של הביוקר: הריזורטים שתצטרכי לשבור בשבילם חיסכון, ולא תתחרטי על זה

חופשה של פעם בחיים | צילום: shutterstock
חופשה של פעם בחיים | צילום: shutterstock

להפליג עם דולפינים בפלורידה, לסייר בחולות הוורודים של כרתים או להשתכשך במעיינות חמים בוויאטנם? קבלי חמישה ריזורטים של הביוקר, כאלה שישברו לך את הכיס אבל יעשירו את הנפש

88 שיתופים | 132 צפיות

שיעור התחלואה המזנק, גלי הקורונה הקודמים שטרם התפוגגו מהתודעה והשמיים הפתוחים (עדיין) הטיסו את ענף התיירות לשמיים. ממחקר שנערך על ידי Booking.com עולה כי 42 אחוז מהישראלים ויותר ממחצית אוכלוסיית התיירים בעולם חסכו כסף בתקופת המגפה, והם רק מחכים לרגע שבו יוכלו להשתמש בו כדי לתכנן חופשה של פעם בחיים. חופשה שכזו חייבת לכלול חוויית אירוח ייחודית במינה, שהדיה ישברו את האינטרנט ויגרמו לכל מי שמכיר אותך לפרגן או לקנא. לכן אספנו עבורך חמישה מקומות אירוח מפוארים המבטיחים נופש סופר אקסקלוסיבי ומפנק. הזיכרון יישאר איתך הרבה לאחר שהכסף ירד מהחשבון. 

מלון Nuez Villas, כרתים, יוון 

האי הגדול והדרומי ביותר ביוון הוא יעד תיירות מבוקש, ויש לכך סיבות טובות. במרחק שעת טיסה מנתב"ג החופים זהובים והים צלול יותר, האוכל טעים והחופש מבעבע האוויר כשמפניה יוקרתית. במקום האירוח Nuez Villas תוכלי לספוג חוויית אירוח מהסרטים בווילה מעוצבת בסטייל יוקרתי ומינימליסטי שיגרום לך להרגיש מיליון דולר. שלושה חדרי שינה פותחים אופציה לצרף חברות שייהנו יחד איתך מהבריכה המהממת ומתפריט ארוחת בוקר שיעשה לכן את הבוקר, כל בוקר. בסביבה הקרובה תוכלי לגלות טבע המשגע, אתרים היסטוריים מרשימים ושמש ים-תיכונית מלטפת. ואם בכל זאת בא לך להוציא את האף מהווילה, סיור פרטי בחולות הוורודים של חוף אלפוניסי (Elafonisi) המפורסם ושחייה במים הצלולים של הים התיכון מספקים אתנחתא הולמת.
1,045 דולר לזוג לשלושה לילות, לפרטים והזמנות: Nuez Villas

Nuez Villas, כרתים | צילום Booking
Nuez Villas, כרתים | צילום Booking

Corte Bianca – Adults Only & SPA – Bovis Hotels, סרדיניה, איטליה

האי סרדיניה עדיין אינו נמצא על מפת המאוויים של התייר הישראלי. הסיבה העיקרית לכך היא הקושי בהגעה ליעד: טיסה מתל אביב לרומא או נאפולי ומשם טיסת המשך, מסלול ארוך ויקר. אם בכל זאת תבחרי להתאמץ תגלי יעד קסום שריהאנה, ביונסה וג'יי זי, היידי קלום ואירינה שייק כבר סימנו עליו וי. החופים המרהיבים הם האטרקציה העיקרית, רצועות חול זהובות הגובלות במים ב-50 גווני טורקיז. מלון קורטה ביאנקה (Corte Bianca – Adults Only & SPA – Bovis Hotels) מיועד למבוגרים בלבד, פרט קטן אך חשוב שמבטיח חופשה שקטה ובלתי מופרעת. המלון מוקף בפארק גדול ויש בו שתי בריכות שחייה, אזורי מנוחה, חדרים מעוצבים ונוף לים או לבריכות השחייה וגם גישה ישירה לחוף פרטי, הגביע הקדוש של כל מלון ליד הים.
1,318 דולר לזוג לשלושה לילות, לפרטים והזמנות: Corte Bianca – Adults Only & SPA – Bovis Hotels

Corte Bianca | צילום Booking
Corte Bianca | צילום Booking

Dolphin Retreat Villa, פלורידה, ארצות הברית

פלורידה שבחוף המזרחי של ארה"ב היא בית לכמה ממקומות האירוח המדהימים ביותר שיגשימו לך את כל החלומות. בטמפה ובמיאמי מצאתי בתי יוקרה על קו המים, שהופכים את פלורידה ליעד פוטוגני במיוחד. בשיט לאור השקיעה לאורך התעלות של חוף סיינט פיט הציורי, תוכלי להתרשם מאחוזות הפזורות על החוף כאבני חן שנוצצות בשמש הנעלמת לאיטה באופק. עם קצת מזל תזכי בזמן ההפלגה לליווי של דולפינים, שהעניקו את שמם למתחם האירוח היוקרתי Dolphin Retreat Villa בעיר בוקה רטון. חוויית האירוח המפוארת כוללת שלושה חדרי שינה מעוצבים, סלון רחב ידיים, בריכה פרטית מחוממת והוט טאב תחת השמיים הטרופיים. בעיתות של פרצי מרץ תוכלי לצאת לרכיבת אופניים עם תושבי המקום או להצטרף למשחק גולף, כי אף פעם לא מוקדם מדי להתכונן לפנסיה.
518 דולר לזוג ללילה, לפרטים והזמנות: Dolphin Retreat Villa

Dolphin Retreat Villa | צילום Booking
Dolphin Retreat Villa | צילום Booking

Venity Villa נה טראנג, וייטנאם

נה טראנג (Nha Trang) הוא יעד טרופי חלומי שכולו נופים הרריים, עצי דקל וחופים עם חול רך ונעים. בנוסף להיותו אתר נופש תוסס שנמצא ממש על החוף, תוכלי למצוא באזור בוטיקים, ברים ומסעדות וכן אטרקציות טבע כגון שיט בסירה הכולל שנורקלינג וביקור במעיינות חמים עתירי מינרלים באי רובינסון. בסוף יום עמוס הגוף והנפש זקוקים למנוחה מושלמת שתוכלי למצוא ב־Venity Villa, גרסה ארצית לגן עדן עם בריכת אינפיניטי משגעת ובר מעוצב, שרק ממתין לך לדרינק צונן מול הים. אולם קולנוע, סאונה וג'קוזי הם אופציות נוספות לתעסוקה נינוחה, וכשמתחשק משהו יותר אנרגטי – מגרש גולף על הגג וחדר משחקים עומדים לרשותך. השהייה הסופר־יוקרתית אפילו ידידותית לסביבה, שכן המתחם דוגל בחיסכון באנרגיה ובמים, מזון אורגני ושיתוף פעולה עם הקהילה.
549 דולר לזוג ללילה, לפרטים והזמנות: Venity Villa

Venity Villa | צילום Booking
Venity Villa | צילום Booking

Iluka Blue, ויקטוריה, אוסטרליה

חופשה באוסטרליה היא פיצוי נאות על חודשים בבידוד ומסכות. מדינת ויקטוריה, שנמצאת בקצה החוף המזרחי של אוסטרליה, התברכה בקו חוף משגע, חופים בתוליים ופארקים לאומיים עוצרי נשימה. כדי לחוות את כל היופי הזה ואף לטעום אותו, נסי להצטרף לסיור יינות בחצי האי מורנינגטון ולקבל טעימה מהיינות האוסטרליים הטובים ביותר, לצד ארוחת צוהריים ותצפית פנורמית למפרץ ווסטרן-פורט. לחילופין תוכלי לבחור במסע שופינג מלא בסטייל מתובל במעט אמנות במלבורן הצעירה והתוססת. מכאן קצרה הדרך ל־Iluka Blue, מתחם אירוח מעוצב בוואי ריבר, במרחק הליכה קצר מחוף ספריישן קריק היפהפה. חגיגת ברביקיו אוסטרלית אותנטית לעת ערב, מול הנוף היפהפה של האוקיינוס, תשכיח ממך את הטרדות שנותרו הרחק בישראל.
1,069 דולר לזוג לשני לילות, לפרטים והזמנות: Iluka Blue

Iluka Blue | צילום Booking
Iluka Blue | צילום Booking

למה לך פוליטיקה עכשיו: 8 מדינות ששווה לעבור אליהן עד יעבור זעם