ממדונה ועד בר רפאלי: 9 טיפולי יופי שהסלבס עושים

ג'יזל בונדשן בווידוי אמיץ | צילום: Fernanda Calfat/Getty Images
ג'יזל בונדשן בווידוי אמיץ | צילום: Fernanda Calfat/Getty Images

הסוד של גווינת' פאלטרו להפחתת קמטים וקימטוטים, הטיפול שדיוויד בקהאם מכור אליו ואיזו כוכבת עושה הצרת נרתיק?

88 שיתופים | 132 צפיות

הרצון להיראות צעירות משפיע כבר כמה עשורים על כוכבות הוליווד ודרכן גם עלינו. הכוכבות הן חוד החנית מהבחינה הזאת: הן הראשונות לנסות את הטיפולים החדשניים ביותר, כאשר אלה עדיין יקרים מאוד ולא זמינים עבור שאר האוכלוסייה. אחרי כמה שנים הטיפולים הופכים זולים יותר ונגישים גם לנו, פשוטות העם.
בתחילת שנות ה־90, כשהסיליקון ומתיחות הפנים היו באופנה, נוצרו כמה פרצופים מתוחים מדי וחסרי הבעה, אבל בשנים האחרונות המראה הנחשק הוא המראה הטבעי וכל רופא עור יגיד שאסור להגזים עם הבוטוקס. היום הכוכבות לא ממהרות להזריק או לעבור תחת הסכין ומבכרות טיפולים חדישים, בין אם אלה שיטות חדשות שמציעה הקוסמטיקאית הקבועה או מכשירים שמציעים טיפולים לטווח ארוך. חלק מהכוכבות לא מנסות להסתיר את השיפוץ, בין אם בגלל תרבות השיתוף ובין אם בגלל שהן מרגישות שאין להן מה להסתיר והן רוצות להפיץ את הבשורה.

טיפול הצערה לפנים – "טיפול הערפד" Platelet-rich plasma

מי עשתה?
ג'יזל, קים קרדשיאן וכמובן בר רפאלי אחת כחול לבן. שתי האחרונות אפילו העלו צילום מהטיפול.
על הטיפול:
טיפול בהזרקה שבמהלכו שואבים מעט דם מהגוף (2־4 מבחנות) ומעבירים אותו בצנטריפוגה כדי להפריד את הפלזמה. הפלזמה עשירה במים, תאי דם וחלבונים. הטיפול מעודד יצירת תאים חדשים ומחזק את הרקמות.
כמה טיפולים כדאי לעשות?
כדי להגיע לתוצאות יש לבצע עד חמישה טיפולים בהפרשים של שבועיים־שלושה.
היכן ניתן לבצע בארץ?
בין השאר אצל ד"ר פולה – המרכז לרפואה טבעית, ד"ר משה שמש, ד"ר רוני מוסקונה ועוד.
המחיר: 2,400־3,000 ש"ח.

View this post on Instagram

Sunset mood (plus some ????) ???? RELAX

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

הקפאת שומן – Cooltech

מי עשתה?
מריה קארי.
על הטיפול:
טיפול חדשני בדרך לא פולשנית ולא ניתוחית שמטרתו היא להקפיא תאי שומן הנוטים להתפרק עם חשיפתם לקור (קארי התנסתה במכשיר הראשון מסוגו, לאחרונה נוספו מכשירים חדשים). בדרך כלל מטפלים באזורים שבהם יש מצבורי שומן תת־עוריים כמו בטן, ירכיים, מותניים, גב עליון, גב תחתון וזרועות. במהלך הטיפול מתבצע קרור הדרגתי מבוקר של האזור הנבחר, שינוי הטמפרטורה מביא לפירוק התאים, ותוך שישה שבועות מתפרקת שכבת השומן התת־עורית ומופרשת החוצה בתהליך טבעי של מערכת הלימפה.
כמה טיפולים כדאי לעשות?
מומלץ טיפול אחד או שניים, תלוי במצב המטופלת, יתכנו רגישות או חוסר נוחות במהלך השבוע הראשון שלאחר הטיפול.
היכן ניתן לבצע בארץ?
 אצל ד"ר רונן גלזינגר, ד"ר לריסה ברק, ד"ר מיכאל איזקסון ועוד.
המחיר: 5,000 ש"ח.

