות. לא רק בגלל הזוגיות עם עוזי אזולאי, אלא גם בגלל השיר שהוציאה יחד עם הזמרת הבינלאומית קלי קלרקסון. מאיה לקחה חלק בפרויקט של הזמרת עם זמרים מכל העולם והיתה אמורה להיות בסיבוב הופעות ולצלם קליפ, אבל בשל המצב נשארה בארץ.

מלבד ההישג המדהים, גם הזוגיות שלה ושל עוזי הצליחה לבלבל את הגולשים, השניים ידעו שנה שהיא רכבת הרים אחת גדולה ותסריט שהיה בקלות יכול להפוך לסרט. לפני שנה בדיוק הציע אזולאי לבוסקילה נישואין בהופעה שלה, מחווה שריגשה תעשייה שלמה. שבועיים בלבד אחרי, הם נפרדו.

זמן לא ארוך אחרי זה הם שוב חזרו והתחילו לתכנן את החתונה וחשפו גם כי הם מצפים לילד. יומיים לפני החתונה סיפרה בוסקילה בפוסט קורע לב כי היא עברה הפלה: "ימים לא פשוטים עברו על כוחותינו. ימים עם המון שמחה ועצב שהגיע לו בפתאומיות בדלת האחורית ושיבש את שגרת החיים. עברתי הפלה כתוצאה מהיריון לא תקין. כן, זה קורה לצערי להמון בחורות בארץ ובעולם, אבל פתאום כשזה קורה לך את מרגישה שזאת רק את – לבד. וזה לא פשוט, זה בעיקר כואב בנפש ובלב, אבל אני יודעת שעלי להסתכל קדימה ולהבין שבסוף הכול קורה לטובה. אני מרגישה רצון אמיתי וכן לחבק את אותן הנשים שעוברות את זה ולומר – בנות אהובות, הכל משמיים, מה שצריך לקרות קורה. תמיד צריך להסתכל על הטוב שיש לנו ולהודות על הקיים. אני בהתרגשות גדולה לקראת החתונה עם עוזי, האיש המדהים שלי שתומך, מחבק ואוהב ובעיקר שומר על פרופורציה. אני מודה כל יום על שבורכתי וזכיתי להיות אמא של לני".

הפוסט של מאיה בוסקילה
הפוסט של מאיה בוסקילה

השניים התחתנו בטקס מרגש לפני כ-7 חודשים ואחריו שמרו על זוגיות יציבה ופוטוגנית, ככל הנראה עד הלילה. בוסקילה פרסמה סטטוס בחשבון האינסטגרם שלה בו מבשרת לעוקביה כי היא ואזולאי נפרדו שוב.

"ובטח שלעולם לא אתן תשובות למי שלא קשור למערכת יחסים הזאת. עוזי חשוב לי מדי. הוא גבר מהמם ואדם נפלא. אני מבקשת רק שברגעים כאלה, במיוחד אחרי כל מה שקורה בעולם, שאנשים לא ידברו רעה, שיתנו לנו את הפרטיות כדי שנעבור גם את הרגעים האלה בשלום. שיהיה לכולם שבוע טוב וחג הכי שמח ומלא אהבה ובריאות ככל שניתן בימים אלה. שנזכה לעבור את זה ולראות קשת בענן לפני הפסח אמן".

שעות ספורות אחר כך, הפוסט נמחק ובמקומו עלתה תמונה זוגית של השניים בו כתבה "מצטערת שהייתי אימפולסיבית, עוזי אהבת חיי לנצח".

הפוסט של מאיה בוסקילה
הפוסט של מאיה בוסקילה

כעת השניים יחד, בתוכנית "גלית ואילנית" אמרה בוסקילה "אני אישה בלתי נסבלת אבל בעלי כל כך מדהים ומפרגן", זה אחרי שבנה לני פלט בטעות בלייב "הם לא מסתדרים" והושתק מיד. אתמול בוסקילה העלתה פוסט של הקעקועים המשותפים של השניים וכתבה "אני אוהבת אותו ואיזה מזל שהוא לא ילדותי כמוני". אחרי פרשיית פוסט הפרידה, לא ברור אם מדובר בפרץ אהבה או הומור עצמי של בוסקילה.

מה שכן, אם יורשה לנו טיפ קטן, לקעקע את שמם של בני הזוג, או אפילו רק את האות הראשונה של השם, זה אף פעם לא רעיון טוב גם במקרים של זוגות יותר יציבים ממאיה ועוזי. נאחל להם עוד חיים ארוכים ומאושרים יחד, כדי שהוא לא יצטרך למצוא לעצמו איזו מיטל, והיא לא תתפשר על אורי.