שירי מימון הביאה הברקה ויעל גולדמן הוכיחה מי הכי מגניבה: 1/9 שמח!

מיכל אמדורסקי | מתוך עמוד האינסטגרם הפרטי
מיכל אמדורסקי | מתוך עמוד האינסטגרם הפרטי

התמונות של בדיקות קורונה שליליות הוחלפו הבוקר בתמונות של ילדי הסלבס ביום הראשון של הלימודים. אוסף הרגעים המתוקים מהבוקר

88 שיתופים | 132 צפיות

אחד בספטמבר שמח! סוף סוף הגענו לתאריך המיוחל לו חיכו מיליוני הורים במהלך כל הקיץ. למען האמת, עם מגיפת הקורונה וחופשות החגים שממש כבר כאן, אנחנו מקוות שהשמחה על חזרת הילדים למסגרות היא לא רגעית. וכמובן, כמו כל אחד בספטמבר, הסלבס הציפו את האינסטגרם בתמונות פרידה מרגשות מהילדים רגע לפני התחלת הפרק החדש והמרגש בחייהם – תחילת בית ספר יסודי או חטיבת ביניים. כי ברור לכן שברגע שהילדים עוברים לתיכון הם כבר לא משתפים פעולה עם ההורים ברגע המרגש הזה. או בכלל. 

אז הבן של מי עלה לכיתה א', מי כתבה פוסט מרגש במיוחד ומי מצאה את הנוסחה להחזיר את הילדים במהרה לשיגרה? אספנו בשבילכן את הרגעים המרגשים שהיו הבוקר לילדי הסלבס:

יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ
הבוקר בתם של יעל וגיא התחילה את לימודיה בכיתה א' ולמרות שאבא גיא היה אתמול עד מאוחר בגמר של "האח הגדול", הוא לא פספס את ההזדמנות ללוות את ביתו לבית הספר וכמובן שתיעד את הרגע המרגש. יעל שיתפה את תמונת הסלפי בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "נסיכה שלנו. עדיין לא מאמינה שהקטנה שלנו לאט לאט גדלה ופתאום היא בבית ספר.. מתי זה קרה?… שלום כיתה א! בהצלחה לכל הילדים והילדות המתוקים שחזרו למסגרות היום.. שתהיה לנו שנה חדשה טובה ובריאה! אמן!".

יעל גולדמן ואורי פפר
כמובן שהילדים של יעל ואורי הגיעו לבית הספר הבוקר בדרך הכי שווה – רכיבה על אופניים! יעל פרסמה תמונה עם הילדים: איתן , תהילה ועמנואל וכתבה:  יאללה חזרנו לשגרה. עד עוד 3 ימים שאז שוב נצא לחופש. בינתיים קבלו תמונה טיפוסית של אחת שלא רוצה להצטלם אחד שמתחיל גן עירייה אחת שחושבת שהיא בחטיבה, ואחת שיש לה בדיוק שעתיים לאיסוף הבא. שיהיה לנו בהצלחה".


שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי
ארי, בנם הבכור של שלום וענבל התחיל היום את כיתה א'. ענבל שיתפה תמונה משפחתית מהבוקר המרגש וכתבה: "הבית היה בהתרגשות שיא הבוקר. ארי שלנו עלה לכיתה א׳, רומי ממשיכה לטרום חובה ואלי עלתה לגן עירייה. המון פרצופים חדשים שהם יפגשו וכמה ימי הסתגלות לא קלים. אבא ואמא מבטיחים לעטוף, לאהוב ולעזור לכם לעבור את הכל כמה שיותר בקלות ועם חיוך בלב. בהצלחה לכל התלמידים המתוקים".


הראל סקעת ועידן רול
בני הזוג שרק לאחרונה חזרו מארצות הברית לאחר שהביאו בפונדקאות את ביתם השניה, איסלה, שיתפו הבוקר תמונה משפחתית מתוקה עם בנם הבכור, ארי, בדרך לגן.

שירי מימון
השנה שירי מימון שיחקה אותה ועלתה על הנוסחה להחזיר את הילדים לשגרה בקלות, וצילמה איתם סרטון טיקטוק מתוק שמברר את התשובות לשאלות החשובות באמת: איזה כריך ירצו לאכול ביום הראשון של הלימודים ומה השיעור המועדף עליהם.

מרב מיכאלי
השרה מרב מיכאלי נזכרה בימיה בתור תלמידה בבית ספר ופרסמה תמונה ישנה עם אחותה הקטנה וכתבה: "בהצלחה ביום הראשון לכל תלמידות ותלמידי כתה א' ושאר הכיתות, מי שמתחילות ומתחילים גן חדש או חטיבה או תיכון… בהצלחה רבה לכל המורות המסורות והמדהימות (וגם למורים, ודאי, שומרות על זכויות המיעוט). הלוואי והשנה הזאת תהיה בריאה וטובה וקלה ושמחה, מלמדת ונותנת לכל אחת ואחד כח וכלים לממש את עצמה ואת עצמו".

מארינה מקסימיליאן וגיא מנטש
מארינה פרסמה הבוקר תמונה של גיא ובנותיהן וכמובן לא שכחה לציין את ההשלכות החשובות לאחד בספטמבר וכתבה: "בהצלחה לכולם, בריאות וזמן איכות של גדולים!! מטורפת על הגבר הזה ועל ההמשך הגנטי שלנו !!! Good luck everybody".

מיכל אמדורסקי
בתם המשותפת של מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי, אריה, עלתה לכיתה א' הבוקר וכמובן שהאמא הנרגשת שיתפה את הרגע באינסטגרם ודאגה לשלל תמונות סלפי למזכרת מהאירוע המכונן.

רותם אבוהב
השחקנית והקומיקאית רותם אבוהב שלחה הבוקר שניים מתוך שלושת ילדיה ללימודים וכתבה: "הנה זה הגיע שני ילדים עם ילקוט, הגדול כבר רק מלווה הוא מתגייס בקרוב … בהצלחה לכל הילדים בפתיחת השנה המורכבת הזאת שנה טובה ובריאה".

חברת הכנסת שירלי פינטו
גם חברת הכנסת פינטו דאגה לברך את ילדי ישראל באינסטגרם ופרסמה תמונה משפחתית חמודה במיוחד ואיחלה "שנה טובה ומוצלחת לכל תלמידי ותלמידות ישראל!".