CO2RE טיפול לייזר לחידוש פני העור

מי עשתה? מדונה.
על הטיפול:
טיפול במכשיר לייזר פרקציונלי (Fractional) מהפכני לחידוש פני העור שפיתחה החברה המובילה בעולם בתחום האסתטי, סינרון קנדלה (חברה ישראלית שנמכרה השנה לחברת אייפקס האמריקאית בסכום של 400 מיליון דולר). על פי המגזין הספרדי "אלמונדו", שפרסם את הסיפור תחת הכותרת "סוד היופי של מדונה" ו"הרמת העפעפיים של מדונה" ועל פי הדיווח הנרחב בבלוג British Beauty Blogger, זהו סוד המראה הצעיר שלה. המכשיר, החדש יחסית, מציע חלופה לטיפולי הלייזר co2 המוכרים, הוא החליף את הפילינג הכימי המסורתי כי הוא לא פוגע בכל שטח העור אלא יוצר פגיעה נקודתית באמצעות מטריצה של נקודות כך שהעור שביניהן לא נפגע. המכשיר מאפשר טיפול שטחי או עמוק. התוצאות: החלקת קמטים, קמטוטים וכתמי פיגמנטציה, העלמת צלקות (כולל צלקות אקנה) ומיצוק העור.
היכן ניתן לבצע בארץ?
ד"ר יורם וולף, ד"ר רון טליסמן, ד"ר שרית כהן ועוד.
כמה טיפולים צריך לעשות? טיפול אחד מספיק לשנים רבות.
המחיר: 12,000־15,000 ש"ח.

View this post on Instagram

I cant Decide……………..#help

A post shared by Madonna (@madonna) on

Led Light Therapy

מי עשתה:
ג'ניפר אניסטון.
על הטיפול:
אניסטון אינה מפרטת את שם המכשיר ואופן השימוש בו, אבל מודה שעשתה טיפולים. בריאיון שפורסם במגזין ELLE אמרה אניסטון: "אני אומרת לא לניתוח ולא להזרקות. יש הרבה לחץ בהוליווד להיות חסרת גיל. ראיתי נשים שמתעקשות להיות נטולות גיל ומה זה עושה להן, ולמדתי מהשגיאות שלהן. המכשירים שבהם אני משתמשת נועדו לחיזוק שרירי הפנים. חוץ מזה – גנים טובים, שתייה של הרבה מים ומוצרי קוסמטיקה מעולים".
היכן ניתן לבצע? דרמלוג'יקה במכשיר פרו סקין, קוסמטיקאיות ורופאי עור.
כמה טיפולים לעשות: אפשר לעשות כטיפול תחזוקה או לשלב בשגרת הטיפוח.
המחיר: 300 ־400 ש"ח לטיפול.

לא עושה ניתוחים, רק מחזקת את שרירי הפנים, ג'ניפר אניסטון | צילום: Alberto E. Rodriguez/Getty Images
לא עושה ניתוחים, רק מחזקת את שרירי הפנים, ג'ניפר אניסטון | צילום: Alberto E. Rodriguez/Getty Images

