לליקי רוזנברג נמאס מהשיעמום האופנתי בחדרי הכושר

אנחנו רוצות את הטייץ הזה: ליקי רוזנברג מדגמנת את Liky's Wear | צילום: הדס מזורסקי
אנחנו רוצות את הטייץ הזה: ליקי רוזנברג מדגמנת את Liky's Wear | צילום: הדס מזורסקי

אחרי שכבשה את האינסטגרם בתור המאמנת של שלומית מלכה ושביט ויזל, ליקי רוזנברג משיקה אתר בגדי ספורט חדש ומבטיחה להביא גם מידות גדולות: "מקשרים אותי לדוגמניות אבל מודל היופי הוא לאו דווקא רזון"

88 שיתופים | 132 צפיות

 

טרפת ה- Activewear המתלקחת ברחבי הגלובוס מחוללת מהפיכה באופן שבו אנחנו צורכים ולובשים בגדי ספורט – לא רק לאימון TRX אלא גם לסיבוב בקניון או לקפה השכונתי. מה שהתחיל כעוד טרנד ואפילו סיפק לנו יופי של חומר לדאחקות הפך לז'אנר של ממש שקורא לזנוח את ההפרדה בין ספורט לחיים עצמם ומביא איתו אינספור מותגים שמשלבים בין נוחות לאופנה.

בארץ, איכשהו, השוק נותר מנומנם יחסית וכולל בעיקר את החשודות המיידיות: נייקי, אדידס, ריבוק ופומה. עכשיו אל הוואקום הזה נכנסת מאמנת הכושר ליקי רוזנברג, מי שאחראית על הגזרה החטובה של שלומית מלכה, שביט ויזל, מאיה ורטהיימר ועוד טופ מודלס מקומיות שמשיקה בימים אלה אתר אופנה חדש שיכלול את מותגי הספורט הלוהטים בעולם, ובקרוב גם תצטרף אליו חנות פיזית במתחם בזל בתל אביב.

ליקי לא לבד: הכירו את מאמני הכושר של הסלבס

"בעולם סצינת ה-Activwear היא ברורה מאליה אבל פה היא לא קיימת. כולן לובשות את אותם הפריטים, אין מקום לייחודיות או ביטוי עצמי. לכן אני גם לא מביאה מותגים גדולים כמו לולו למון למשל, אלא נותנת במה למותגים קטנים ונישתיים יותר" מסבירה רוזנברג בת ה-33, שבימים אלה חובקת טייטל חדש ומרגש לא פחות – אמא לדון בן החודש.

מי שעומד לצידה של רוזנברג הוא בעלה ושותפה העסקי הדר מיכאלי וביחד הם מציעים באתר כמה ממותגי הספורט הבועטים שראינו. בני הזוג מסבירים כי עולם ה-Activwear מתאפיין בשני סגנונות עיקריים: הסגנון האוסטרלי שהוא נועז יותר ומחובר לאופנת רחוב והסגנון האמריקאי שהוא שמרני ובסיסי. ב-Liky's Wear תוכלו למצוא מותגי פרימיום משני הסגנונות דוגמת המותגים L'urv, Body Language ו-Arcadia ושלל ממתקי ספורט כמו חליפות טופ וטייץ בהדפסים טרופיים, מעיל פוך זהוב לא מתנצל, טייצים אורזי ישבן בשילובי צבעים מדויקים ואביזרים משלימים כמו תיקים ומזרני יוגה.

טווח המחירים הוא בין 385 ל-1,115 ש"ח, לא נמוך אך כמקובל בז'אנר מותגי הפרימיום ומבטיח רמת גימור גבוהה במיוחד. חוץ מהמחיר סוגיה נוספת היא סוגיית המידות. "למרות שמקשרים את הסטודיו שלי לדוגמניות, מודל היופי הוא לאו דווקא רזון" מספרת רוזנברג שכרגע מציעה את הפרטים במידות XS-XL אך מבטיחה שבהמשך יגיע גם מותג למידות גדולות וכן לבגדי היריון, תחום קרוב לליבה של האם הטריה שהצטלמה בעצמה לקמפיין המותג שבוע בלבד (!) לאחר הלידה עם גוף חטוב במיוחד.

עם חברות כמו שלומית מלכה ושביט ויזל, למה היה לך חשוב להצטלם בעצמך?
"חברות הן חברות, אני מפרידה אותן מעסקים וכשמתחשק להן הן מפרגנות לי מרצונן החופשי. מעבר לזה עברתי איזה שהוא תהליך. ההיריון שלי היה מאוד פוטוגני והשתמשתי בו כדי להעביר את המסר שאפשר וכדאי להתאמן עד חודש תשיעי, לא צריך לחשוש. אני התאמנתי עד יום לפני הלידה, חזרתי לעצמי במהירות שהפתיעה אותי, ובדיוק עלה האתר אז התזמון ביקש שאני אעמוד בפרונט. זה שילוב של אג'נדה, נסיבות ורצון להזכיר שאני לא צריכה להיאחז בחברות שלי. המותג עומד בזכות עצמו".

 

ליקי רוזנברג מדגמנת את קולקציית הספורט שלה | צילום: הדס מזורסקי
ליקי רוזנברג מדגמנת את קולקציית הספורט שלה | צילום: הדס מזורסקי

 

Liky's Wear | צילום: דנה קרן
Liky's Wear | צילום: דנה קרן

 

מעבר ליופי המתפרץ, מה מיוחד במותגים שאת מציעה?
"הידע והניסיון שלי כמאמנת איפשרו לי לבחור מותגים שהם הטופ גם מבחינה טכנולוגית וגם במדד האופנתי. בגד שנותן כל מה שצריך באימון מבחינת נוחות, נידוף זיעה וכו' אבל גם שובר את הגבולות מבחינה עיצובית. הקונספט המיתוגי שלנו הוא להגיד לאנשים – תגדיר מחדש את איך שאתה מתלבש לאימון. יש יותר מ-3-4 מותגי ספורט בעולם".

בתור מי שהתאמנה עד רגע לפני הלידה, למה חשוב לשים לב כשבוחרים בגדי ספורט בהיריון?
"נוחות, נוחות, נוחות. בתחילת ההיריון לבשתי טייץ שלחץ לי וגרם לכאבים, אסור שזה יקרה. חוץ מזה, אני רוצה שנשים ירגישו טוב עם ההריון שלהן. את לא צריכה להסתיר את הבטן עם חולצה רחבה – בואי עם טופ. הריון זה כל כך יפה".

מדגדג לך לעצב קולקציה משלך?
"לגמרי, וזה בתכנון. כשנבין את הקהל הישראלי טוב יותר נדע איך לגשת לעיצוב. אגב, עוד הרבה הפתעות צפויות בהמשך".

www.likyswear.com

Liky's Wear | צילום: creative disorder מיתוג
Liky's Wear | צילום: creative disorder מיתוג

 

Liky's Wear | צילום: דנה קרן
Liky's Wear | צילום: דנה קרן

 

Liky's Wear | צילום: הדס מזורסקי
Liky's Wear | צילום: הדס מזורסקי