הטיפולים האסתטיים שמחליפים את חדר הכושר

ג'ניפר לופז | צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images

הקורונה הרסה לך את התוכניות להתחטב ולהפוך לג'יי לו? הכירי את הטיפולים האסתטיים שיביאו אותך לשם בכלום זמן והרבה כסף

88 שיתופים | 132 צפיות

זו הייתה שנה קשה לגוף ולנפש, ובין שפע החרדות הבריאותיות, הכלכליות והכלליות, לא מעט מאיתנו מצאו את עצמן נאלצות להתמודד עם פולשים חדשים ועיקשים בדמותם של צלוליט, שומן עודף ואיברים רפויים ונפולים. אם חשקה נפשכן בישבן מוצק ו/או בזרועות חטובות כמו של ג'ניפר לופז, למשל, אלה הטכנולוגיות החדשות בתחום הטיפולים האסתטיים, שמבטיחות להביא אתכן הכי מהר והכי קרוב לשם.

Maximus

מטרת הטיפול: מיצוק וחיטוב הגוף – כולל זרועות, ישבן, בטן, צוואר ופנים. יש גם טיפול לנשים אחרי לידה.
איך זה עובד: המכשיר מספק סוג של אימון כושר לשרירים, אבל בלי מאמץ ועם בוסט משמעותי מהיר. התהליך מבוסס על שתי טכנולוגיות מתקדמות הפועלות במקביל – האחת היא טכנולוגיית גלי רדיו RF, המחממת את רקמת השומן התת־עורית, כאשר האפקט התרמי שנוצר מאיץ את קצב הפירוק הטבעי של השומן; והשנייה היא טכנולוגיית DMA – הפעלת שרירים דינמית, המאיצה את מחזור הדם ומגרה את התאים לשחרר שומן. השילוב בין שתי הטכנולוגיות גורם לחימום עמוק ואחיד של שכבות העור עם השומן, ומאפשר טיפול אופטימלי בשכבות הדרמיס, השומן והשרירים ותוצאה ארוכת טווח. למכשיר יש שלוש ידיות, המותאמות לטיפול באזורים השונים לפי הצורך.
כמות ותדירות: שישה עד שמונה טיפולים בתדירות של שבוע עד שבועיים.
מחיר: מ־700 ש"ח לטיפול בודד.
לוקיישן: אלפאמדיקס, בזל 25 פתח תקווה, 03-7589090.

ONDA

מטרת הטיפול: הקטנת נפח השומן והצלוליט.
איך זה עובד: מדובר בדור חדש ומתקדם של טיפולי צלוליט ומיצוק העור, שזוכה להצלחה עצומה בארצות הברית, ועכשיו מוצע גם בישראל. המכשיר פועל על גלי מיקרו בתדר של 2.5 ג'יגה הרץ, בטכנולוגיה ייחודית הרשומה כפטנט ומכונה Coolwaves. גלי המיקרו מתמקדים בעיקר ברקמת השומן התת־עורית, מה שמגן על שכבת הדרמיס מפני חימום לא רצוי. במילים אחרות, הטיפול גורם להרס ולצמצום של תאי שומן מבלי להזיק לרקמת העור.
כמות ותדירות: שיפור ראשוני אמור להיות ניכר אחרי הטיפול הראשון, אבל כדי לראות שיפור משמעותי מומלץ לבצע שניים עד ארבעה טיפולים נוספים. מרווח הזמן המינימלי הנדרש בין הטיפולים הוא ארבעה שבועות לטיפול ממוקד שומן ושלושה שבועות לטיפול ממוקד צלוליט.
מחיר: 4,000־6,000 ש"ח, תלוי באזורי הטיפול ובמספר הטיפולים הנדרש.
לוקיישן: VIV Clinic, מרכז רפואי לבריאות ואסתטיקה מבית ד"ר צחי וידר, שד' אבא אבן 8 הרצליה, 09-9569581.

