כמו בפעם הראשונה

כבר שכחתם מה זה סקס נועז, פרוע ומרגש? קבלו הצעות לערב חושני וסקסי, שיחזירו את הריגוש לחיי המין שלכם – גם אם הזוגיות שלכם ארוכה

88 שיתופים | 132 צפיות

מתי בפעם האחרונה הרשיתם לעצמכם ערב סקסי, חושני ונועז, שבו אתם מתפרעים לחלוטין, מתרגשים ומרוגשים, מתנהגים ומרגישים כאילו זו הפעם הראשונה? לימור בנדל, סקסולוגית, יועצת זוגית ומגשרת, מציעה להזמין בייביסיטר ו/או חדר במלון – ולפעול לפי אחת או יותר מההמלצות הבאות.

1. זהות בדויה

החליטו על דייט מרגש שבו אתם מעזים ומתחפשים. את – קני פאה לשיער, לבשי בגדים נועזים. ואתה – התלבש מחויט, התבשם, התגלח. קבעו דייט בפאב, ובהגיעכם למקום (לחוד!) נסו למצוא זה את זו (ללא טלפון!). כשאתה מזהה אותה, התחל איתה כאילו זו הפעם הראשונה שאתה פוגש בה. המציאו לעצמכם זהויות שונות והיכנסו למשחק. תתפלאו להרגיש את הדם זורם מחדש בכל הגוף.

2. סטריפ נייט

עמעמו את האורות, שימו מוזיקת רקע סקסית, והתחילו לרקוד יחד בצורה ארוטית. בתחילה האישה יושבת על כיסא והגבר רוקד בשבילה ומתחיל להפשיט את עצמו בצורה באיטיות. אסור לה לגעת בו, ואסור לו להפשיט אותה. כעת הוא נשאר עם תחתונים ומזמין אותה לקום מהכיסא. הוא מתיישב במקומה ומקבל ממנה ריקוד חיק מגרה.

3. צעצועי מין

קיבעו להיפגש אחרי העבודה בחנות ארוטיקה. התחילו את הביקור בהתרשמות. התבוננו בצעצועים השונים ונחשו מה כל דבר אמור לעשות, איך הוא פועל ולאן זה נכנס. אחרי שצחקתם, רכשו צעצוע חדש, חזרו הביתה ותיהנו.

4. צבע האהבה

קנו צבעי גואש ופרסו על הרצפה ניילון או עיתונים. התחילו את הערב בהפשטה אחד של השנייה. כעת עברו למצב שבו אחד שוכב והשני/יה מצייר/ת עם האצבעות על הגוף. נסו לכתוב בצבע על הגב מילים של אהבה ולתת לבן/בת הזוג לנחש מה כתבתם. הרגישו את המרקם של הצבע. ואז עשו אהבה. תנו לצבעים להימרח ולהתערבב. היכנסו למקלחת יחד והמשיכו לעשות שם אהבה עם הורדת הצבעים.

5. סרט כחול

הכינו מצלמה מבעוד מועד. התנשקו וצלמו צילום עצמי שלכם. התחילו להתפשט וצלמו בהדרגתיות עד שייחשפו האזורים האינטימיים. לנועזים שביניכם: התחילו לעשות אהבה וצלמו אתכם יחד. צלמו את הפנים, את העונג, הקליטו את קולות האהבה שלכם. לאחר מכן הסתכלו יחד על התמונות או הסרטון ותתפלאו לראות כמה זה מחמם אווירה ואיך אתם ממשיכים לסיבוב שני.