דנה פרידר משחקת אותה בחו"ל – ועוד חדשות אופנה חמות

דנה פרידר משחקת אותה לצד מעצבות כמו איזבל מארה ואנין בינג, הג'וב האופנתי החדש של עמית פרקש, קולקציית אופנת הילדים המושלמת של בר זומר ומיננה, שני מותגי נעליים חדשים מסקרנים - וכל מה שחם וטרי בעולם האופנה
באותה שורה עם איזבל מארה: דנה פרידר בינלאומית
FREEDÈR, המותג של השחקנית והיזמת דנה פרידר, יימכר מעתה גם ברשת הקנדית TNT Fashion – לצד שמות כמו איזבל מארה, מיסוני ואנין בינג, לצד מעצבות ישראליות שעשו את זה ביג טיים בחו"ל כמו נילי לוטן ורוני קובו. הקולקציה תושק בחנויות הדגל של הרשת ובאתר האונליין, עם התאמות לשוק המקומי. חלק מהעיצובים יושקו גם בישראל בהמשך.

הג'וב האופנתי החדש של עמית פרקש
עמית פרקש היא הפנים החדשות של Plan B: השחקנית והזמרת מצטרפת כפרזנטורית למותג הבייסיק מבית רונן חן. הבחירה בפרקש משקפת את הקו של המותג – נגיש, לא מתאמץ, עם ניחוח ישראלי חם. הקמפיין הראשון צולם בבית הוריה וכולל רגעים אישיים וכנים, בהתאם לאווירה הטבעית של המותג.

בר זומר ומיננה מציגות: קולקציית אופנת הילדים הכי סטייל שיש
מותג הילדים מיננה משיק את Sunny Love – קולקציית קפסולה בעיצובה של הדוגמנית ואשת העסקים בר זומר. הקולקציה, שמיועדת לגילאי 3 חודשים עד 6 שנים, כוללת אוברולים, בגדי ים, קרושה ואביזרי קיץ כמו גלגלים, נעליים ומשקפי שמש – בעיצוב שמשלב טרנדיות עם רוך והשראה מהחיים עצמם. זאטוטות המערכת בדקו את הקולקציה מקרוב – והתעופפו! טווח מחירים: 49.90–149.90 ש"ח. להשיג בחנויות מיננה ובאתר minene.net החל מ־16 ביוני.

שרשרת עם אמירה: פרפואה ביוזמה חדשה עם יובל מיארה
מותג האופנה PARFOIS משתף פעולה עם המשפיענית יובל מיארה, ביצירת קולקציית תכשיטים צבעונית וחד־פעמית – כל פריט עשוי בעבודת יד מבדים ממוחזרים ואלמנטים קיימים מהמותג. בין השרשראות תמצאו צ'וקרים מטפחות וחולצות שזכו לחיים שניים, עם מראה שיקי וייחודי. הקולקציה מקדמת קיימות, יצירתיות וסטייל אישי, ותימכר באתר ובחנויות PARFOIS.

כמה אדג': מותג נעליים חדש נולד בישראל
המעצבת רונה פלבסקי משיקה את RONATA – מותג נעליים ישראלי חדש בעבודת יד, עם קולקציית ביכורים צבעונית ונועזת. הקולקציה כוללת 11 דגמים בעיצוב מקומי, ללא חומרים מהחי, עם שילובי גרפיקה, טקסטורות וגזרות קלאסיות עם טוויסט. טווח מידות: 36–41. מחירים: 950–1,100 ש"ח. להשיג ברחוב המנור 17 תל אביב ובאתר המותג.

טו קול פור סקול: ריי באן בסדרת אירועי פופ-אפ לוהטים לקיץ
מותג המשקפיים RAY-BAN משיק את קולקציית קיץ 2025 עם סדרת פופ־אפים חגיגיים שיתקיימו ביולי בביג גלילות (6–12.7), עופר הקריון (13–18.7) ודיזנגוף סנטר (20–25.7). בכל תחנה מחכה חוויית קיץ צבעונית עם עמדות צילום, די.ג'יים, מתנות, הפתעות, ואפילו קוד QR מסתורי למי שאוהב לגלות דברים לפני כולם – והכל באווירת חופש, סטייל ושמש.

VIBAe מותג הנעליים הפיני נוחת בישראל
מותג נעליים מסקרן במיוחד עשה עלייה מסקנדינביה הרחוקה והצוננת, ונחת כאן בלבנט. הכירו את VIBAe – מותג שנולד משיתוף פעולה יוצא דופן בין חברים מפינלנד וממאליבו, ושם לעצמו מטרה ברורה – לייצר נעליים איכותיות בעבודת יד, מתוך ערכים של קיימות ונוחות. מדובר במותג יוניסקס, שכל הדגמים בו מותאמים לנשים ולגברים כאחד. כל הדגמים משלבים את סוליית ה־Carbon Step™ – טכנולוגיה בלעדית למותג המאפשרת הליכה טבעית, נוחה ומותאמת לאנטומיה של כף הרגל. הנעליים עשויות מחומרי גלם איכותיים, בהם: שעם, פשתן, גומי, עור ירוק וצמר Burel פורטוגלי. הדגם הראשון שהושק הוא ROMA – כפכפי סליפ-און מינימליסטיים, ששהפכו לנעלי הדגל של VIBAe. היינו חייבות לבדוק את העניין מקרוב, ומה נגיד לכן? יש מצב שאלה הכפכפים הכי נוחים שנעלנו בחיים. והבונוס: הם לא רק שיקיים בקטע לא מתאמץ, הם גם סופר קלילים ולא מכבידים על הרגליים. מחירים: 790-1050 ש"ח. VIBAe להשיג באתר DE APARTMENT ובסניפי הבוטיק: דיזנגוף 155 תל אביב, יורדי הסירה 3 תל אביב, ובחנויות נוספות ברחבי הארץ.
