מעין לא קוראת את המפה. זה ייגמר בלב שבור

בן ומעין. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
בן ומעין. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מעין כופה על בן לומר דברים שהוא לא מרגיש, ולא מבינה שהיא משיגה את התוצאה ההפוכה. מאי ממשיכה לפנטז על מה שיש לקטיה וליאור ומתן מחליט לשמור נידה כאות מחאה. ריקאפ חתונמי

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שלושה פרקים מפגש הזוגות נגמר, הזוגות נפרדים לדרכם מתחילים ללרלר ואני שם את הנייד על מצב טיסה. ובכן, עידית ורפאל אומרים על קטיה וליאור מה שאני אומר כבר חצי יובל, שיש שמה משהו שמריח מוזר. עידית בזה לקטיה וליאור על כך שהם כל הזמן עסוקים בלהעלות דברים לסטורי ושאולי הכל הצג; מתן פותח בפני גיא שהוא מקנא שלמעין יש משהו שלו אין, סקס. מתן לא נותן לגיא לברוח ושואל אותו אם יש משיכה בכלל. גיא אומר שיש משיכה אבל שזה עוד לא שם. נראה שיותר קשה לשכב עם גיא מאשר עם נזירה בוותיקן; לימור גם אומרת שהיא מקנאה במעין ובן, כי הם נראים חמודים ביחד והיא נראית מהצד עם ליעד כאילו היא יצאה מהרכבת שדים בלונה-פארק. "הרגשתי כל כך נטוש", ליעד פותח בפניה את העניין שהוא תפס אותה מרכלת עליו עם מאי בשירותים, ושהדבר שהכי פגע בו זה לא הטינופים – אלא זה שהיא פשוט שכחה אותו שם כאילו הוא עגלה ברמי לוי.

לכל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון

מאי מתבאסת על משה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מאי מתבאסת על משה. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מאי ומשה

מאי אומרת למשה שמבחינתה הזוג האידיאלי הם קטיה וליאור. "זו הדינמיקה שדיברה אלייך?", משה שואל בטון מזלזל של ביבי מדבר על בנט. כל הפוצי מוצי שלהם לא מרשים אותו, מבחינתו הזוג הכי מרשים בתוכנית הם עידית ורפאל בגלל הנחת שלהם, משהו שהוא לא מרגיש עם מאי.

"אני עייף נפשית", משה אומר ומתכוון לזה שמאי מתישה אותו עם הבקשות שלה לתת מעצמו יותר כאילו הוא קופון של BUY ME. אחרי שהיא ראתה איך ליאור מתנהג, מאי הבינה שבא לה שמישהו יעוף עליה גם ככה. משה לא יכול להעניק לה את זה, אז הוא נותן אנלוגיה במקום – משה משווה את עצמו למכונת פחיות שמאי משלשלת אליה כסף, ואומר שהוא נותן לה את כל פעם את הפחית שהיא צריכה בשביל להשתיק לה את הצורך.

משה מרגיש שכל מפגש הזוגות הזה הפך את הסיטואציה עם מאי למורכבת. מאז המפגש מאי רואה בחלומות שלה את קטיה וליאור מתנשקים וגורמים לה לקנא מתוך שינה. מאי בוכה ואומרת ליעל שהקשר עם משה מרגיש לה לא הדדי. משה אומר שהוא דווקא מרגיש אליה קרוב, ואף פעם לא הרגיש בכזאת נוחות לבכות ליד מישהי. ועדיין, כל פעם שמשה בקליניקה זה מרגיש שהוא עושה צעד קדימה, אבל מחוץ לקליניקה הוא עושה שבעה צעדים אחורה.

מתן וגיא. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
מתן וגיא. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

מתן וגיא

מתן וגיא ממשים את הסכם הרוטציה ביניהם ועושים את החצי השני של התוכנית בדירה של מתן. אולי המעבר הזה יביא את הברכה והם ישכבו לראשונה. מתן מדבר עם אימא של גיא בטלפון בנוכחותו בתקווה שהיא תגרום לבן שלה להתפשט כבר. גם היא יודעת שקשה לבן שלה להתמסר.

מתן אומר שהסבלנות שלו עומדת לפקוע כי כנראה המונח "ביצים כחולות" חל עליו. הם מגיעים לדני, ומתן בידיים שלובות שומר נידה ולא נוגע בגיא. מתן לוקח צעד אחורה, נמאס לו כבר מכל הסרטים שגיא לא נמשך אליו. גיא אומר שזה גורם לו לפחד שמתן עף עליו. כשהוא עומד לבכות, מתן שובר את הנידה ומלטף את גיא. גיא חושש להגיד למתן דברים שמביעים רגשות, כי הוא עוד לא במאה אחוז ודאות לגבי מתן והוא לא רוצה לפגוע בו.

נראה שהביצים של מתן ימשיכו להיות כחולות.

רפאל ועידית. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
רפאל ועידית. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

רפאל ועידית

בקליניקה, רפאל ועידית אומרים ליעל שהם יצאו מחוזקים ממפגש הזוגות, אבל מיד מסייגים את זה כי הדבר היחידי שנגע בשפתיים של עידית בתקופה עם רפאל זאת הפיה של הבקבוק נביעות.

