דנה זרמון נכנסת לנעליה של דוג'ה קאט, ואוהבת את עצמה עד בלי די

דנה זרמון מתוך קמפיין לאתר one project | צילום: גל בורשטין
דנה זרמון מתוך קמפיין לאתר one project | צילום: גל בורשטין

עם קמפיין חדש, רגיעה במחלת הקוליטיס ממנה היא סובלת והתייצבות קבועה בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית - הביטחון העצמי של דנה זרמון בשמיים, ובצדק

88 שיתופים | 132 צפיות

לא אחת כמו דנה זרמון תיקח ללב כשברשת כינו אותה לאחרונה "שמנה", דב דבה" ועוד כהנה כינויים שמאותתים לה: תרגיעי עם התעופה העצמית, השמנת. זרמון בת ה-30 וחצי אוהבת את עצמה בדיוק כמו שהיא. "אני חושבת שאני אחת הפצצות, כוסית על, ויש לי גוף סקסי ועסיסי ומהמם". היא אומרת. אהבה עצמית? כן, עד בלי די, ובלי שום דאווינים.

>> מעין קרת חוזרת לימי הדוגמנות הכואבים, ויש לה מסר חשוב לכולנו

בעיניי את נראית מעולה.
"אני נאלצת להסכים. אני לא דוגמנית על כמו ג'יזל שצועדת על המסלול של ויקטוריה סיקרט ואני חושבת שיש משהו מאד מפחד בנשים שמרגישות צורך להיות הכי רזות והכי קטנות ו"במידות הנכונות" כדי להרגיש שהן שוות. אני רחוקה מלהיות שמנה, אבל אני גם לא במידה של אקסטרה סמול ולא מנסה להיות, יש תקופות שאני מידה 36 והיום אני מידה 40 ולא נאבקת בזה. זה המקום שנעים לי בו וטעים לי בו. וזה לא שלא איכפת לי אם אני ארד מידה בבגדים אבל לא אתנצל גם אם אעלה. הגוף שלי לא מנהל אותי אלא אני אותו. ואגיד יותר מזה: כשהתחתנתי הייתי הכי רזה שלי, והיום כשאני מסתכלת על התמונות, המראה נראה לי צנום מדי ולא מחמיא לי. העולם מקדש רזון בקטע מוגזם ולא לכולן זה מתאים".

דנה זרמון מתוך קמפיין לאתר one project | צילום: גל בורשטין
דנה זרמון מתוך קמפיין לאתר one project | צילום: גל בורשטין

השבוע היא נכנסה לנעליה של המוזיקאית הראפרית דוז'ה קאט (Doja Cat) כשנבחרה להוביל את קמפיין אתר האופנה והלייפסטייל של ONE PROJECT לנעלי סקצ'רס, דגם UNO. "זה מגניב אותי כי היא אחת המגניבות, אייקון אופנה מטורף והיא בדיוק המודל שלא דופקת חשבון ולא שמה על אף אחד, ובלי קשר אני אוהבת את המוזיקה שלה. נכון שהסגנון של סקצ'רס עם הדגמים הצבעוניים זה לא הכי אופייני לי מבחינת הסגנון אבל מה שהדליק אותי בדגמים זה דווקא שזה לא האובייס, ולמרות שיש לי בארון הכול מהכול, זו בדיוק זריקת הצבע שהייתה חסרה לי. נדלקתי על הירוקות ועל הוורודות, יצרנו לוקים מגניבים, ובסוף הצילומים התעשרתי בלא מעט זוגות".

כיום הכול אצלה טוב, תודה ששאלתם. אפילו מחלת הקוליטיס, ממנה היא סובלת כבר שנים, מחלת מעי דלקתית כרונית שבעטיה היא נאלצת ליטול סטרואידים, וגרמה לה לעלות מעט במשקל – רדומה. "ברוך השם שזה ככה, אני עובדת על עצמי כל הזמן ומטופלת בתרופות טבעיות", היא אומרת. ביום יום שלה זרמון עסוקה בתפעול יומי של האינסטגרם שלה עם 592 אלף העוקבות האדוקות שלה ("אולי אחרי הכתבה אגיע ל-600 אלף") ובין השאר מציגה שם את הלוק היומי שלה (מדובר בפשיניסטה, מה יש להוסיף). בנוסף, היא מעבירה הרצאות לעסקים ולקבוצות בנושא עולמות השיווק ברשתות החברתיות.

