יומן צפייה

חתונה ממבט ראשון: למה היועצים דוחפים את דקלה לקשר מתעלל?

דקלה דאיטי | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
דקלה דאיטי | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

הפרק ששודר אתמול מוכיח שהבעיה הכי גדולה של הזוגות היא היועצים. תאוות רייטינג או חוסר מקצועיות? למה הם מעודדים את דקלה להישאר עם אלון?

88 שיתופים | 132 צפיות

וולקאם לעוד פרק באוסף כל הטעויות שעשיתם בחייכם בסלואו מושן כואב, כשברקע העצות הכי גרועות שאי פעם קיבלתם, או בקצרה "חתונה ממבט ראשון". לפני שנכנס לאסונות של הפרק האחרון, אני חייבת לשאול – האם בשלב מסוים יעל ודני חושפים את העוקץ הזה, ומספרים שהם בעצם שידכו בין האנשים הכי לא מתאימים שאפשר לחשוב עליהם והכריחו אותם להישאר יחד? או שהם בעצם לא קראו ספר פסיכולוגיה בחייהם והם פשוט מתקיימים כאן תחת זהות נסתרת, בורחים מהאינטרפול אחרי ששדדו את הבנק השוויצרי? אתם חייבים להודות שהמבטא של דני מחשיד.

לא, ברצינות, קחו בחורה ילדותית ומבולבלת כמו אורטל, שעבורה יום כיף הוא לשחק בלבבות של מחזרים שנפלו שדודים למרגלות גוף הבטון המשוגע הזה (סליחה על ההחפצה, אבל דאם) ומה תתנו לה? את הבחור הכי שברירי, חסר ביטחון ונוטה לבכות שיש. באיזה עולם זה אמור לעבוד? קחו עצלן עייף כמו אלון, שאולי רוצה ללמוד אבל פשוט לא יודע להיות בזוגיות, ותנו לו את דקלה, בחורה כל כך בשלה לקשר, שעוד רגע אפשר להכין ממנה ריבה. מה אתם חושבים שתקבלו חוץ מסימני הצמיגים שלה בכביש של ראש פינה? קחו את בת אל ו…טוב, פשוט קחו את בת אל. אני יודעת שהיא פופולארית, ויש האומרים שהיא מאוהבת, יתכן, אבל אני פשוט לא יכולה לשמוע יותר על הקריירה המרהיבה שלה בניו יורק וכמה זה חמוד וקטן לה עכשיו לחיות בתאשור החמודה והקטנה. בת אל, בעיניי, לא רוצה אהבה. היא רוצה רילוקיישן. יוגב, כך לדבריה, הוא "נחיתה רכה" עבורה בישראל, זה באמת מה שגבר רוצה להיות? לא שאני קונה את שיק הקאובוי התמים של יוגב במאה אחוז. גם בו משהו נראה לי מחושב ומהונדס ואין לי מושג איפה נגמרת האמת ומתחילים העוקבים באינסטוש אצל הזוג הזה. כך שבעצם, הם דווקא כן מתאימים.

יוגב ובת אל | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
יוגב ובת אל | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

לפני כן, יש לנו מיגרנה גדולה יותר לנסות לרפא. היו לי 24 שעות להתמודד עם האפשרות שדקלה, שסופסוף עשתה צעד אמיץ ועזבה את אלון, תחזור אליו עם הזנב בין הרגליים כמו החתולה פריצי או איך שלא קוראים לה. ובכל זאת, אם זה באמת קורה (וזה כנראה קורה), זה יהיה ברוטאלי. אלון עשה כל מה שהוא יכול כדי להבהיר שלא בא לו להתאמץ בתוך מערכת יחסים. כן, הוא רוצה שהיא תחזור, אבל הוא ימשיך להיות בן זוג גרוע, כמו הרבה אלונים שיושבים על ספות ולא יוצרים קשר עין עם רעיותיהם. דקלה לא רוצה כזה. לא בשביל זה היא באה לתוכנית . ניסיון החיזור המחודש של אלון הוא כל מה שרע בקשר הזה. מול הספה של דני ויעל אלון מדבר, כרגיל, באופן אלים, קצר ומזלזל. הוא מעוות את מה שקרה ביניהם, מציג את עצמו כקורבן ולבסוף, כשנשאל אם הוא רוצה אותה, מטיח "חד משמעית" שגם הוא נשמע איכשהוא כמו האשמה. למה לא להוסיף איזו מילה רכה, מחמאה, סיבה להיות יחד? אלון לא חושב על זה. הוא עסוק בלהתחפר בתוך הלגיטימציה שמעניקים לו יעל ודני כששלושתם יחד תוקפים את דקלה באופן משולב ולוחצים עליה לחזור הביתה. דקלה כבר הייתה כל כך קרובה לקבל את חייה בחזרה, אבל היא נכנעת. הצעת הפשרה של יעל, לכאורה, אמורה להיות לטובתה, הם מחפשים דירה ב"אמצע הדרך" ביניהם. איפה זה יהיה? ההימור שלי – או בראש פינה, או בשבע דקות מראש פינה.

