חדשות טיפוח: שיגעון הטיקטוק שמבטיח עור פנים זוהר

גילוח שיער עדין בפנים? יאללה, ניסינו את המוצר החדש של BRAUN | צילום: יח"צ
גילוח שיער עדין בפנים? יאללה, ניסינו את המוצר החדש של BRAUN | צילום: יח"צ

וגם: דייסון משיקה לראשונה תכשירים לטיפוח השיער, בשמי נישה חדשים ומשכרים הגיעו לישראל ומי מציע לנו אבחון מדויק של עור הפנים בעשר דקות? חדשות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

מה זה דרמפלנינג? שיגעון הטיקטוק שמבטיח עור פנים זוהר

זה אמנם נשמע הזוי, אבל בארצות הברית, באירופה ובמזרח גילוח הפנים הפך לשיגעון של לא מעט נשים. הטיקטוק והאינסטגרם חרושים מרוב סרטונים של השיטה הפופולרית (והקלה) לגילוח עדין של הפנים, היא נקראת דרמפלנינג ומבטיחה מראה עור אחיד, קורן וחלק יותר. חברת שיק (SCHICK), המיובאת לארץ על ידי שסטוביץ, מציגה את הטייק שלה על הטרנד, עם INTUITION DERMA GLOW. מדובר במכשיר קטן עם סכין בקצה שעושה קילוף מכני של שכבת העור העליונה. מה קורה אם מנסות ומפסיקות, אתן תוהות? אל תדאגו, לא תצמח פלומה. רוני אלון, נציגת חברת אינטואישן בישראל מרגיעה: "הגילוח מוריד רק שכבת תאים עליונה, הוא לא פולשני כך שהשיער יצמח כמו לפני הגילוח, לא יותר".
אז הנה ההמלצות שלה לשימוש נכון: מומלץ לעשות את הטיפול פעם בשבועיים על עור שאינו מגורה. לדבריה התוצאה היא מיידית והעור לא זקוק לזמן התאוששות לאחר מכן. עדות אישית: אני אמנם לא שעירה אבל כן אמיצה, אז ניסיתי זאת על אזור קטן בפנים. האזור המטופל היה מאוד חלק לאחר מכן, קרם הלחות נספג היטב וגם המייקאפ נראה טוב. לא חזרתי על הטיפול שוב, אבל מאז עברו שבועיים ולא צמח לי שם שיער.
מחיר: ידית עם שלושה להבים: 79.90 ש"ח. ערכה עם להבים למילוי: 49.90 ש"ח. להשיג ברשתות הפארם

גילוח שיער עדין בפנים עם INTUITION DERMA GLOW. מחיר ידית עם שלושה להבים 79.90 ש"ח, עם שני להבים 49.90 שח | צילום: יח"צ
גילוח שיער עדין בפנים עם INTUITION DERMA GLOW. מחיר ידית עם שלושה להבים 79.90 ש"ח, עם שני להבים 49.90 שח | צילום: יח"צ

עשר דקות וגמרנו: ל'אוקסיטן מציעה אבחון עור זריז ומדויק

המדפים בפארמים מלאים במוצרים טובים יותר ופחות, אבל גם הטובים ביותר לא תמיד מתאימים לסוג העור שלנו. בחברת ל'אוקסיטן הצרפתית, הידועה בשל מוצרי הטיפוח הטבעיים והנהדרים שלה, מציעים שירות חדש של אבחון עור מהיר ומדויק. זה קורה באמצעות מכשיר ידני קטן וחכם המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת, בעזרתו מאבחנים את סוג העור (למשל שמן, יבש, מיובש, רגיש וכולי) ומצבו (רמת הלחות, האלסטיות, פיגמנטציה, מצב הקמטים ועוד). תהליך האבחון לוקח עשר דקות, ובתום הסריקה, יעזרו לכן לבנות שגרת טיפוח בהתאמה אישית. האבחנה כוללת השוואה בין מצב העור המצוי למצב הרצוי, וכמי שניסתה זאת על עורה (ומקפידה על שגרת הטיפוח), יכולתי רק לטפוח לעצמי על השכם לאור התוצאות. אבל בכל זאת, כדאי שאשתה יותר מים ואז העור יהיה פחות מיובש.
האבחון עולה 30 ש"ח ויש להזמין תור מראש באתר ל'אוקסיטן. אחרי האבחון תקבלו 60 ש"ח לרכישת מוצרים בחנות בהתאמה אישית.

מכשיר לאבחון עור הפנים של ל'אוקסיטן | צילום: יח"צ
מכשיר לאבחון עור הפנים של ל'אוקסיטן | צילום: יח"צ

או לה לה: הכירו את תמציות הריח של חברת אינסנס

תגידו ברוכים הבאים לניחוחות של חברת אינסנס (INCENSE), מותג בשמי הנישה הצרפתי שהגיע אלינו. מדובר במותג בישום יוצא דופן, שתמציות הריח הייחודיות שלו מיוצרות בעיר גראס בצרפת בעזרת צוות פרפורמרים מנוסים ומבוקבקות במפעל בישראל. המותג מציע ריחות מעולים לגוף וגם לבית, אבל אותנו הסעירו במיוחד בשמי DE PERFUME EXTRAIT. יש להם מראה יוצא דופן, כאילו הם נרקחו בבית מרקחת, ולכל אחד מהם יש מספר משלו עם ריח חזק ועוצמתי נפלא. הבשמים מורכבים מ-30 אחוז תמצית ריח בשילוב אלכוהול טבעי ידידותי לסביבה, ומחזיקים שעות ארוכות. אני ניסיתי את ניחוח האמבר הענברי (מספר 50), והוא נשי וחושני מאוד.
399-499 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם בחנויות בוטיק נבחרות ובאתר החברה