דנה זרמון מתוך קמפיין לאתר one project | צילום: גל בורשטין
דנה זרמון מתוך קמפיין לאתר one project | צילום: גל בורשטין

זרמון היא בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וכעת היא לומדת קאוצ'ינג ובסופו של קורס תוכל להיות מאמנת. "הגעתי ללימודים האלה כדי להעשיר את הידע שלי בעולם הפסיכולוגיה וההגשמה עצמית", היא מספרת. כבר שלוש שנים שהיא משתתפת בפאנל של חדשות הבוקר עם ניב רסקין ב"קשת" לצד יעל בר זוהר, סיוון קליין, ריטה גולדשטיין ולירון זייד. "אני מאד אוהבת את עולם התקשורת והטלוויזיה. הפאנל פתוח, בחלק ממנו מדברים על מה שקורה בחדשות היום יום, ויש גם בידור, ואני עכשיו נותנת פרשנות על חתונמי".

אם את היית רווקה שמחפשת זוגיות, היית הולכת לתוכנית?
"נראה לך? אני לא יכולה לחשוב על מישהו אחר חוץ מגיא. הוא האהבה הכי גדולה שיכולתי לבקש, אושר של גנטיקה, הוא החיים שלי, אז קטונתי. לדעתי  מי שמגיע לתוכנית צריך הרבה אומץ לפרוש את עצמו מול כל העולם, אבל אם יוצאת חתונה, זה נהדר".

רואים אותך הרבה בהפגנות בקפלן.
"נכון. גיא נשאר בייביסיטר עם אדם ואני מתייצבת בקפלן עם משרוקית של מגן דוד עם דגל ישראל עליה. בעלה של אימי הדפיס לי אותה במדפסת תלת ממד. המעורבות היא לא בדמי אבל בסוף יש לי צורך עז לאפשר לכולם להיות מי שהם, זה מה שמאפיין אותי. לא מעניין אותי מי יושב על הכיסא ובשורה התחתונה זה לא פוליטי בעיניי ולא ימין ושמאל למרות שהכי קל לקטלג את זה ככה. אנשים צריכים להבין את גודל השעה. הטירוף שקיים עכשיו לא מאפשר לחיות כאן בהרמוניה אלא מייצר הרס, בידול ושנאה. הרי בסופו של כל הכאוס הזה, כולנו נישאר לחיות פה, כל הסוגים והמינים והמגדרים. אני מאמינה בטוב של האדם ואין אחד שאני אשב אתו אחת על אחד שלא יסכים איתי על זה. אבל לצערי הממשלה הזאת לא רואה את העם ולכן אני מתייצבת".

דנה זרמון מתוך קמפיין לאתר one project | צילום: גל בורשטין
דנה זרמון מתוך קמפיין לאתר one project | צילום: גל בורשטין

אמרת שאת משאירה את אדם עם בעלך. באופן כללי את שרה שיר הלל לאימהות?
לגמרי. האימהות מדהימה, זו ברכה, אני הכי מאושרת בעולם והכי אוהבת בעולם. עד שלא ילדתי את אדם לא חשבתי שאפשר להרגיש רגש כזה עוצמתי בגוף ואני רוצה כבר עוד אחד. אני הייתי רוצה ארבעה ילדים, גיא רוצה שניים אז כנראה ניסגר על שלושה. מאז שאני אימא אני עובדת אחרת, הכול קורה בתנאים שלי, ברצונות שלי, אבל  אני לא קוראת לזה שינוי אלא דיוק. היום למשל אני ביום צילומים ובשעה שלוש אני אסיים ואצא מכאן כדי להגיע בזמן להוציא את אדם. היום אני יותר נאמנה לעצמי ולרצונות ולבית שלי, עשיתי פיין טיונינג וכיף לי מאד".