המהפך של בר: מדיירת בלתי נסבלת לאחת הנשים החדות בבית

"האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13
"האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13

וגם: איזה מזל שלא נצטרך לראות דייט אמיתי של שחף וטליה, האח הגדול כל כך משועמם שאפילו לו כבר אין כוח לתכנן משימות ודורין אליהו מבינה שהיא טעתה בגדול לגבי דרור רוקנשטיין

88 שיתופים | 132 צפיות

גבירותיי וגבירותיי: מהפך בגזרת בר כהן. אישה שהתחילה בתור דיירת בלתי נסבלת ברמות של הכרזה שלא אכתוב עליה לעולם בקטע מחאתי, הפכה בשבועות האחרונים לאחד הקולות הכי מעולים בבית. אני במשבר אמון עם עצמי, כי באותו פרק שחף התחיל לעצבן כשהחליט שבר לא ראויה להגיע לגמר בגלל קנסות. אישית אני זוכרת דברים יותר חמורים שהיא עשתה, כמו לנסות להזרים חרם על טליה נניח, אבל אם נשווה את מספר הקנסות שהיא צברה ביחס לחברים *שלו* בבית, אני חושבת שנגלה שהיחידה שראויה להגיע לגמר זו הפאה של דינה שנשכחה במקלחת.

אינני שרלוק הולמס ולהיות בלשית נראית לי כמו עבודה יותר נוראית משלי, אך קשה שלא להסיק כי האפשרות של זוגיות בבית מוציאה מאנשים את הצדדים הכי גרועים שלהם. נכון, הפיתוי גדול כי החרמנות עולה מצד אחד ומייצרת זמן מסך מצד שני, אבל נדמה שככל שדיירים נמצאים עמוק יותר בתוך זוגיות, כך רמת הנסבלות והאנושיות שלהם הולכת ומתאדה כמו הקפה בבית (אין, נגמר. אבל טליה רוצה מסכה ב-100 שקל. ארחיב בהמשך) – תחשבו על בר בלי אליאב, נתנאל בלי דיאן ואפילו אילנה בלי דניאל. בדיוק כמו בחיים עצמם, אנשים פשוט יותר כיפיים כשהם רווקים. איי רסט מיי קייס.

טוב, בגלל שאנחנו לפני חודש סליחות ושמעתי שזה חשוב לאנשים, הנה אני מודה במשהו שטעיתי לגביו. או אם לדייק, במישהו: דרור רוקנשטיין. נכון, לא התחברתי לוייב הכללי של עידו רוזנבלום שפג תוקפו ולפוזת אוגה בוגה-אני גבר אלפא עם טעם רע בקעקועים-שוכב רק עם שנתון 2001. אף על פי כן, מסתמן שתפקיד המבוגר האחראי מתלבש עליו הרבה יותר יפה ונכון מהגופיות שהוא מתעקש לכפות על עצמו ועלינו. והוא אפילו מצליח לעשות את זה בלי להתגזען, להיות סקסיסט וקריפ או סתם לשבור ואזה כשכולם מטנפים עליו, מזכירים לו שהוא לא ראוי לכלום ומעמידים אותו להדחה בפנים, מאחורי הגב ומתחת לבית שחי. אני מקווה שמחוץ לבית יותר הולך לו עם אנשים.

כמו קלישאה של אילן הייטנר. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13
כמו קלישאה של אילן הייטנר. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13

בינתיים בקן האהבהבים הרדום בעולם, שחף וטליה ממשיכים לדמיין בית במושב, עיזה בחצר, ירח דבש באוסטרליה וכל מיני קלישאות שאנשים קוראים בספרים של אילן הייטנר. אני לא סובלת את אילן הייטנר. סליחה לא סליחה. עם זאת, אני נורא שמחה שאף אחד מאיתנו לא יצטרך לצפות בדייט שלהם על פויקה ושירים של מוניקה סקס בחוף סידני עלי עם גיטרה. יתרה מכך, אני לא יודעת גם איך כל החזיונות הלא אסתטיים האלו משתלבים עם אישה שמבקשת מסכה ב-100 שקל, אחרי שקנתה איפור ב-200 שקל והפכה את כל הבית בגלל דאודורנט ב-12 שקל עבור מישהו אחר (בחור שהפסיק להימשך אליה). מה שנקרא, הצבועה במסכה.

