בר רפאלי פותחת חנות מוצרי טיפוח – נתראה בקניון

הפופ-אפ של ברבור קורה ולא כדאי לכן לפספס, המותג שהקפיץ את קריירת הדוגמנות של רותם סלע עושה קאמבק ענק, הסטייליסטית שהקימה מותג יד שנייה היסטרי - ועוד חדשות אופנה חמות
בר רפאלי נוחתת בקניון רמת אביב – עם פופ-אפ ראשון של מותג הביוטי שלה
בר רפאלי יודעת בדיוק איך לעשות את הביזנס שלה, והפעם היא עושה את זה עם פופ-אפ ראשון למותג הטיפוח שבבעלותה – Livelle. החל מה־1 באפריל ולמשך שלושה שבועות בלבד, תפתח דוגמנית־העל פופ־אפ ראשון למותג הטיפוח שלה בקניון עופר רמת אביב, שם אפשר יהיה למצוא את ליין המוצרים המעולה של רפאלי – מסודר לפי שלבים (כי למה להתבלבל?) – ממסיר איפור, סרום וסבון פנים מקציף, ועד קרם עיניים וקרם לילה. מילה שלנו, ניסינו את המוצרים והתמכרנו קשות, לא פחות.
>> החל מ-20 שקל לפריט שאין לאף אחת: מכירה מיוחדת למטרה חשובה
בר עצמה תקפוץ ביום הפתיחה (1.4) לתת טיפים, להסביר ולפגוש את הלקוחות במציאות. המחירים נעים מ-99 ועד 320 שקל. הטיפוח – כחול-לבן, מאושר משרד הבריאות, קליני ודרמטולוגי. בקיצור, שווה להציץ – גם בשביל המוצרים, וגם בשביל ההזדמנות לפגוש את בר מקרוב.

ברבור ואני: עומר נודלמן בפרונט של קסטרו
עומר נודלמן היא הפנים החדשות של קסטרו, ותוביל את קמפייני המותג לשנה הקרובה לצד בר רפאלי. נודלמן (27), שחקנית ודוגמנית מוכרת מהסדרות "בלקספייס", "אינפיניטי" ו"בת השוטר", מצטרפת לרשימה ארוכה של פרזנטוריות שעוברות דרך שערי קסטרו בדרך לקריירה נוצצת. בקבוצה מכוונים כנראה לקהל צעיר, חזק ברשתות, עם חיבה לאסתטיקה מוקפדת וסטורי בפילטר. אהבנו. בהצלחוש!

בוהו שיק עם אג’נדה: פופ-אפ חדש לגלביה ברמת אביב
מותג הבוהו-שיק המקומי גלביה חנך חנות פופ-אפ בקניון עופר רמת אביב, שתפעל עד 30 באפריל. על הקולבים: שמלות חוף, פריטי כותנה אווריריים וקולקציית בגדי ים של המותג היווני SUN OF A BEACH. ב-30 במרץ תיערך במקום תצוגת אופנה חגיגית בשיתוף עמותת FRONT LIFE – גוף שמלווה חיילים משוחררים בדרכם לאזרחות. מחיר כרטיס: 250 ש"ח, כאשר כל ההכנסות קודש לעמותה.

ספורטי ספייס: דנה פרידר בסבב חנויות פופ-אפ בקניוני עזריאלי
אחרי ספתח מוצלח בפופ-אפ בשינקין, דנה פרידר לוקחת את מותג הספורט-קז'ואל שלה, FREEDÉR, לסיבוב הופעות בקניוני עזריאלי. הקולקציה החדשה לאביב-קיץ 2025 תיחשף לראשונה בפופ-אפים, ורק לאחר מכן תעלה לאתר. הפריטים נעים בין גופיות סבא למכנסי אוברסייז, שמלות, בגדי גוף מבד קוויק-דריי וכובעים בגוונים רעננים. קיצר, כל מה שכיף בחיים. כמה? 60–520 ש"ח. איפה ומתי? עזריאלי אילון (23–29.3), עזריאלי ירושלים (30.3–3.4), עזריאלי ראשונים (6–12.4)
דנה פרידר | צילום: שי פרנקו
מה שרותם סלע הספיקה לשכוח: הקאמבק של LUCCI
אי שם בעשור הראשון של שנות האלפיים, הרבה לפני שהפכה למנחה של המדינה ולשחקנית מוערכת, רותם סלע הייתה הפרזנטורית של LUCCI – מותג אופנה ישראלי שפנה לנערות ונשים צעירות עם טעם לטרנדים ותקציב סטודנטיאלי. כן, אנחנו זוכרות את הקמפיין ההוא שבו היא יושבת על גבו של גבר עירום, לובשת טוטאל-לוק של המותג ונועצת מבט למצלמה. מה לעשות, יש דברים שחרוטים לנצח. עכשיו, כמעט עשור אחרי שנסגר, LUCCI חוזר – בבעלות קבוצת קרייזי ליין – עם קולקציה שמדברת לנשים צעירות שאוהבות טרנדים ומחירים נוחים (129.90–329.90 ש"ח). טווח המידות נדיב (38–52), העיצובים טרנדיים אך נינוחים, והגוונים נעימים לעין: בז', תכלת, שחור ולבן. להשיג בחנויות ובאתר קרייזי ליין

שבעה מעצבים, פופ-אפ אחד, וטי-שירט למען מטרה
חממת הפיס לאופנה מגיעה לשיא עם פופ-אפ חגיגי בשיתוף רשת Story, שנפתח אמש (25.3) ויפעל במשך חודשיים בחנות הדגל של סטורי (כיכר דיזנגוף 4, תל אביב). במתחם יוצגו הקולקציות החדשות של שבעת המעצבים שזכו השנה בחממה: לילך אליהו (TABU), רותם אסיאס (NOON), שמרית בן יעקב (MISHIMONO), דוד וקסלר (DAVID WEKSLER), ירדן חנוכה (JOR-D), טל מסלבי (TM) ואלכסנדרה פינטו (ALEX ANDRA PINTO).
לצד הקולקציות תימכר גם קפסולת טי-שירטים במהדורה מוגבלת – פרויקט T – שכל הכנסותיה (129 ש"ח לחולצה) ייתרמו למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים. כל הפריטים זמינים גם באתר סטורי. הערת מערכת: מדובר במעצבים מוכשרים, מקוריים ויצירתיים אחד אחד. בגדול? בא לנו פשוט לקנות שם הכל.

הסטייליסטית שחצתה את הקווים: מותג יד שנייה חדש ומעולה
אנה קרפונוב חוצה את הקווים – מסטייליסטית מובילה למקימת מותג יד שנייה חדש בשם ANIKA, שמציע בגדים עם עבר, נשמה וטאץ’ אישי. אחרי 15 שנה של סטיילינג לטלוויזיה, קמפיינים ולקוחות פרטיים, היא מגשימה חזון: חוויית קנייה מדויקת, אסתטית, ואפילו טיפולית. הפריטים נבחרים בקפידה – והכל נראה מיליון דולר: לוקים מלוטשים באווירה בינלאומית, שמוכיחים שיש כאן עין של סטייליסטית. המותגים נעים בין רשתות אהובות כמו זארה ומנגו, למותגי יוקרה אהובים לא פחות כמו ראלף לורן, טומי הילפיגר ולקוסט. בקיצור, קנייה עם מצפון, סטייל עם כוונה. טווח מחירים: 50–500 ש"ח. מכירת ההשקה תתקיים ב-28 במרץ, בן אביגדור 18 תל אביב, בין השעות 10:00-15:00.