הצרת נרתיק עם ThermiVa

מי עשתה:
קים קרדשיאן.
הטיפול:
הטיפול להצרת נרתיק במכשיר הטרמיווה (של אמי טכנולוגיות) הוא טיפול חדשני הנעשה בעזרת גלי רדיו, בניגוד לכל הטיפולים המוכרים הנעשים באמצעות קרני לייזר. הוא מתאים גם לנשים אחרי לידה הסובלות מבריחת שתן וחוששות לעבור ניתוח באיזור. מחממים בעדינות את הרקמות לטמפרטורה של 45 מעלות, החימום גורם לייצור מוגבר של קולגן, מגביר את זרימת הדם ומחזק את שרירי רצפת האגן. הוא מתאים לנשים אחרי לידה שסובלות מהתרחבות של הנרתיק, משפתי נרתיק גדולות ורפויות, וגם לנשים המתקשות להגיע לאורגזמה ולא מרוצות מעוצמת הגירוי הנרתיקי שלהן. מי שחשפה את הטיפול של קים וקורטני היא האחות קלואי בתוכניתה "קוקטיילים עם קלואי". גם הדרמטולוג המשפחתי שלהן, ד"ר הרולד לנסר, חשף אותו במגזין ELLE. המירור הבריטי פרסם אייטם בו נכתב שבמהלך צילומי Keeping Up With the Kardashians אמרה קים קרדשיאן: "הראיתי עכשיו ללרסה פיפן (מצוות התוכנית, דב"א) את הווגינה שלי והיא חושבת שזה נראה מושלם אחרי לידה". לפחות במקרה הזה נחסכו מאיתנו הצילומים.
היכן ניתן לבצע בארץ?
אצל ד"ר לריסה ברק, ד"ר איימי קסלמן ועוד.
כמה טיפולים מומלץ לעשות? בדרך כלל שלושה טיפולים.
המחיר: טיפול בודד עולה 3,000־4,000 ש"ח.

"הראיתי עכשיו ללרסה פיפן את הווגינה שלי והיא חושבת שזה נראה מושלם אחרי לידה", קים קרדשיאן | צילום: Gettyimages
"הראיתי עכשיו ללרסה פיפן את הווגינה שלי והיא חושבת שזה נראה מושלם אחרי לידה", קים קרדשיאן | צילום: Gettyimages

Skin Rejuvenation – EndyMed PRO של חברת אנדימד (הישראלית)

מי עשה?
דייויד בקהאם.
על הטיפול:
המכשיר מיועד לחידוש העור, יש לו מספר ידיות וסוגי טיפולים שונים שנעשים על פי הצורך, הכול בטכנולוגיית גלי רדיו RF. הטיפולים מתמקדים בטיפול במרקם העור, מיצוק, מתיחה והחלקת קמטים וקמטוטים. על פי המגזין Heat, דייויד בקהאם, המכור למראה שלו, הפך את הטיפול במכשיר לחלק משגרת חייו.
היכן ניתן לבצע בארץ?
לרופאי עור ומנתחים פלסטיים ברחבי הארץ יש מכשיר דומה. ד"ר להבית אקרמן מבצעת טיפולים כאלה ואחרים.
כמה טיפולים מומלץ לעשות: סדרה של ארבעה ותחזוקה פעם בחצי שנה.
המחיר: 1,000־1,300 ש"ח לטיפול.

Ultherapy להרמת העור

מי עשתה? קים קרדשיאן.
על הטיפול:
זהו המכשיר היחיד בעולם המבוסס על אולטרסאונד ממוקד, טכנולוגיה שאינה פולשנית, בלי חתך או פגיעה ברקמות ובשטח העור. הטכנולוגיה הנקראת אולתראפי (ומגיעה לארץ על ידי חברת אלפאמדיקס) חודרת לעומק אופטימלי, יוצרת אפקט של כיווץ והרמת העור, מחזקת את הקולגן המוחלש ומעודדת את ייצורו. יתרון נוסף הוא שהמטפל רואה לאורך כל הטיפול את הרקמות המטופלות ומבטיח שאנרגיית גלי האולטרסאונד תועבר בצורה בטוחה ויעילה לאזורים הדורשים טיפול. כך גם בניתוחי הרמת פנים ובמקרים רבים אחרים.
כמה טיפולים צריך לעשות?
הטיפול הוא חד־פעמי ומעניק אפקט של מתיחה לפנים, לצוואר ולאזור המחשוף. התוצאות נראות לעין בהדרגה: 30 אחוז באופן מיידי והשאר כעבור ארבעה חודשים. הן נשמרות כשנה וחצי עד ארבע שנים, תלוי בגנטיקה ובקצב ההזדקנות האינדיווידואלי של המטופל.
היכן ניתן לבצע בארץ?
ד"ר מימי ארנרייך, ד"ר אייל קרמר, ד"ר רונן גלזינגר, מרפאת "מדיקל פרו" ועוד.
המחיר: 12,000־15,000 ש"ח.

