התחתונים של בקהאם

אייקון האופנה ושחקן הכדורגל הרותח דיוויד בקהאם, יעצב קו הלבשה תחתונה לגברים לרשת H&M. לא ברור עדיין איך הם ייראו, אבל אין ספק שזו הזדמנות טובה לשטוף את העיניים בתמונה של דיוויד נטול מכנסיים

88 שיתופים | 132 צפיות

מגולח למשעי או עם זיפים מסוקסים, קוצים מחומצנים או שיער שטני-טבעי וקצרצר – תרים את היד האחת שרק הצליל של השם "בקהאם" לא עושה לה נעים בבטן. עם פנים שובביות, חיוך מעט סתמי ו-9 קוביות שהייתן רוצות לשחק איתן שש-בש על הבטן שלו, דיוויד הוא ללא ספק סוג של גבר חלומי.

אבל היי, טוב שיש מדי פעם שיתופי פעולה מסחריים מוצלחים, שמצליחים לקרב אותנו צעד אחד נוסף ולגעת בחלום, כלומר – בסופר-סטארים בקנה מידה של בקהאם.


עכשיו גם מעצב. דיוויד נוגס בתעשיית האופנה, כמו ויקטוריה אשתו ומשיק ליין הנושא את שמו (צילום: יח"צ)

עסקת חבילה בשבילך

אז הנה, ענקית האופנה השבדית H&M, שכבר יותר ממיומנת בלהסיר מעט-אבק כוכבים ולאפשר לצרכנים לחוש את התהילה (ובמחיר נגיש), רותמת את שחקן הכדורגל ואייקון האופנה הבריטי דיוויד בקהאם (36) למסורת שלה.

אחרי ליינים בלעדיים של בגדים פרי עיצובם של כוכבי ענק כמו: מדונה, סטלה מקרטני, קארל לגרפלד, אלבר אלבז, ורסצ'ה ואחרים, גם קטגוריית ההלבשה התחתונה נכנסת למשוואה. ולא סתם – היא נכנסת במלוא הדרה, היישר למשבצת הגברית שבחבורה: לוועד העובדים.

איך ייראה הליין החדש? חודשים יגידו. בשלב זה עדיין לא נכנסו לעובי הקורה (ולראש של בקהאם, אם תרצו), ופרטים על הקטגוריה החדשה טרם נמסרו.


איך ייראו התחתונים של בקהאם?
לא מספרים עדיין (תחתוני פריגו. צילומים: אנדריאס קוק)


אבל אחרי הכל, כל אחד והחבילה שלו (פריגו)

בשבילך זה סטייל, בשבילו זה כדורגל

ודאי את זוכרת את הסלוגן הוותיק של מעדן "דני"; אז זהו, שלפעמים האריזה היא רק גימיק שיווקי לתכולה השווה. ובמקרה שלנו, גם האריזה שווה וגם התכולה שלו, לא?

הטריגר השיווקי בדמות תחתונים של בקהאם יאפשר למיליוני גברים בעולם לעטות על עצמם לבנים שעוצבו על-ידי אחד משחקי הכדורגל החשובים והפופולאריים וסמל סטייל בפני עצמו.

את יכולה למשש את הכותנה ולדמיין מה חשב לעצמו ההורס כשעיצב את התחתונים. הוא מצדו יכול להיזכר בכל הגולים המופלאים שהכוכב הענק השחיל ברשתות זירת-הכדורגל, במדי מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, LA GALAXY ו- AC MILAN.


הכל בעיני המתבונן. מימין: בקהאם בשבילו. משמאל: בקהאם בשבילך (צילומים: ויקישיתוף, יח"צ ארמאני)

"הליין האופנתי משקף את הסטייל האישי של השחקן; יש לו עין חדה לעיצוב והוא נחשב לאייקון אופנה בפני עצמו", אומרת זיו קוין, דוברת החברה בישראל.

כדאי לדעת, שליין המוצרים של בקהאם יוצע למכירה על-פי עונות, יוצג במחלקת הגברים, ייוצר על-ידי הרשת ויימכר בלעדית בסניפיה ברחבי העולם.

התחזית לוולנטיינ'ס דיי: הולך להיות חם

הסנוניות הראשונות של התחתונים לגברברים בעיצובו של השחקן הלוהט צפויות לנחות במדפי הרשת לקראת ה-Valentine's day, בחודש פברואר 2012.

ובניגוד למהדורות מוגבלות של כוכבי על, הפעם התחתונים הם פה בשביל להישאר: "שיתוף הפעולה הוא ארוך טווח, ובשלב ההתחלתי יימשך שנתיים", מדגישה קוין. אז כן, אנשי החברה מאמינים במוצר החדש, וגם בטוחים שנשים יוסיפו אותו בקלות לסל הקניות שלהן ברשת.


אחד הפיקים ברכישת תחתונים הוא סמוך לחג האהבה. תחתונים של לי קופר


מזכיר לכן מישהו? עמירם עיני למשביר לצרכן (צילום: עידו לביא)


חם ומתחמם. מימין: בוקסר של H&M ומידי של סלוגי

צילומים: פטר גרק, עידו לביא, אנדריאס קוק, יח"צ