תמציות ריח של חברת INCENSE. מחיר 399-499 ש"ח | צילום: יח"צ
תמציות ריח של חברת INCENSE. מחיר 399-499 ש"ח | צילום: יח"צ

לא שעירות לעזאזל: הפחתת שיער לצמיתות עם מכשיר ביתי שאשכרה עובד

מכשירים ביתיים להפחתת שיער לצמיתות הם לא דבר חדש, אבל לא מעט משתמשות התלוננו בעבר על סרבול בשימוש ותוצאות לא משהו, מה שנגמר בריצה בהולה למכון הסרת השיער הקרוב והוצאת סכומים לא מבוטלים. מהמקום הזה פיתחה חברת BRAUN את SMART SKIN i-EXPERT PRO7 – גרסה חדשה וחדשנית, קטנה, נוחה וקלה יותר לביצוע, המתאימה גם לגוף, גם לשפם וגם למפשעה – שיכולה לחסוך לנו לא מעט זמן וכסף. אם טכנופובית שכמותי הצליחה לתפעל את המכשיר הזה בקלילות, ועוד עם הסברים באנגלית, אז כל אחת תוכל.
איך זה עובד? המכשיר מבוסס IPL (קרני אור), כאשר הראש של המכשיר משתנה על פי גודל האזור המטופל. הבזקי העור הנפלטים פוגעים במלנין ומגיעים לשורשי השיער שמתחת לעור כדי למנוע המשך צמיחה (יש להימנע מחשיפת העיניים להבזקים של קרני האור). המכשיר מבוסס על טכנולוגיה הנקראת Senso Adapt, המאפשרת לחיישן לקרוא 80 פעמים בדקה את גוון העור וכך להתאים את העוצמה הנכונה. לדברי החברה, למכשיר יש קיבולת של 400 אלף הבזקים, מה שאומר במילים אחרות שניתן להשתמש בו במשך כ-22 שנה בלי להחליף נורות. וזה לא הכל: ניתן לחבר את המכשיר לאפליקציה מתקדמת ואז להתאים אותה לצרכים האישיים שלכן – מגוון העור, דרך צבע השיער ועד הצפיפות שלו.
מומלץ לנסות קודם את המכשיר על חלק קטן ולא גלוי מדי בעור. אין לבצע את הטיפול בשפה העליונה אם יש לכן איפור קבוע. תדירות השימוש המומלת: אחת לשלושה עד ארבעה שבועות במשך כשלושה חודשים, ובהמשך לפי הצורך.
המכשיר מושק בימים אלה בישראל ונמכר במחיר היכרות של 2,600 ש"ח. החל מ-28.8 המכשיר יימכר במחיר המלא של 3,299 ש"ח. להשיג באתר בראון ובסופר-פארם

Braun IPL7. מחיר השקה 2,600 שח במקום 3300 ש"ח | צילום: באדיבות המותג
Braun IPL7. מחיר השקה 2,600 שח במקום 3300 ש"ח | צילום: באדיבות המותג

ההתמכרות הבאה? דייסון משיקה מוצרי טיפוח לשיער

אין בית בישראל, או כנראה בכל העולם, שלא מכיר את דייסון. המותג שהפך לסמל סטטוס בעקבות שואבי האבק ומכשירי ייבוש השיער המפורסמים שלו, עומד להשיק לראשונה סדרה של מוצרי טיפוח לעיצוב השיער. המוצרים יראו אור בשנת 2025 תחת השם DYSON CHITOSAN, ויציעו פתרונות עיצוב לסוגי שיער שונים – שיער צבוע, שיער פריזי, שיער עם קשרים ושיער שביר. יש למה לצפות.

בקרוב על המדפים: תכשירי טיפוח לשיער של דייסון | צילום: יח"צ
בקרוב על המדפים: תכשירי טיפוח לשיער של דייסון | צילום: יח"צ

כשאגוסטינוס באדר פגש את אמילי בפריז

מותג הטיפוח האירופאי אגוסטינוס באדר מפציע בהופעת אורח בעונה הרביעית והחדשה של "אמילי בפריז". אמילי קופר (לילי קולינס) מקבלת לידיה את התקציב של מותג הטיפוח היוקרתי, ובמסגרת תהליך הפיכתה מאמריקאית מעצבנת וקיטשית לפריזאית מתוחכמת ושיקית – היא משחקת אותה עם רעיון לקמפיין שיווקי בהשראת התחום האפור של החיים. למקרה שלא יצא לכן להכיר, פרופ' אגוסטינוס באדר הוא רופא ומדען ביו-רפואי יליד גרמניה, שרקח תרכובת ייחודית מוגנת בפטנט בשם TFC8, המכילה חומצות אמינו טבעיות, ויטמינים ופפטידים איכותיים. התרכובת הזו היא האס המנצח שמככב בתכשירי המותג, שהפך לחביב על שלל סלבס כמו קים קרדשיאן, קריס ג'נר, ג'ניפר אניסטון, ויקטוריה בקהאם, מייגן מרקל, היידי קלום ועוד. המחירים, אגב יוקרתיים בהתאם (לדוגמה, מסכת פנים של המותג עולה 899 ש"ח וקרם פנים של המותג עולה 1,229 ש"ח). את מוצרי המותג ניתן להשיג בסניפים נבחרים של פקטורי 54, אפריל, דיוטי פרי, סופר פארם גלרי קריון ובאינדיבידואל.

אגוסטינוס באדר בעונה הרביעית של "אמילי בפריז" | צילום: נטפליקס
אגוסטינוס באדר בעונה הרביעית של "אמילי בפריז" | צילום: נטפליקס