Accent Prime של חברת אלמה

מי עשתה?
לפי הדיווחים אנג'לינה ג'ולי אם כי אין לכך אישור.
על הטיפול: זהו מכשיר המשלב גלי אולטרסאונד וגלי רדיו ומתאים לפנים ולזרועות. גלי הרדיו הם יוניפולריים (רוב הטיפולים הם בי פולריים, כלומר הגלים מועברים בין האלקטרודות, בטיפול יוניפולרי כל האנרגיה מועברת דרך אלקטרודה אחת). גלי הרדיו חודרים לעומק הרקמה, מטפלים באלסטיות של העור ובמיצוקו וגלי האולטרסאונד מאפשרים החדרת חומרים פעילים להזנתו (ויטמינים וחומצות), פעולה המזכירה הזרקות שטחיות והענקת נפח קל. הכאב קל עד בינוני וניתן להשתמש במשחה מאלחשת, במשך יומיים תסבלו ככל הנראה מאדמומיות ועור מחוספס. הטיפול נעשה בקליניקה הנודעת "האחות ג'יימי" (Nurse Jamie) שהקימה האחות הוותיקה ג'יימי שריל והפכה למקום מפגש ידוע של סלבריטאים כמו ג'סיקה אלבה, פריס הילטון, הקרדשיאניות ועוד.
מי עושה בארץ: ד"ר אינס ורנר.
כמה טיפולים צריך לעשות? שלושה.
המחיר: 2,000 ש"ח לטיפול בודד, 5,400 ש"ח לשלושה טיפולים.

לא חושפת את סודותיה, אנג'לינה ג'ולי | צילום: Emma McIntyre/Getty Images
לא חושפת את סודותיה, אנג'לינה ג'ולי | צילום: Emma McIntyre/Getty Images

טרמאז' (Thermage) להפחתת קמטים וקמטוטים

מי עשתה?
גווינת' פאלטרו.
על הטיפול: הטרמאז' הוא מכשיר הפועל בטכנולוגיה של גלי רדיו, מחמם לעומק את האזור המטופל ומעודד יצור קולגן ואלסטין. התוצאות הסופיות יראו תוך חודשיים עד שישה חודשים, הן יתעצמו ככל שיחלוף הזמן ויחזיקו מעמד מספר שנים. פאלטרו סיפרה בריאיון השער שלה ל"הרפר'ס באזאר": "מיד אחרי הטיפול בטרמאז' יצאתי לארוחת ערב, הטיפול הוריד לי חמש שנים מהגיל ואני אעשה אותו שוב".
כמה טיפולים צריך לעשות: טיפול אחד שנמשך שעה.
היכן ניתן לבצע בארץ: המכשיר לא נמצא בארץ, אז בפעם הבאה שאתן בלונדון אל תשכחו להוריד חמש
שנים מגילכן.

הסוד של גווינת' פאלטרו להפחתת קמטים וקימטוטים | צילום: Jon Kopaloff/Getty Images
הסוד של גווינת' פאלטרו להפחתת קמטים וקימטוטים | צילום: Jon Kopaloff/Getty Images

מוצרי הטיפוח שיצרו הכוכבות בהוליווד

העיסוק התמידי בהתבגרות גרם לכמה מכוכבות הוליווד לייצר בעצמן מוצרי טיפוח טבעיים כדי להילחם בחומרים המזיקים והלא טבעיים שבתעשיית הקוסמטיקה, כמו גם בקמטים.

מדונה
מדונה יצרה ליין של שישה מוצרים תחת השם MDNA. היא משמשת, כמובן, פרזנטורית שלו והוא כולל סבון לשטיפת פנים, מי פנים, סרום עם לחות, קרם פנים, מסכה לעיניים ומסכת פנים וכן מכשיר לשימוש יומי משולב – מגנט המשמש להחדרת הלחות ולהסרת המסכה ללא מגע יד.
ניתן להשיג: Mdnaskin.com

מקפידה על העיצוב, המוצר של מדונה | צילום: יח"צ
מקפידה על העיצוב, המוצר של מדונה | צילום: יח"צ

