דיסני+ מגיע לישראל: מתי זה קורה, כמה זה יעלה ובמה נצפה?

דיסני+ מגיע לישראל | צילום: Shutterstock
דיסני+ מגיע לישראל | צילום: Shutterstock

נמאס לכן להוריד את הסרטים והסדרות האהובים עליכן מהרשת, מיציתן את נטפליקס או שפשוט בא לכן שיהיה לו עוד חבר? שירות הסטרימינג של דיסני+ מגיע רשמית לישראל. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

"אין לי מה לראות" הוא ה"אין לי מה ללבוש" החדש, וגם אנחנו מוצאות את עצמנו מתמודדות עם הסוגייה הזאת מדי יום מחדש. התחלנו וסיימנו את "ברידג'רטון" בסופ"ש, הלכנו לאיבוד בתוך כל התכנים הביזאריים שהגיעו מקוריאה ועד מתי נחרוש על השידורים החוזרים של "חברים"?

>> המכות, השמלות והזכיות: סיכום טקס פרסי האוסקר 

כמה אפשר לחרוש על שידורים חוזרים של "חברים"? | צילום מסך
כמה אפשר לחרוש על שידורים חוזרים של "חברים"? | צילום מסך

היום התבשרנו על כך ששחקנית נוספת בזירת הסטרימינג מגיעה לישראל, וכולנו ציפייה שהיא תמלא את החור הקטן בצורת שלט רחוק שנוצר לנו בלב. רשמו ביומנים: דיסני+ מבית חברת וולט דיסני תושק בישראל ב-16 ביוני. קבלו את כל הפרטים החשובים.

כמה זה יעלה?

מנוי חודשי יעלה 39.90 ש"ח, ומנוי שנתי יעלה 399 ש"ח.

מה רואים?

את כל תכני וולט דיסני כמובן, אבל לא רק. דיסני+ הוא בית הסטרימינג של סרטים וסדרות מאת פיקסאר, מארוול, נשיונל ג'יאוגרפיק, אולפני המאה העשרים, FX, Searchlight Pictures ועוד. בהיילייטס: "הספר של בובה פט" עטור השבחים ו"המנדלוריאן" של המפיק והיוצר ג'ון פאברו, שניהם מקטגוריית "מלחמת הכוכבים"; הסדרה "מון נייט" של מארוול בכיכובו של אוסקר אייזק; הסדרה "העולם על פי ג'ף גולדבלום" מבית נשיונל ג'יאוגרפיק, המלווה את השחקן במסעותיו; הסרט זוכה האוסקר "אנקאנטו"; סרט האקשן המועמד לאוסקר "לשחרר את גאי" בכיכובו של ריאן ריינולדס; הסרט "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" המועמד לאוסקר בכיכובם של סימו ליו ואקוופינה; הסרט "לוקה", הפקת האנימציה המשותפת של דיסני ופיקסאר המועמדת גם היא לאוסקר. כמו כן, תוכלו למצוא כאן גם את הסדרות האהובות שלא נגמרות "משפחת סימפסון" ו"האנטומיה של גריי".

מה עוד?

למנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה עד ארבעה מכשירים בו זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות עד עשרה מכשירים ואפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.

>> מחפשת המלצות צפייה? מוזמנת לבקר באתר החדש הספוילר