זמן מסך

התוכניות והסרטים שכדאי לראות בטלוויזיה

88 שיתופים | 132 צפיות

בלגן בחווה

קומדיית אנימציה לילדים על חווה בלתי רגילה. הבלגן מתחיל ברגע שהחוואי מכבה את האורות ועוזב את המקום – הכבשה בעמדת השמירה מודיעה שהשטח פנוי וכל החיות מתרוממות על שתי רגליהן האחוריות ומתחילות לחגוג, לדבר, לצפות בטלוויזיה, לשיר ולרקוד. אבל לא עובר זמן רב עד שהעניינים מאבדים שליטה והחוואי מתחיל להבין מה באמת קורה מאחורי גבו. ארה"ב/גרמניה 2006, בדיבוב לעברית.

יססבבה (YES), 25.1, 09:00.



בלגן בחווה

בלגן בחווה

רובוטבוי

סדרת אנימציה חדשה המדובבת לעברית, על רובוט הנמלט מדוקטור מרושע ונשלח לחיות עם ילד בשם טומי. שם הוא מנסה ללמוד להתנהג כמו ילד רגיל. אולם לרובוטבוי צד נוסף – ניתן להפעילו כך שהוא יתפקד כרובוט לוחם ובלתי מנוצח.

ערוץ הילדים, החל מ-29.1, ימים א'-ה', 14:05.

נסיכת הקרח

הוט השיקה באחרונה ערוץ חדש לילדים בשם "הוט קידס", שמטרתו להציג בפני האוכלוסייה הצעירה סרטים אהובים. התכנים מיועדים לגילאי 12-7 ומורכבים מסרטי קולנוע, סרטי טלוויזיה וסרטים המופקים למכירה ישירה בדי-וי-די. מגוון הז'אנרים הרחב כולל אנימציה, הרפתקאות, קומדיות, פעולה ודרמה.

להורים: שואה באמריקאית

איך מלמדים ילדים בארצות הברית על השואה? בערוץ הדוקומנטארי בלווין, ישודר בסוף החודש סרט המתעד שיעור שעוברים בני הכיתות הנמוכות באמריקה. כדי להבין את ממדי האסון שעבר העם היהודי ואת כמות הנספים האדירה בשואה, כל אחד מהתלמידים מתבקש לאסוף שישה מיליון אטבי נייר. באמצעות המתרחש בסרט, מומחש לנו איך אמריקה תופסת את אירועי העבר ועד כמה קשה להסביר לעין המרוחקת והצעירה את גודל האסון. ארה"ב 2004.

אטבי נייר – יס דוקו (YES), 28.1, 22:00, שידור נוסף: 2.2, 22:30.

במהלך דצמבר בלטו סרטי דיסני וסרטים מבית וורנר בראדרס. בין הסרטים שישודרו בינואר בולט הסרט "נסיכת הקרח" – דרמת התבגרות משפחתית מרגשת על תלמידת בית-ספר חכמה ומעט מגושמת, שחלמה מאז ומתמיד להפוך לאלופה בענף ההחלקה על הקרח. למרות המכשולים בדרך, היא מוכיחה שחלומות יכולים להתגשם. מככבים בסרט: מישל טרכטנברג (המוכרת מ-"באפי קוטלת הערפדים") וג'ואן קיוזאק. ארה"ב, 2005. 76 דקות.

<p> הוט קידס (ערוץ חדש ב- HOT), 26.1, 18:00.



נסיכת הקרח

נסיכת הקרח

סיפורי חיות

סדרה דוקומנטארית מרתקת מבית היוצר של ה- BBC, הסוקרת חיות מרחבי העולם, כשכל פרק עוסק בחיה אחרת. בין החיות שעולמן מובא על המסך: דובי גריזלי, קופי למור, אריות, פילים, פינגווינים ועוד. קריינות בעברית.

לוגי (התוכנית משודרת רק לצופי YES), החל מ- 2.1, מדי יום, 14:30, שידור חוזר, 18:35.

קטנטני סומסום

בין התוכניות החדשות שמשיק ערוץ הפעוטות "לולי" (כבלים) בעונת החורף, בולטת תוכנית שמפגישה אותנו עם הדמויות האהובות של רחוב סומסום בתקופה שבה עדיין היו בחיתולים. קטנטני סומסום יזמינו את הצופים לשחק, ליצור מוסיקה, להתנועע ולגלות יחד את העולם. בפרקי הסדרה יתארחו זמרים וכוכבים מוכרים, כמו שרה ג'סיקה פרקר וברנדי (אותם נראה, כמובן, מדובבים).

תוכניות בולטות נוספות בעונה, לצד רחוב סומסום בחיתולים: "ארץ המלמולים" – העולם כפי שנראה מבעד לעיני הקטנטנים שטרם למדו לדבר. וגם רצועה מוסיקלית בסגנון קריוקי שתשודר ב"לופ" במהלך סופי השבוע, ותזמן לנו שעה של נוסטלגיה עם שירי ילדות ישראלים.

קטנטני סומסום – לולי (HOT), החל מ-1.1, ישודר בלופים במהלך היום.



קטנטני סומסום

קטנטני סומסום

מהדורת ספורט מקוונת

שיעור ניכר מהצופים בערוץ הילדים מכירים היטב את אתר הערוץ באינטרנט. בחודש האחרון החל האתר לשדר לטובתם של הגולשים הצעירים מהדורות ספורט יומיות, בשיתוף עם אתר ערוץ ספורט 5, המותאמות במיוחד לילדים וכוללות סיכום של אירועי הספורט החשובים. המהדורות היומיות מובלות על-ידי מנחי ערוץ הספורט: שרון פרי, אפי טריגר, דנה מגן ולימור בלדב. בהמשך מתוכננים להופיע באתר גם כתבות יומיות ומבצעים נושאי פרסים.

מהדורות ספורט יומיות לילדים, אתר ערוץ הילדים, 18:00.

 

מתוך: מגזין הורים וילדים

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה