יומן צפייה

זה היה הפרק הכי מגעיל של הישרדות ולא בגלל משימת האוכל

הישרדות VIP | צילום: אוהד קב
הישרדות VIP | צילום: אוהד קב

ככל שאנחנו מתקרבים לגמר אנחנו מגלים עוד בריתות סודיות, שקרים והרבה לכלוך, הגיע הזמן שמישהו יגיד לשורדים "תנשמו זה לא 'משחקי הכס' פה"

88 שיתופים | 132 צפיות

חברים, תסדירו נשימה. פעם נוספת: זה לא "משחקי הכס" פה אלא "הישרדות VIP". ללא ספק העונה של הישרדות היא הפתעת השנה. מפרק לפרק נפתחת בבושקת הבריתות הטומנת בחובה שקרים, בלגנים ועוד שקרים. כל דקה נוצר מהלך חדש וכל מי שחשבת שאיתך – בסוף זורק אותך מתחת לאוטובוס (ע"ע סאגת הפסלון מבית היוצר של נעמה קסרי ושמחה גואטה).

אנצל במה זו להודות לנעמה קסרי על כך שנולדה, על כך שכל בחירות חייה הובילו אותה לעונה הראשונה של "הישרדות" רק כדי שתוכל לחזור לגלגול המחודש כ-VIP. עזבו שנייה ראיונות עבר בהם היא דיברה על איפור פעוטות, מדובר באישה שהיא פשוט הצגה. זה החומר ממנו עושים טלוויזיית טראש משובחת! אני רוצה להגדיל תמונה שלה, לשים את הכיתוב "לא יקרה פה שום דבר בלי שאני אדע אליו" ולאחל לו לילה טוב לפני השינה.

הישרדות VIP | צילום: אוהד קב
הישרדות VIP | צילום: אוהד קב

השבוע השורדים שלנו נתקלו בה-משימת חסינות של הפורמט: משימת האוכל. כשמה כן היא, מעורב בה אוכל, אך אוכל הוא עניין סלקטיבי. איך אומרים? זבל של אחד הוא אוצר של אחר, וראש של תרנגולת הוא מעדן בפיליפינים.

ג'ובאני, שקיבל מכתב ממשפחתו, "נאלץ" (עלק נאלץ הוא מודה על כל רגע) לשבת בצד הפעם. נעמה, זחוחה ובטוחה במקומה במשחק, מחליטה לוותר על המשימה ברגע שהסרדינים המוגשים כמנה ראשונה פוגשים את האף שלה. בסופה של תחרות אכילה הכוללת תמנונים, שייק דוחה, גוש חמאה ואכן כן – ראש של תרנגולת (עם עיניים חצי פתוחות והכול), ואחרי קרב צמוד בין שמחה (שהייתה פאקינג פייטרית) לשקד, שקד מקבל את שרשרת החסינות והתוכנית של נעמה להדיח אותו הולכת לפח. אך אל חשש, לנעמה קסרי תמיד יש תוכנית גיבוי, ושמה של תוכנית זו היא לונא. מה שנעמה לא יודעת הוא שמנסים לעשות עליה סיבוב ולהדיח אותה. מתוך היכרותי הקצרה עם דמותה הטלוויזיונית ברור שהיא (וההפקה אני מניחה) לא ייתנו לזה לקרות.

הישרדות VIP | צילום: אוהד קב
הישרדות VIP | צילום: אוהד קב

לאחר המשימה אנחנו מגלים תוספת חדשה ל"הישרדות": הדו-קרב. בכל פעם שני שורדים יתחרו ראש בראש במשימה הדורשת פיזיות ויכולת חשיבה ויקבלו זכות לסובב את גלגל הגורל (שם מקורי משהו). הקאץ'? אחד מקבל משהו טוב והשני מקבל משהו רע. אסף וג'ובאני מתחרים זה בזה וג'ובאני מוכיח למה קוראים לו המלך של המשחק. הוא זוכה (איך לא) בשרשרת חסינות בזמן שמאסף נשללת זכות ההצבעה. כיף.

במקביל, כולם אוכלים לכולם את הראש לגבי מועצת השבט שאמורה להתקיים. שמחה מנסה להוביל מהלך נגד נעמה, נעמה רוצה להדיח את לונא במחשבה שג'ובאני איתה, ולונא עלה נידף שמחכה לשמוע מה שקד יחליט לעשות.

תוך כדי כל הברברת הזו נעמה מפצירה בליהיא לסתום את הפה ולא לספר לכולם על האסטרטגיה שלה (מה קרה? תני לילדה לשחק קצת בהישרדות). "פה זה לא האח הגדול, פה לא מדברים", נעמה אומרת ואני נמסה. בעצת נעמה ליהיא פותחת "משרד ללא אסטרטגיות" בו היא אמורה לשיר ולבדר את השורדים, אך מר מני נפתלי שלא יכול לסתום את פיו לרגע מספר להן על הברית החדשה שלו עם שקד. נו, נעמה קסרי באמת עומדת לדעת הכול.

ואיפה אירה בכל הסיפור הזה? (זוכרות אותה? מאמנת הסלבס?) היא, בינתיים, חוברת צמוד-צמוד לליהיא ונעמה ומנסה לשמור על הטוסיק של עצמה. לעת עתה זה הולך לה.

מה אני אגיד לכם? הולכת להיות מועצת שבט מאוד מעניינת.

הישרדות VIP | צילום: אוהד קב
הישרדות VIP | צילום: אוהד קב