ירדן ג'רבי פותחת את הלב: "אני עצובה מאוד"

ירדן ג'רבי באירוע השקת הבושם ורסאצ'ה דילן פרפל | צילום: רפי דלויה
ירדן ג'רבי באירוע השקת הבושם ורסאצ'ה דילן פרפל | צילום: רפי דלויה

ירדן ג'רבי הגיעה לאירוע השקה של הבושם החדש של ורסאצ'ה ונראתה זוהרת מתמיד, אבל הלב שלה עדיין כואב מאז הפרידה מאהבתה הגדולה

88 שיתופים | 132 צפיות

בריאיון הקודם שלי עם ירדן ג'רבי בחודש נובמבר האחרון, שאלתי אותה איזו כותרת היא הייתה בוחרת לכתבה איתה והיא השיבה בשתי מילים "ירדן מאושרת". העיניים שלה ברקו. היא הייתה אז חודשיים אחרי היציאה הפומבית מהארון ובתחילתו של סיפור אהבה פוטוגני עם בת זוגה דנה כספי-לביא, רקדנית בעברה וצלמת בהווה (וגם בתו של השחקן עמוס לביא ז"ל). כשפגשה את דנה, היא הודתה, קרה משהו שלא קרה לה מעולם והרגיש לה הכי נכון – ואנחנו החזקנו לה אצבעות.

>> לוהטת! קורין גדעון קוטפת ג'וב אופנתי שווה במיוחד

הריאיון הנוכחי מוצא אותה במצב רוח אחר לגמרי. מה שהתחיל כרומן מבטיח, לא החזיק מעמד והסתיים כעבור חצי שנה בלבד. "אני עצובה מאוד מאוד", היא אומרת לי כשאני שואלת להרגשתה אחרי הפרידה.

ג'רבי, שתחגוג בחודש יולי יום הולדת 34, מודה שעזבה את הדירה המשותפת והיא מתגוררת בגפה בדירה אחרת בתל אביב. הריאיון איתה מתקיים לרגל השקת הבושם החדש "דילן פרפל" מבית ורסאצ'ה, בין מוזיקה טובה של איתי גאלו ומופע רחפנים מדהים. ג'רבי הפכה כבר מזמן לאורחת מבוקשת בהשקות ואירועים ברנז'איים. היא נראית מעולה וניכר על פניה שמשהו טוב קרה לה מאז שיצאה מהארון. ג'רבי של היום רחוקה מהתדמית של הג'ודוקא הטום-בוי, אבל את הווינריות שלה אבל היא עדיין ווינרית בנשמה. היא הביאה לנו במשך שנים ארוכות הרבה כבוד ומדליות באליפויות עולם, ובראשן מדליית ארד באולימפיאדת ריו, ששימחה מדינה שלמה.

שאלת מיליון הדולר, מה קרה לאהבה הגדולה?
"לא קרה משהו ספציפי אבל לפעמים דברים לא מסתדרים. זו הייתה אהבה גדולה ודנה תמיד תהיה חלק מחיי".

זה קשור לעובדה שכשהכרתן גרת בליסבון וניהלתן סיפור אהבה מרחוק?
"לא. זה לא קשור, אני היום גרה בארץ. סיימתי את הפרויקט שהיה לי שם וחזרתי לגור בישראל. פניי לפרויקטים חדשים כאן".

איפה הקושי הגדול שלך בעקבות הפרידה?
"כשאת עצובה זה לא פשוט, במיוחד כשסיפור הפרידה הופך להיות ציבורי ופומבי. זה פוגש אותי בכל מיני מקומות וזה כואב לי מאד. אבל זה חלק מהעבודה, כמו שאני מדברת כשטוב, אני צריכה לדבר גם כשלא טוב. והזמן יעשה את שלו".

ירדן ג'רבי ובת הזוג דנה לביא באירוע השקת חנות האונליין פרפואה | צילום: רפי דלויה
ירדן ג'רבי ובת הזוג דנה לביא באירוע השקת חנות האונליין פרפואה | צילום: רפי דלויה

>> תאמינו או לא, החיילת בתמונה היא אופירה אסייג – וזה לא הכל

בשנים האחרונות התגוררה ג'רבי בליסבון שבפורטוגל ועסקה ביזמות בתחום הנדל"ן. באחד מביקוריה בארץ הגיעה למסעדה עם חברים ובשולחן סמוך הייתה דנה עם חברים. "התאהבתי בה מרגע שהעיניים שלנו נפגשו", היא התפייטה, ומה שהתחיל מחברות טובה, התפתח במהרה לסיפור אהבה והשתיים נסעו לחופשת אוהבות בקפריסין וחשפו בצילומים את דבר אהבתן. ג'רבי לא חסכה במילות אהבה: "תחושת האושר שמלווה אותי בתקופה האחרונה, הפרפרים שבבטן, שמחת החיים והחיוך מאוזן לאוזן סתם ככה – הכל בזכותה". השתיים הגיעו יחד להשקות, התנשקו ודנה הודתה שלהיות עם עם ירדן לצידה – זו גאווה.

אחרי "הישרדות" היית הולכת לעוד תוכנית ריאליטי?
"כרגע קשה לי לחשוב על זה כי אני עסוקה בחיים האישיים שלי, אבל אשקול כל דבר לגופו. טלוויזיה זה חלק ממני".

ניכר עליך שאת נהנית להיות בצוות הפרשנים של נינג'ה ישראל.
"נכון. זו אחת התוכניות הכי חיוביות וטובות שיש, ואני יכולה לתרום בה מהניסיון שלי כספורטאית בפן המנטלי. אני אוהבת להיות שם, יש צוות נהדר וההפקה מדהימה".

מה את עושה היום חוץ מהנינג'ה?
"אני נותנת הרצאות על מוטיבציה, נחישות, התמודדות עם לחצים, כשלונות והצלחות בארגונים וחברות ברחבי הארץ".

את כבר מוכנה לאהבה חדשה?
"כל אחד מאחל לעצמו אהבה אבל אני עוד לא שם. אני בעצב שלי וצריכה את הזמן שלי להתאושש".

ירדן ג'רבי באירוע השקת הבושם ורסאצ'ה דילן פרפל | צילום: רפי דלויה
ירדן ג'רבי באירוע השקת הבושם ורסאצ'ה דילן פרפל | צילום: רפי דלויה