דקלה ואלון | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
דקלה ואלון | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

אגב, פרס בונוס מיוחד ינתן לקורא שהצליח להבין מדוע המסרונים של אלון נשלחים בסמס ולא בוואטסאפ. השנה היא 2019 ואתה לא שירות לקוחות של בזק, למה אתה מסמס? האם להפקה קל יותר לזייף את צילום המסך הזה? סליחה, סליחה, לא אמרתי כלום!

ועכשיו – אורטל. אורטל, אורטל, אורטל. מסובכת יותר מפאזל של אלזה ואנה. קשה יותר מחתיכת פרצעל שנתקעה בגרון. גומרת ברבע שעה יחסים שצריכים להספיק לשנה. זה הזמן להודות, טעיתי לגבי הבחורה הזאת, חשבתי שהיא תהיה הפייה המצחיקה והקלילה שתוציא את עידו מדכאונו, וגיליתי את אחת הדמויות הכבדות בהיסטוריה של התוכנית. אם עידו הרגיז אותי עד עכשיו בדרמה קוויניות שלו, אתמול התחלנו לראות את עידו נינוח, נעים ולא עושה עניין, מה שנתן יותר מקום לפסיכוזות של אורטל לצאת החוצה. מתברר שאורטל פשוט לא יכולה שיהיה שקט לידה, היא חייבת קונפליקט בכל עת. כשעידו רוצה לקנות דברים יפים לדירה היא מתלוננת שלא צריך כי היא יפה מספיק (מה?), וכשהוא חושב שהיא מספרת סיפור מצחיק על איך פרצעל נגמר במיון, היא נכנסת ללופ של זעם ועלבון שאם הבנתם את פשרו, אנא צרו קשר בפרטי והסבירו לי.

אורטל ועידו | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
אורטל ועידו | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

נדמה לי שעידו הוא זה שרצה למות באותו רגע, יחד עם לא מעט צופים. ועוד לא דיברנו על המיטות הנפרדות. אין יותר מוות מזה. אחרי הסשנים הבלתי נגמרים של מזמוזים כשהכירו, לחזור עכשיו לריחוק פיזי זה רעיון גרוע, גרוע, גרוע. איך אמורה להתפתח ביניהם אינטימיות ככה? אין לי מושג מי מהשניים הציע את זה, אבל אם חשבנו שנוכל קצת לצחוק בקשר הזה, או להתנשק מעט, לפני שאורטל תדחה את עידו סופית, אנחנו מבינים עכשיו שזה עומד להיות הרבה יותר אכזרי. רע לתפארת.

אבל היי, למדנו מהפרומואים שליאור ושרונה, שהם בדיוק הזוג המשעמם הזה שגר דירה מתחת לזו שלכם ומקבל את הדואר שלכם לפעמים בטעות, עושים מלא סקס! הייתם מאמינים? החיים מלאים בהפתעות. אז היו איתנו גם בשבוע הבא ועד אז זכרו את המשפט מלא חוכמת החיים של בת אל, "זוגיות היא מקור החיים שממנה אנחנו מעצבים את הזוגיות שלנו". מה?