גם היא בקטע. קים קרדשיאן | צילום: Frazer Harrison/Getty Images
גם היא בקטע. קים קרדשיאן | צילום: Frazer Harrison/Getty Images

Vellashape III

מטרת הטיפול: ביצוע שלוש פעולות – מיצוק העור, הצרת היקפים וטיפול בצלוליט בדרך לא פולשנית.
איך זה עובד: המכשיר, שזכה במקום הראשון בכנס אנטי אייג'ינג בפריז בקטגוריה "טכנולוגיה לא פולשנית לחיטוב הגוף", משלב ארבע טכנולוגיות שונות – אנרגיית גלי רדיו RF, אנרגיית אור אינפרא אדום, אנרגיה מכנית של ואקום וטכניקת עיסוי הרקמה לצמצום היקפים ושיפור רקמת השומן. המכשיר פועל על מערכת חכמה במיוחד, המיועדת לניטור טמפרטורת הגוף, בעזרת ממשק מהיר ונוח ואפליקטור, שמגיע בגדלים שונים כדי להתאימם לאזורי הגוף השונים. המכשיר עוצמתי מאוד ופועל באנרגיות גבוהות של 150 ואט (פי 2.5 יותר מהגרסאות הקודמות של המכשיר), ומאפשר להגיע לטמפרטורה המבוקשת תוך דקה או שתיים. הטיפול נחשב יעיל ובטוח, והוא פשוט וקל הן למטפל והן למטופל. במחקרים קליניים שבוצעו בארצות הברית על 42 נשים שעברו טיפול בודד ונשארו במעקב, נרשמה ירידה ממוצעת של 2.6 סנטימטרים בהיקף הבטן לאחר עשרה שבועות. הטיפול מאושר ועומד בתקנים של ארגון FDA האמריקאי וארגון CE האירופי, אינו כרוך באלחוש ואינו דורש זמן החלמה.
כמות ותדירות: בזכות האנרגיות הגבוהות גם טיפול בודד מניב תוצאות, אבל כדי למקסם אותן מומלץ לעבור שלושה טיפולים.
מחיר: 5,500 ש"ח לשלושה טיפולים.
לוקיישן: במרפאות קנדלה ישראל ברחבי הארץ, 050-2174008.

EMSCULPT

מטרת הטיפול: שריפת שומנים ובנייה ופיסול של שרירים בבטן, בישבן, בזרועות ובשריר התאומים ללא מאמץ.
איך זה עובד: המכשיר, החביב במיוחד על קים קרדשיאן, שנעזרת בו לייצוב ושיפור שרירי הבטן והישבן, פועל בטכנולוגיה אלקטרומגנטית ממוקדת בעוצמה גבוהה (HIFEM), הגורמת להפעלת השרירים ויוצרת אפקט כפול – בניית שריר לצד שריפת שומן. הטכנולוגיה פועלת בתדירות של 20 אלף כיווצי שריר לחצי שעה, המביאה לייצור האנרגיה הדרושה לצורך השגת האפקט הכפול הזה. הודות למכשיר יש ניצול מקסימלי של 100 אחוזים של פעילות שריר, לעומת 30 אחוזי ניצול פעילות שריר של הגוף ללא התערבות טכנולוגית. בהמשך לכך, המכשיר מבטיח תוצאות מזהירות, ולפי האנשים העומדים מאחוריו – אפשר להגיע לתוצאה של ישבן ברזילאי חטוב ומוצק, זרועות מוצקות ובטן נטולת כרס. החזרה לשגרה היא מיידית.
כמות ותדירות: ארבעה טיפולים ממוקדים באזור המבוקש, פעמיים בשבוע.
מחיר: מ־6,000 ש"ח, תלוי במספר האזורים ובמספר הטיפולים.
לוקיישן: VIV Clinic, מרכז רפואי לבריאות ואסתטיקה מבית ד"ר צחי וידר, שד' אבא אבן 8 הרצליה, 09-9569581.

Morpheus8 Body

מטרת הטיפול: מיצוק, חיטוב והידוק אזורי הגוף השונים – בטן, זרועות, ירכיים, ישבן וברכיים, טיפול בצלוליט והעלמת סימני מתיחה.
איך זה עובד: הטיפול מוגדר כגולד סטנדרט של הדור החדש, ופועל באנרגיית גלי רדיו פרקציונליים, אנרגיה המתמקדת במקטעים ספציפיים ומיקרוסקופיים בעור, שיכולתה לעצב ולבנות מחדש קולגן הוכחה מדעית. הטכנולוגיה משלבת מיקרו מחטים ייחודיות, החודרות לעור ומעודדות אותו לפעול בשכבות העמוקות יותר. בכך, הטיפול מאפשר עיצוב מחדש של הרקמות בכל אזורי הגוף לפי הצורך, ומבטיח תוצאה טבעית ללא ניתוח וללא סיכונים.
כמות ותדירות: שלושה עד ארבעה טיפולים בהפרשים של חודש.
מחיר: מ־2,500 ש"ח לטיפול בודד.
לוקיישן: אומגה מדיקס, בזל 25 פתח תקווה, 03-7589090.