נינט טייב: "הקהל שונא אותי! איך זה יכול להיות?"

נינט טייב | צילום: צילום מסך מעמוד האינסטגרם tali_power
נינט טייב | צילום: צילום מסך מעמוד האינסטגרם tali_power

איך לשמור על פרופורציות? כיצד למצוא איזון בין אימהות וקריירה? נינט טייב חוגגת היום יום הולדת 38 ועל הדרך מלמדת אותנו שיעורים חשובים לחיים

88 שיתופים | 132 צפיות

נינט טייב, או כמו שהיא תמיד תהיה בשבילנו – נינה מהשיר שלנו, חוגגת היום 38 וחוץ מהלם קטן על זה שאנחנו זוכרות אותה בתור חיילת מגיעה לאודישן בכוכב נולד ומה זה אומר לגבינו, עצרנו לרגע בשביל לחזור לציטוטים הנבחרים של המאמי הנצחית שבזכותם אנחנו אוהבים אותה אפילו יותר ולימדו אותנו דבר או שניים שכדאי ליישם בחיים. אז תרימו צ'ייסר לכבוד מלכת הרוק המקומית שלנו ופתחו מחברות:

1. לא לפחד להגיד לעולם את אשר בוער בך

"בתחילת הדרך התעסקתי בלפתח את השירה, אבל הרגשתי שבוער בי להגיד משהו. למשל, את השיר 'מה קרה' כתבתי על המקרה של מאי פטאל (החיילת שתבעה את הקצין שהטריד אותה מינית, מערכת את). זה הרתיח אותי, הסטירות שהיא חטפה מאנשים, בגלל שהיא יפה, בגלל שהיא העזה לשים תמונה עם בגד ים. הרגשתי זעם ענק, והפכתי אותו לשיר. יחד עם זאת עשיתי עם עצמי הסכם – לא לכתוב בכוח, אם אין לי מה. זה עיקרון חשוב".

2. והעיקר, שלא תיפול הרוח

"כולנו עברנו בשנה האחרונה את אותן הטלטלות, אותם הקשיים והבילבול והכאוס האינסופי, וכולנו הרגשנו את הקרקע נשמטת תחת רגלינו. ועדיין, הנה אנחנו כאן, מתחדשים ומחדשים את הרוח בקרבנו ואני בטוחה שגם אתם, כמוני, נלחמתם על לשמור על החיוך בבית ומחוצה לו. הרוח, הדבר הזה שאי אפשר לתפוס בשתי ידיים אבל אפשר בהחלט להרגיש – היא זו המאחדת, החומלת, האוהבת והמרימה, ומעכשיו, רק להרים".

3. הדרך לבלאנס בין קריירה ואימהות היא ארוכה ומפותלת

"לפני אמיליה, הייתי יכולה להרשות לעצמי לנגן, להקשיב למוזיקה, לכתוב. היום זה אחרת, חלוקת הזמן מן הסתם השתנתה. אני רוצה לחנך אותה לעבודה קשה, להתמדה, ללכת עד הסוף עם הדבר שלך, אבל אני גם רוצה להיות שם בשבילה ולא להצטער בדיעבד. אז כרגע אני באמת מנסה ללמוד את הדרך ולנווט במפה הזו, אבל אני כבר מוכנה לרגע הזה שהיא תצעק עליי 'אימא, תעופי לי מהעיניים!'".

4.לכל אחת ואחד מאיתנו יש את הכוח לשנות

"ילדים וילדות בריונים לא תמיד מבינים מה המשמעות של מה שהם עושים ולפעמים אף לוקחים את זה בצחוק, מעציב מאוד. הילדים בצד השני גדלים עם הצלקת הזו לכל החיים. אנחנו, כהורים, כילדים לשעבר, צריכים לפקוח עיניים ולהיות ערים ולדבר על זה ולעזור לילדים האלה, שלנו ושלכם. להיות טיפה בים זה נשמע מייאש אבל בסוף, הטיפה הזו, ביחד עם הטיפות שאתם, תיצור אוקיינוס, של אהבת חינם".

5. אי אפשר לברוח מלהיות נאמנה לעצמך

"לי לקח המון זמן להבין שהעולם הזה מורכב גם מחומר. כלומר, לא רק רוח. לא הבנתי איך זה שאני עושה מוזיקה שאני הכי מאמינה בה, והקהל בהלם, כועס עליי, שונא אותי! ואיך זה יכול להיות? זו האמת שלי. אז אחרי הרבה קללות ונשיכות שפתיים עברתי את זה. כי יצאתי לדרך הזו ואין לי אפשרות לחזור אחורה, זו אני".

>>> זה מה שקרה כשנינט טייב ונטע ברזילי נפגשו