הרגעים הבלתי נשכחים של סקס והעיר הגדולה

הסדרה סקס והעיר הגדולה, שעלתה לשידור לפני 15 שנה, סיפקה לנו הרבה רגעים רומנטיים, באדיבותם של קארי ברדשאו, איידן שואו ומיסטר ביג. אספנו את עשרת הקטעים הבלתי נשכחים

88 שיתופים | 132 צפיות

הסדרה סקס והעיר הגדולה גרמה לנו להתרגש, לצחוק, להזדהות עם הגיבורות, וגם להזיל כמה דמעות מול מסך הטלוויזיה. אספנו עבורכם כמה קטעים רומנטיים בלתי נשכחים, שמסכמים – פחות או יותר – את מערכות היחסים המורכבות של איידן שואו, קארי ברדשאו ומיסטר ביג, כמובן.

1. סצנת הפגישה של קארי ומיסטר ביג

למען האמת, מדובר בקטע שלא כולם זוכרים, אבל אין ספק כי הוא רגע ראוי לציון. אין כמו לפגוש את אהבת חייך כשהוא אוסף חופן קונדומים שנפלו מהתיק הקטנטן והמעוצב שלך:

2. ה"פדיחה" במיטה עם ביג

סיטואציה שמגיעה בכל שלב במערכת יחסים מתישהו. הסיטואציה הופכת להיות קשה מנשוא כשאת במערכת יחסים עם אדם מושלם (לכאורה, כמובן) כמו ביג, ומנסה להיות האישה המושלמת כדי לרצות אותו – בדיוק כמו שקארי ניסתה לעשות.

3. הפרידה ממיסטר ביג

אחרי (עוד) מריבה, ולפני שביג עזב לפריז, הוא הגיע לדירתה ללילה אחרון של תשוקה, כשאחריו הגיעה ההכרה המרה: "אחרי שעשינו אהבה, ידעתי שזה נגמר. האם אי פעם אהבתי את ביג, או שרק הייתי מכורה לכאב של לרצות אדם שאינו ניתן להשגה?", וההשלמה: "לך לפריז, אני לא אבוא. בוא לא נעמיד פנים שאנחנו משהו שאנחנו לא".

4. הריב של איידן וקארי

אחרי מערכת היחסים עם ביג, שעשתה לקארי רק רע, היא נכנסה למערכת יחסים עם איידן שואו, הגבר המושלם, הרומנטיקן, המשקיען והאוהב, שעשתה לה רק טוב. אבל גם במערכת יחסים טובה יש לפעמים מריבות, במיוחד כשעוברים לגור יחד בדירה קטנטנה. את הריב הזה, שהתחיל על מקום בארון, ונגמר באובדן קשה של נעל יוקרתית, אף פעם לא נשכח:

5. הבגידה באיידן עם מיסטר ביג

כולנו שנאנו את קארי כשהיא בגדה באיידן, עם מיסטר ביג. סצנת המעלית בבית המלון עם מיסטר ביג היא אחת הסצנות שמעולם לא נשכח (ולא נסלח לה עליה):

עוד ב-ZOOG:

* מה עושים כשהבעל מודיע לפתע שהוא רוצה לעזוב את הבית?

* עכשיו ב-ZOOG: איך מונעים מוויכוח קטן להפוך לריב ענק?

* עכשיו ב-ZOOG: הקליפ הפרובוקטיבי שמרגיז את הרשת>>

6. כשנטשה מגלה על הרומן של קארי ומיסטר ביג

אמנם לא סצנה רומנטית, אך בלתי נשכחת. נטשה, אשתו של ביג, מקדימה את שובה הביתה ומגיעה כשקארי בדירתם – וביג לא. היא מנסה לברוח, עד שברגע האחרון דברים משתבשים:

7. הפרידה של איידן וקארי

קארי מתוודה על הבגידה, רגע לפני החתונה (הראשונה) של שארלוט. איידן לא מגיע לחתונה, ובסוף הטקס פוגע את קארי מחוץ לכנסייה. שם הוא נפרד ממנה בסצנה קורעת לב:

8. "אתה חייב לסלוח לי"

קארי התוודתה על הבגידה, איידן עזב, כדי לקצר נספר שהם חזרו, אולם איידן נשאר תמיד עם מועקה בלב, האמון נשבר. באחת מהסצנות הנוגעות ללב, קארי נשברת ומתחננת שאיידן יסלח לה. אנחנו התרגשנו:

9. איידן נפרד מקארי, שוב

איידן וקארי התארסו (וקארי לא ענדה את טבעת האירוסין על אצבעה, אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי), ואיידן מנסה לשכנע את קארי לברוח יחד ולהתחתן בווגאס. הדיון הזה מוביל למסקנה אחת: זה הזמן להיפרד.

10. ביג מוצא את קארי בפריז ואומר לה שהיא היחידה

כל מילה מיותרת:

* עכשיו ב-BelleMode: רגעי הנעליים הבלתי נשכחים של סקס והעיר הגדולה>>

* עכשיו בדרך האוכל: מתכון נפלא לפוקצ'ה אישית>>

* עכשיו בדרך האוכל: מתכון לעוגיות אגוזים טחונים>>