סינדי קרופורד
קרופורד היא הבעלים של חברת הקוסמטיקה Meaningful Beauty Infomercial. המוצרים נרקחו בשיתוף הרופא הצרפתי ד"ר ז'אן לואי סבג (שהשיק מאז קו מוצרים משלו) והם כוללים סדרות הנותנות מענה לכל סוגי העור. סדרת האנטי אייג'ינג כוללת תכשיר ניקוי, סרום, קרם לחות למיצוק, קרם לחות אנטי אוקסידנט וקרם עיניים ממצק. יש גם אמפולות וקרם טיפולי לטשטוש עיגולים שחורים מתחת לעיניים. קרופורד היא הפרזנטורית והיא מרבה להתראיין בטלוויזיה האמריקאית על המוצרים ותועלתם. מחירם: מ־39.95 דולר.
ניתן לרכוש אותם באתר meaningfulbeauty.com

לכל סוגי העור, המוצר של סינדי קרופורד | צילום: יח"צ
לכל סוגי העור, המוצר של סינדי קרופורד | צילום: יח"צ

ג'יזל בונדשן
בונדשן יצרה קו מוצרים בשם Sejaa Natural Skin Care המבוססים על חומרים טבעיים ומתאימים בעיקר לצעירות. קו המוצרים כולל ארבעה מוצרים בסך הכול, הם טבעיים וידידותיים לסביבה, וכוללים קרם יום, קרם לילה (שני הקרמים עולים כ־245 ש"ח) ומסכת בוץ (196 ש"ח), וקיט אחד לפנים המכיל מוצרים מוקטנים ומגבת (450 ש"ח).
ניתן לרכוש באמזון.

מציעה קו טיפוח לצעירות, מוצר של ג'יזל | צילום: יח"צ
מציעה קו טיפוח לצעירות, מוצר של ג'יזל | צילום: יח"צ

אל מקפירסון
מקפירסון (53) שנקראת "הגוף", מאמינה בשיפור שבא מבפנים החוצה, ויחד עם צוות של רופאים נטורופתים יצרה סדרת מוצרים הנקראת Wellaco. מדובר במוצרי בריאות המגיעים כאבקות לשתייה: אבקות המשלבות ויטמינים ופרוטאינים שמוהלים בכוס מים וכן סוגי תה שעוזרים לשינה שלווה. מקפירסון טוענת שזה סוד המראה שלה והכול טבעי. מחיר המוצרים 105־241 ש"ח,
הם נמכרים בחנויות באוסטרליה, ניו זילנד ואנגליה ובאתר welleco.com

השיקה סדרת מוצרי בריאות, המוצר של אל מקפירסון | צילום: יח"צ
השיקה סדרת מוצרי בריאות, המוצר של אל מקפירסון | צילום: יח"צ

מירנדה קר
קר היא דוגמנית מצליחה אבל גם נטורופתית. היא יצרה קו מוצרי טיפוח טבעיים תחת השם KORA Organics. המוצרים מכילים שמנים, ויטמינים ותמציות סופר פוד. יש סדרה לעור יבש, סדרה לעור מעורב ושמן וסדרה לעור רגיש. מחיר סדרה בת שלושה מוצרים הוא 435 ש"ח.
המוצרים נמכרים ברשת Sephora וברשת NET-A-PORTER באנגליה ובהונג קונג. koraorganics.com

מוצרי טיפוח טבעיים, מירנדה קר | צילום: יח"צ
מוצרי טיפוח טבעיים, מירנדה קר | צילום: יח"צ

אימאן
אימאן, אחת הדוגמניות הבולטות בשנות ה־70 וה־80, יצרה קו נרחב בשם IMAN Cosmetics. הליין כולל מוצרי איפור לנשים שחורות ולבנות, וגם קו מוצרי טיפוח כמו קרם פנים לכל היום (53 ש"ח), קצף פנים וג'ל ניקוי (53 ש"ח), חלב פנים (35 ש"ח) ועוד. Imancosmetics.com

איפור ללבנות ושחורות, המוצרים של אימאן | צילום: יח"צ
איפור ללבנות ושחורות, המוצרים של אימאן | צילום: יח"צ