ליהיא לפיד משתפת תמונת ילדות מדהימה לכבוד יום הולדתה ה-56

ליהיא לפיד | צילום: JACK GUEZ/AFP via Getty Images
ליהיא לפיד | צילום: JACK GUEZ/AFP via Getty Images

יום הולדת עצוב: ליהיא לפיד מציינת את יום הולדתה ה-56 בתזמון כואב במיוחד, ונזכרת בילדה בת ה-5 שהייתה עם תמונה קסומה מהעבר

88 שיתופים | 132 צפיות

ערב יום הזיכרון 2024 הוא ככל הנראה העצוב ביותר שידעה ישראל מימיה. בתזמון כואב, מציינת היום ליהיא לפיד את יום הולדתה ה-56. בפוסט שפורט על נימי הלב והנפש, כמו שרק היא יודעת לעשות, היא כותבת: "כשהייתי בת חמש וקצת אבא שלי נעלם להרבה חודשים למדבר סיני וחזר עם המון אבק ושיער ארוך. וכשהוא חזר ברדיו יהורם גאון שר שהוא מבטיח שזאת תהיה המלחמה האחרונה. כל פעם שהיינו שומעים אותו אבא היה מגביר ומסתכל עליי, ובמבט שלו היה הרבה עצב. הוא היה אומר את השורות האלו בהתכוונות כזו שהייתי בטוחה שזה שיר שנכתב במיוחד לי: אֲנִי מַבְטִיחַ לָךְ, יַלְדָּה שֶׁלִּי קְטַנָּה, שֶׁזֹּאת תִּהְיֶה הַמִּלְחָמָה הָאַחֲרוֹנָה. כשהייתי בת 14 הוא גויס למלחמת לבנון ואז גם אחי והחברים שלי".

>> קרן פלס חושפת ממאלמו: "זה הבגד שאסרו עליי ללבוש באירוויזיון"

"לפני פחות מחודשיים נולדה נעמי, ויש לנו נכדה בבית", מציינת לפיד את המאורע המשפחתי המרגש שאירע למשפחת לפיד, כאשר יאיר לפיד הפך לסבא, כקונטרה לכאב ולאובדן הרב שפקד וממשיך לפקוד משפחות רבות כל כך בישראל מאז השבעה באוקטובר.

"בערב יתחיל יום הזיכרון העצוב ביותר שהיה פה", היא כותבת, ומודה לכל מי שבירכה ובירך אותה ליום הולדתה. יש לה משאלה אחת: "יש רק דבר אחד שאני רוצה ביומולדת הזה, שתיגמר המלחמה הארורה הזו ונצליח לאסוף חזרה את השברים. שנעמי תגדל ולא נצטרך להבטיח לה שזו המלחמה האחרונה – כי היא לא תדע על מה אנחנו מדברים. אמן שיצליח לנו, כי אבא שלי לא הצליח לקיים את ההבטחה. אנחנו חייבים".

ליהיא לפיד בת ה-5 | צילום: אינסטגרם lihilapid@
ליהיא לפיד בת ה-5 | צילום: אינסטגרם lihilapid@

לפיד צירפה לפוסט תמונה קסומה שלה, כשהייתה ילדה קטנה וזהובת שיער עם מבט חולמני בעיניים, בחגיגות יום הולדת 5 שלה. התמונה היפה הזו צובטת את הלב כל כך על רקע הדברים שכתבה. לא נותר לנו אלא לייחל שמשאלתה, שהיא גם המשאלה שלנו, תתגשם במהרה. מזל טוב מאיתנו.