האלווין 2019: קיילי ג'נר שוב מכעיסה את הגולשים

קיילי ג'נר | צילום: GettyImages/Dimitrios Kambouris
קיילי ג'נר | צילום: GettyImages/Dimitrios Kambouris

אמנם האלווין יתקיים רק ביום חמישי, אבל קיילי ג'נר כבר מרגיזה את הרשת עם התחפושת שבחרה לבתה סטורמי: "את נרקיסיסטית"

88 שיתופים | 132 צפיות

נראה שלא עובר יום מבלי שקיילי ג'נר מכעיסה את הגולשים וגורמת להם לבקר אותה קשות. אתמול היא העלתה תמונה של תחפושת ההאלווין של בתה, סטורמי ונחשו מה, ג'נר הפכה את בתה לעצמה באאוטפיט שלבשה במט גאלה. רוב התגובות אומנם דיברו על כמה סטורמי מתוקה, ואי אפשר שלא להסכים לזה, אבל היו גם אמהות ששלפו את הציפורניים לכיוונה של ג'נר וכתבו כמה היא אמא נרקיסיסטית  שמאלצת את הבת שלה להתחפש אליה ולא נותנת לה לבחור בתחפושת שהיא מתחברת אליה מעולם הילדים, כמו כל ילדה אחרת. היו גם גולשים שהביעו חוסר שביעות רצון מהעובדה שהיא בחרה לוק פרובוקטיבי וחשוף לילדה שעוד לא הגיעה לגיל שנתיים.

קיילי ג'נר במט גאלה | צילום: GettyImages/Dimitrios Kambouris
קיילי ג'נר במט גאלה | צילום: GettyImages/Dimitrios Kambouris

ועכשיו לתחפושת של ג'נר, שבעצמה הפכה לביג אישו ברשת. אי אפשר לשכוח את האלווין 2016 בו התחפשה ג'נר לכריסטינה אגילרה ולבשה בדיוק את מה שהיא לבשה בקליפ האייקוני "דרטי". אז עכשיו היא עושה את זה יותר טוב, יותר גדול והרבה יותר אייקוני. ג'נר והבסטי סטאסי קרניקולאו, התחפשו יחד לבריטני ומדונה ברגע שהפך בזמנו לשיחת סלון בכל סלון אפשרי (אנחנו לא יכולות להגיד שבר את האינטרנט, כי לא היו אז ממש רשתות חברתיות), בו הן התנשקו על הבמה בטקס פרסי ה-VMA אי שם בשנת 2003.

View this post on Instagram

Britney and Madonna

A post shared by Kylie Jenner News (@kyliesnapchat) on

מדונה ובריטני ספירס | צילום: Frank Micelotta/Getty Images
מדונה ובריטני ספירס | צילום: Frank Micelotta/Getty Images

עברנו מאז הרבה הרבה נשיקות וכנראה שהיום נשיקה כזאת הייתה נשכחת מהר מאוד ולא הופכת לאירוע אייקוני כפי שזו הייתה, תודה קיילי, תמיד כיף להיזכר. אז מי עשו את זה טוב יותר? תחליטו בעצמכם:

View this post on Instagram

Britney and Madonna

A post shared by Kylie Jenner News (@kyliesnapchat) on

> זורחת וזוהרת: כל המימז שפיספסתן על הפרשה האחרונה של קיילי ג'נר
>> "עדיף לשפשף את העור על עץ": המוצר של קיילי ג'נר מעצבן את הגולשים

ואם אנחנו כבר בענייני האלווין אז כולם יודעים שליל הקדושים מצליח לייצר אקשן בקרב הסלבס ממש כמו האוסקר או המאט גאלה. כל השנה מחכים הכוכבים הגדולים של הוליווד לקחת את המעצבים, מעצבי השיער, אמני האיפור והאפקטים הטובים ביותר ולהוציא מלא כסף על התחפושת השנתית. אז למה התחפשו המפורסמים השנה בחגיגות הטרום-האלווין שלהם?

חייבות להגיד שאנחנו פשוט מאוכזבות מהתחפושת של קרדי בי, אחות סקסית? לא היה לך רעיון למשהו קצת יותר נדוש? מקרדי בי שכל יום רגיל שלה נראה כמו האלווין, היינו מצפות לתחפושת קצת יותר מקורית ומושקעת ביום הזה של השנה.

View this post on Instagram

I’m here to assist your shhhttaaaankin ass❤️

A post shared by Iamcardib (@iamcardib) on

מלכת התחפושות שגם מארגנת את המסיבה הכי שווה בעיר היא היידי קלום, שבשנה שעבר התחפשה יחד עם בן זוגה טום קאוליץ לשרק ופיונה בגודל טבעי. היא הייתה בעבר גם ג'סיקה ראביט, הזאב מהקליפ "thriller" של מייקל ג'קסון ועוד שלל תחפושות. אתמול היא כבר העלתה את התחפושת הראשונה לשנת 2019 ופתחה בזה את חגיגות ההאלווין באופן רשמי.

View this post on Instagram

????????

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum) on

מה זה בדיוק? גם אנחנו שאלנו את עצמנו. מתברר שמדובר בזיקוקים. חייבים להודות שהתחפושת קצת מאכזבת והביצוע לא משהו. כאילו, באמת? זיקוקים? מה?אבל היידי גם משאירה לנו תקווה לעוד ארבעה ימים עם הצצה לתחפושת העתידית, שכבר נראית מעניינת במיוחד. "החייזר מהסרט האייקוני מארס אטאק?", "האלמנט החמישי?" ניסו לנחש הגולשים, אבל קלום, כמובן, לא חושפת כלום. וכנראה תשאיר אותנו במתח עד מסיבת התחפושות שלה.

ומי שהצליחו לכבוש את הרשת עם התחפושת הכי קולית שכנראה ראינו עד כה אלה ג'סטין טימברלייק וג'סיקה ביל. ביל התחפשה לטימברלייק והוא לאביזר הנלווה והחשוב של כל זמר – המיקרופון. גאוני, מפתיע ומלא הומור עצמי, אהבנו!

אם אין לחם תאכלו עוגות – גרסת המציאות. הזמרת דמי לובאטו התחפשה למארי אנטואנט והביצוע מושלם.

אין חגיגה בלי עוגה ואין האלווין בלי ג'סיקה ראביט. אז נחשו מי הג'סיקה ראביט התורנית? הדוגמנית ההיריונית הלוהטת אשלי גרהאם וללא ספק היא הג'סיקה ראביט האהובה עלינו עד כה.

השחקנית נינה דוברב הפכה את עצמה לזמרת הלוהטת של הרגע, בילי אייליש, וחכו לפורים הקרוב, כי בתי הספר הולכים להיות מפוצצים בבילי איילישיות קטנות.

View this post on Instagram

DUH

A post shared by Nina Dobrev (@nina) on

מה שבטוח, היא עשתה את זה כמעט נאמן למקור.

View this post on Instagram

I’m the bad guy

A post shared by Nina Dobrev (@nina) on

הטופ מודל סינדי קרופורד היא גם אחת הנשים הבולטות בהלוואין והיא תמיד נראית מדהים. גם השנה היא לא פישלה, וזאת רק ההתחלה.

View this post on Instagram

✌???????????????? #CasamigosHalloween

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

הטופ מודל אמבר ולטה נזכרה בטופ מודל אחרת מתקופה אחרת ועשתה טוויגי. ותודו שזה אחלה רעיון למסיבת התחפושות במשרד.