הדבר המפתיע בשגרת הטיפוח של חן אמסלם

חן אמסלם לסימפל | צילום: שי פרנקו
חן אמסלם לסימפל | צילום: שי פרנקו

מה בשגרת הטיפוח שלה גורם לה לנסוע במיוחד עד עפולה, איך היא נלחמת בעור שמנוני ומה היא עשתה כשהשמפו האהוב עליה ירד מהמדפים? חן אמסלם-זגורי מגלה סודות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

חן אמסלם-זגורי, 32, שחקנית, פרזנטורית של מותג הטיפוח סימפל, נשואה לבמאי והיוצר מאור זגורי, אימא לשניים: הבת לאב והבן הירו

שגרת טיפוח
"העור שלי שמנוני ונוטה לפצעונים. אני לא אדם שמתעסק יותר מדי בחיצוניות ולא פנטית של טיפוח, אבל עדיין אני מקפידה לא להזניח את עצמי. אני שותה הרבה מים, וגם מחייכת הרבה מתוך אמונה שכשאת בהודיה ובשמחה – את גם נראית טוב, כי הכול מתחיל מבפנים ומקרין החוצה. ביומיום אני מסתפקת בטיפוח בסיסי, ולא יורדת לפרטים כמו קרם עיניים וקרם צוואר. אני מתחילה את שגרת הטיפוח שלי בסבון פנים עדין של סימפל וממשיכה בסרום של החברה מסדרת Protect and Glow. לאחר מכן אני עוברת לקרם לחות עם מקדם הגנה של סימפל מסדרת Kind To Skin. מדובר במוצרים נטולי ריח עם רכיבים טבעיים, שמצוינים לכל סוג עור – כולל עור שומני. אני לוקחת אותם איתי גם לצילומים".

קרם לחות Kind To Skin של סימפל
קרם לחות Kind To Skin של סימפל
סרום Protect and Glow של סימפל
סרום Protect and Glow של סימפל

קוסמטיקאית
"אני נוסעת אחת לשלושה חודשים בממוצע עד עפולה לקוסמטיקאית הדר קרוננברג, שהיא הכי טובה שיש. טיפול פנים אצלה נמשך שעתיים וחצי כי היא יסודית מאוד. היא מנקה לי היטב את העור ומוציאה את כל השחורים".

"אני אוהבת מאוד ספורט וכושר ומתאמנת בשעות הבוקר, כי זה נותן התחלה נפלאה ליום כולו"

 

איפור
"עד לפני שלוש שנים לא עשיתי דבר. היום אני בתקופה המטופחת של חיי, אבל עדיין אני מעדיפה תמיד מראה טבעי וצבעים ניטרליים. המייקאפ שלי הוא Luminous Silk של ארמני, והשפתון שלי הוא שפתון Lip Maestro בגון טבעי של ארמני. אני משתמשת גם בתוחם Lip Pencil Subculture בצבע ניוד של MAC, במסקרה שחורה Colossal Volume של מייבלין ניו יורק ומכורה לטינט Lip Cheek Tanning Color של סקארה, הוא מושלם למראה קיצי שזוף".

מייק אפ Luminous Silk של ארמני
מייק אפ Luminous Silk של ארמני
שפתון Lip Maestro של ארמני
שפתון Lip Maestro של ארמני
טינט Lip&Cheek Tanning Color של סקארה
טינט Lip&Cheek Tanning Color של סקארה

הבושם שלי
"כבר יותר מחמש שנים שהבושם שלי הוא שמן שרוקחת עבורי רוקחת הבשמים מלי חממי. היא אימא של הכוריאוגרפית מור חממי, שאותה הכרתי במחזמר 'שיער'. יש לשמן הזה ריח נקי, ואני אוהבת ריחות נקיים ועדינים כמו אחרי המקלחת. היתרון של השמן הוא שהוא לא מתנדף מהר, והוא גם מושלם כשאני מערבבת אותו עם הבושם מולקולה 01 של Molecules שאני אוהבת".

>>>  איך חנה לסלאו שומרת על עור נטול צלוליט?

שיער
"יש לי שיער דק עם נטייה לשמנוניות, אני חופפת אותו מדי יום ופעם בשנה אני מגיעה להסתפר אצל מאור קדושים. יש לי שריטה: אני מתקשה להחליף מוצרים שאני מתאהבת בהם אחרי שהתרגלתי אליהם. למשל, כשהורידו מהמדפים את השמפו שאני אוהבת של חברת הרבל אסנס. אבל אז גיליתי את השמפו המשקם הנפלא Olaplex no. 4, שמעניק ברק נהדר ואין בו סולפטים ומלחים. במרכך אני לא משתמשת כי הוא עושה את השיער שלי שומני".

מני־פדי
"ציפורניים הן מאסט בשגרת הטיפוח שלי, ואני מטפלת בהן ב'ניילס' בבזל בתל אביב".

גבות
"מושיק טקו הוא היחיד שמורשה לגעת בגבות שלי. אני מגיעה אליו אחת לשבועיים והוא מטפל בהן עם חוט ופינצטה".

>>> חן אמסלם מדגימה את טרנד החזייה המבצבצת בהצלחה

כושר
"אני אוהבת מאוד ספורט וכושר. אני מתאמנת בשעות הבוקר כי זה נותן התחלה נפלאה ליום כולו. אני מגיעה ל־ BOOST של רוני דואני ושגיב אוחנה – היא חברה טובה והוא חבר מעפולה. אני עושה בעיקר אימוני כוח, אימוני בלאנס ואימונים על גלשן. אני גם עושה הליכות בים, אבל זה בעיקר בשביל הרוגע".

 

תזונה
"בגדול אני אוהבת מאוד אוכל, ואני לא טובה בדיאטות או בשמירה על שגרת אוכל קבועה ומדויקת. באופן כללי, זה לא נושא שמעסיק אותי ביומיום. אני מאמינה באיזון ולא חוסכת מעצמי שום דבר, אבל מקפידה לא לאכול הרבה בערב".

הטיפ שלי
"כדי שעור הפנים ייראה טבעי, אני מוסיפה למייקאפ שלי קרם לחות. זה מעדן את המרקם, והתוצאה היא עור קליל וטבעי שלא נראה מאופר מדי".

חן אמסלם לסימפל | צילום: שי פרנקו
חן אמסלם לסימפל | צילום: שי פרנקו