"קרה לנו נס": יעל אודם חושפת את סיפור הלידה הטראומטי שלה

יעל אודם בתקופת ההיריון | צילום מסך מאינסטגרם yaelodem@
יעל אודם בתקופת ההיריון | צילום מסך מאינסטגרם yaelodem@

כתבת החינוך של חדשות 12, יעל אודם, חוגגת יום הולדת שנה לבתה רובי וחושפת את סיפור הלידה הטראומטי שהסתיים בנס גדול. התרגשנו עד כאב

88 שיתופים | 132 צפיות

"בכניסה למיון יולדות בהלל יפה נשארה רק המגבת הלבנה שלנו עם מלא דם", כך פתח ים רגב, בן זוגה של כתבת החינוך של חדשות 12, יעל אודם, את הפוסט שלו. אל תטעו, מאחורי התיאור הקשה, ישנן נסיבות משמחות ומרגשות – יום הולדת שנה לבתם הקטנה רובי. לא בהכרח  רגב ניצל את יום הולדתה של בתו הרביעית כדי לחזק את אשתו, ולהודות לה על היותה הגיבורה שלו.

>> "הלב נשרף": יעל בר זוהר מצטרפת למאבק בהתעללות בגנים

"המגבת היא מה שראיתי אחרי שהשארתי את הרכב דולק בחניה ורצתי בטיל לתוך בית החולים. זה היה 1:13 בלילה", הוא נזכר בלילה בו הבהיל במהירות את אודם לבית החולים, למה שהיה עתיד להתפתח ללידת חירום.

"יעל בפנים, היא איבדה לא מעט דם, אנחנו מוציאים את התינוקת בקיסרי חירום כי לא יודעים כמה זמן היא בלי חמצן. דופק לא כל כך היה", משחזר רגב את רגעי הדרמה מול הצוות הרפואי. "היא מציצה פנימה ומוציאים אותה החוצה. 1:21 בלילה. אחרי טריליון שעות – 8 דקות – יוצא הדוקטור החוצה. כולו מים, מבט פוסט טראומטי על הפנים".

בתה של יעל אודם לאחר הלידה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yaelodem@
בתה של יעל אודם לאחר הלידה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yaelodem@

באותם רגעים רגב היה בטוח שאיבד את אשתו והתינוקת שרק נולדה, ורק כשרגב שמע מהרופא כי "יעלי מיוצבת ומורדמת", נזכר לנשום. באותה הזדמנות הסביר רגב את משמעות שמה המיוחד של בתו, אותה הם כינו במהלך ההיריון דבש: "דבש, שהיא בעצם רובי, שם יוצא דופן, היום בת שנה. סיפור חיים שלם", סיכם רגב את הפוסט החשוף והאינטימי שצבר במהרה מאות לייקים, וגרם גם לבת זוגו יעל להזיל המון דמעות.

"עד כה הייתי מוצפת, אבל מאופקת, עכשיו אני שלולית", כתבה אודם בתגובה לפוסט של רגב. "איזה לילה! חיים שלמים בלילה אחד", סיכמה אודם בהתרגשות, בעודה משתפת במקביל בפוסט משלה את זכרונותיה מאותו לילה.

>> גם רני, בתה הבכורה של יעל אדם, היא כוכבת. אז מה אם היא רק בת 11

הפוסט של בן זוגה עורר באודם נוסטלגיה, ובעקבות זאת היא העלתה סרטון מבית החולים, בו ניתן לראות את בתה שנולדה כפגה, באינקובטור. "מדי פעם, בעיקר בלילות, הפלאשבקים מתגנבים", היא כתבה."הטלפון לאמבולנס, הפרידה מתינוקת שלא נולדה, הריצה לחדר ניתוח, המיילדת שמעירה אותי בחדר ההתאוששות ואומרת שקרה לנו נס, וההליכה הכאובה ממחלקת יולדות לפגיה".

"היום כבר אין זכר לפגות. את שדה קטנה וחייכנית. אוהבת הכי את אבא, ומאירה לנו את החיים. רובי, הייתה לך שנה לא נורמלית אבל מה נורמלי בעולם הזה?", סיכמה אודם את הפוסט המרגש. לנו נותר רק לאחל עוד שנים רבות של חגיגות יום הולדת משותפות, ובעיקר בריאות ונחת.