החומר שיחזיר את העור שלך אחורה בזמן

ד"ר לאון ספיבק | צילום: יורי לב סטודיו
ד"ר לאון ספיבק | צילום: יורי לב סטודיו

Karisma Rh Collagen הוא ביו-סטימולטור שניתן בהזרקה ומסייע להתחדשות העור ולתהליכי אנטי-אייג'ינג, מפחית קמטים, מרים רקמות ומטשטש צלקות

88 שיתופים | 132 צפיות

כמי שכבר 20 שנה משמש כחבר מן המניין בחברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית ובהתאחדות האמריקאית לרפואה אסתטית, כמשתתף קבוע וותיק בכנסים מקצועיים בינלאומיים, כמדריך בעל שם עולמי להכשרת רופאים בטיפולי מתיחת פנים וצוואר בטכנולוגיות חוטי aptos וכרופא העומד בראש מרפאה לטיפולים אסתטיים הנושאת את שמו – דומה שד"ר לאון ספיבק כבר ראה הכל. אך לאחרונה, חומר חדש שפותח באיטליה ונקרא Karisma Rh Collagen הצליח להדהים אפילו את הד"ר הוותיק. 

ה-Karizma הוא ביו-סטימולטור (חומר המעודד ייצור קולגן באופן עצמוני) אשר מוחדר בהזרקה, וכמתבקש משמו, הוא אכן כריזמטי: מסייע להתחדשות העור ולתהליכי אנטי-אייג'ינג, ותודות לשילוב חומר מילוי במינון מזערי, יש ביכולתו להפחית קמטים, להרים רקמות ולטשטש צלקות. בנוסף, מעכב ה-Karizma את פעילות הרדיקלים החופשיים, וכתוצאה מכך גם את הפגיעה בחומצות חיוניות המצויות ברקמות באופן טבעי.   

לדברי ד"ר ספיבק, גדולתו של ה-Karizna טמונה בתמיכה שהוא מעניק ליכולת ההתחדשות הטבעית של העור (יכולת ההולכת ופוחתת ככל שעוברות השנים). ה-Karizma כמו מחזיר את העור אחורה בזמן, ואכן, מיד בתום הטיפול מראה העיר צעיר יותר, מהודק וזוהר. כמו כן, הטיפול מביא לידי שיפור ניכר גם בנזקי עור שונים כגון קמטוטים, ובאופן כללי, העור נראה קורן, מלא חיים ובעיקר – טבעי. טיפול ב-Karizma אינו נועד להחליף טיפולים אסתטיים, מבקש ד"ר ספיבק להדגיש, אלא להוות תחזוקה שוטפת לשכבות העור העמוקות, ובכך, למעשה, למקסם את יעלותם של טיפולים עתידיים. 

את ניסיונו העשיר ואת הידע הנרחב שצבר בתחום האסתטיקה מיישם ד"ר ספיבק במרפאתו שבראשון לציון – טיפולי הצערת עור הפנים, הצוואר והגוף, המתבצעים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון חוטי Aptos, הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, פילינג ועוד. וכעת, עם הצטרפותו של ה-Karizma, מובטח ללקוחותיו של ד"ר ספיבק שהתוצאות תהיינה לא פחות ממעוררות השתאות. 

ד"ר ספיבק בפעולה | צילום: יורי לב סטודיו
ד"ר ספיבק בפעולה | צילום: יורי לב סטודיו

הטיפול עבר את אישורי משרד הבריאות הישראלי ואת מכון התקנים האירופאי CE.
למידע נוסף ותיאום טיפולים בקליניקה של ד"ר ספיבק: 03-600-6088.
* הכתבה בשיתוף ד"ר ספיבק.