כל הריקאפים של האח הגדול

תקציב בדו קרב

אפילו לאח כבר אין כוח לתכנן משימות, אז הוא מחלק את הבית לשתי קבוצות שהן במקרה שתי הקבוצות שנוצרו בבית בין כה. הראשונה, בפיקודו של דניאל עם טליה, שחף, נתנאל ודרור, והשנייה בראשות קאזם עם בר, אילנה, משה וריוואה. קבוצה אחת תקבל תקציב מפנק והשנייה תכעס ותחרחר ריבים שיזינו את עולם התוכן שלנו בעוד קצת רפש וכעסים לשבוע הקרוב. בקיצור, נתנאל הולך לריב על אוכל והפעם לפחות זה חוקי.

כחלק מהדו קרב הראשון, אילנה ודניאל נדרשים לראיין זה את זו עם שאלות שכתבו יחד עם חברי הקבוצה. כלומר, נתנאל בום (שם במה אמיתי) וקאזם גל"צניק במיל', לוקחים אחריות על התוכן ועושים הכל כדי לגרום לדניאל ואילנה להתייפח ולהתבזות. העניין הוא שאילנה היא באמת קלאס באפס מאמץ והמשימה הזו הייתה מתנת זמן מסך עבורה – ועבורנו. בהתאמה גם דניאל קיבל ספוט יפה שמאיר על כל תילי החרטטנות שהוא טווה פה חודשיים וחצי. הקהל הצביע אילנה ופירגן לקבוצת קאזם ב-700 שקל. בהמשך אילנה גם מקבלת כרטיס כניסה לגמר מדיירי הבית. כשמגיע, מגיע. וזו גם בחירה מאוד נכונה אסטרטגית – כי מישהו צריך להיות במקום החמישי.

מישהו צריך להיות במקום החמישי. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13
מישהו צריך להיות במקום החמישי. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13

בדו קרב השני טליה מנצחת את בר בתחרות על אמינות וכנות. אפשר להגיד שהן נזרקו לדבר הכי קרוב לבריכת בוץ בעידן שבו צריך להתייחס לנשים כמו אל בנות אדם: ראיון עם קובי מחט, טילטיל והפאנל המאוד אמיתי שלהם שאתמול גיליתי שהוא אמיתי וקיים. לא תאמינו, אבל גם לתהום התרבותית שלי יש תחתית. סך הכל מדובר בשתי דיירות שטוענות שאמינות ואותנטיות זו התכונה הכי חזקה שלהן (טוב ממי). את דעתי על טליה לא צריך לתת פה שוב כי זה עולה לי בפעולות תגמול של הצבא שלה והם שנייה מלגלות איפה אני גרה ואם יש לי אוטו שאפשר להטמין בתוכו מטען צינור. צילומי מסך של איומים בפרטי או אצל אמא שלי.

כדי לסיים באתנחתא קומית, ריוואה ושחף חותמים את הפרק בדו קרב מחשמל עם רפרנסים לכל תוכניות הריאליטי של רשת שמייצרות לי פרנסה. ליטרלי מחשמל כי הם חוברו לאלקטרודות שמכות בהם עם זרמי חשמל בזמן שהם נדרשים להיבחן על כישורי השירה שלהם (אבל ריספקט לעורך הפוראח שבחר את 'השקט שנשאר'), בישול ואפילו מבחן אש (נכשלו בראשון והאחרון). תודה לרוח של שירי מימון ובעיקר תודה לשחף שעזר לריוואה לנצח אותו במבחן הניוקי. סליחה שחף זה לא אתה, זה החברים שלך בבית.