יעל מדברת עם כל אחד מהם לחוד בשביל לזרז את התהליך ולעזור לעידית לראות כבר את רפאל בלי חולצה ועם תחתונים מנומרים. עידית אומרת ליעל שהיא רוצה שרפאל ינשק אותה כבר. יעל אומרת שגם לה יש אשמה בכך שזה עוד לא קרה, כי לפעמים היא תופסת ממנו מרחק, לא מראה לו שהיא בעניין ולא נותנת לקשר שום עומק. עידית אומרת שהיא חוששת מזה כי בעבר עשו על הלב שלה "יאסו" והוא התנפץ.

עידית מנסה להבין מה גורם לרפאל להתרגש בחיים האלה כי זה נראה ששום דבר לא מזיז לו. רפאל מנסה להתחמק, כי נראה לי שמה שמרגש אותו זה סיבוב שופינג של גזיות בריקושט. בסוף הוא פותח לה את העבר הבן גבירי שלו שכלל הסתבכות עם החוק וזה שהצבא לא רצה לגייס אותו, עד שלבסוף כן גייסו אותו. רפאל שמח לחלוק איתה את זה, ועידית מתרגשת מזה. אולי בקרוב נראה אותם מתנשקים?

בן בניו יורק. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12
בן בניו יורק. חתונה ממבט ראשון | צילום מסך, קשת 12

בן ומעין

בן טס לניו-יורק מטעמי עבודה בשביל לקחת חלק בגביע העולם לצ'ורוס. זה נשמע מקום שאחרי שיוצאים ממנו מקבלים ציון נכשל בבדיקת דם.

בן ומעין היו חמישה ימים בנפרד, ובן מסוקרן מה הוא ירגיש למעיין בזמן הזה.

שיחת פייס-טיים מבן.

"מאמי, אני ממש מאוהב שתדעי לך". חמוד, מתקשר אליה מהצד השני של האטלס בשביל להגיד לה כמה המרחק והזמן בלעדיה גורם לו להעריך אותה. "אני מאוהב בניו-יורק", בן אומר וגורם למעין לקנא בגורדי שחקים במנהטן.

אבל מעין באמת מאוהבת, עד כדי כך שהיא עושה צילום מסך באמצע הפייס-טיים בשביל לקחת מזכרת אחרונה למקרה שבן יחליט להיתקע שם.
מעין קמה בבוקר ואומרת למצלמה שזה בסדר שבן מאוהב בניו-יורק, זה אומר שיש לו את האפשרות להיות מאוהב במשהו, גם אם זה אזור גאוגרפי. מעין מופתעת מכמה היא התרגשה מהשיחה ושהכל קסום לה. היא מקווה שבן שלה גם מרגיש ככה.

"האמת שיצא לי לחשוב כמה טוב לי לבד", בן אומר אחרי שאכל שבע סופגניות בדאנקין דונאטס. היה חסר לו להרגיש לבד, הוא קצת מתגעגע למעין, אבל זה מרגיש כמו געגוע שיתפוגג אם הוא יתקל בדרך בסניף של KFC. מעין מדברת עם חברה שלה ועושה ניתוח פסיכולוגי כל כך עקום על בן, שכל פעם שהוא אומר לה "קופה" זה כי הוא מפחד להגיד "אימא'לה, איך אני אוהב אותך". היא נותנת לעצמה צידוק להמשיך להתאהב בו.

מעין ובן בעוד שיחת פייס-טיים, בן אומר לה שהוא עדיין מאוהב בניו-יורק. מעין חוששת שהוא ישחד אמריקאית בשביל גרין-קארד ואומרת "אין שום דבר שמשמח אותך בזה שאתה חוזר?". בן מתחמק.

"אם אני שואלת אותך יצא לך להתגעגע? אז אין לך על זה תשובה?", מעין מחדדת.

בן מתפתל בכיסא ומסיט את המבט שלו בשביל הסיכוי לראות את ליידי גאגא בטעות ולמצוא סיבה טובה לנתק את השיחה. "זה מורכב", הוא אומר למעין כאילו היא ילדה בת ארבע שצריכה להרכיב פאזל של 1,000 חלקים.

מעין מנסה להסביר לבן מה זה געגוע, שאפשר סתם לחשוב עליה ולהיזכר בה ולמצוא געגוע גם ברגעים קטנים.

"יש בזה משהו", הוא אומר ומקווה שזה יגרום לה להפסיק לדבר.

"אז היו?", מעין כופה על בן בכל מחיר לשמוע את המילה "התגעגעתי".

בן מתחיל לגמגם ונשמע כמו משה רבנו מול רעמסס.

"תגיד כבר!!!".

"נו, מה את רוצה שאני אגיד לך?", בן נותן את התשובה הכי גרועה.

"שיש משהו שמשמח אותי לחזור וזה שאני חוזר לראות אותך", הוא אומר וזורק לה נדבה. זה עושה את העבודה ומעין שמחה למרות הכפייה.

השיחה מתנתקת ובן מתעצבן מכך שמעין העמידה אותו במצב הזה, הרי אם הוא התגעגע הוא יגיד – ואם הוא לא, אז למה להעמיד אותו בפינה. בן מתבאס ואומר שמעין ראתה רק את עצמה – כי כשהוא אומר לה כמה כיף לו בניו-יורק, במקום להגיד "וואיי בייב, איזה כיף לך", היא כופה עליו שאלות וגעגועים וגורמת לו להרגיש רע על זה שכיף לו. בן חוזר לארץ במצב צבירה מבואס. אני לא יודע אם זה כי הוא כבר לא בניו-יורק, או כי הוא חוזר לראות את מעין.

>> לא מסכימים עם הריקאפ שלנו? לחברים שלנו ב"טיים אאוט" יש ריקאפ נשי למהדרין