ג'ניפר לופז תשתף פעולה עם מעצבת ישראלית בפרויקט סודי

ג'ניפר לופז | צילום: Emma McIntyre /AMA2020/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Emma McIntyre /AMA2020/Getty Images

ג'ניפר לופז העלתה לסטורי שלה תמונה עם שמלת כלה של גליה להב, כחלק מפרויקט משותף וסודי בין הזמרת לבית האופנה של המעצבת הישראלית המצליחה

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי חודשים ארוכים, סוף סוף אפשר לספר כי הזמרת ג'ניפר לופז צפויה לשתף פעולה עם בית האופנה של המעצבת הישראלית גליה להב. "קיבלנו פנייה מהצוות שלה לפני כמה חודשים, ומאותו רגע אנחנו עובדים עם הצוות שלה בצמוד", מספרת להב למגזין "את". בית האופנה הישראלי הלביש לא מעט כוכבות גדולות כמו גל גדות, ביונסה וכריסטינה אגילרה, אך הפעם מדובר בפרויקט שונה בו לוקחים חלק פעיל שני הצדדים, ולא מדובר בהלבשת הכוכבת בלבד. "אנחנו עובדים על הפרויקט הזה כבר כמה חודשים טובים, וזהו ללא ספק אחד הפרויקטים הכי מרגשים ומטורפים שעבדנו עליהם. זה כבוד ענק עבורנו לעבוד צמוד לכוכבת בינלאומית ברמה של ג׳יי לו ואנחנו לא יכולים לחכות עד שנוכל לשתף ולחשוף יותר!".

צילום מסך מהסטורי של ג'ניפר לופז
צילום מסך מהסטורי של ג'ניפר לופז

כרגע הפרטים שניתן לפרסם עוד דלים, אך לפי הטיזרים שהעלתה ג'יי לו עצמה בסטורי שלה, מדובר בצילומי סרט חדש. בטיזר שג'יי לו העלתה היא כתבה כרמז "Shotgun wedding", בכיכובה של שמלת כלה מבד טול חלומי עם שובל ארוך וגזרה מהודקת במותניים וכתפיים חשופות מבית גליה להב. אפשר להבין את ההתעניינות של אחת הכוכבות הגדולות בעולם בבית האופנה הישראלי. מלבד העובדה כי להב הלבישה לא מעט כוכבות גדולות ברחבי העולם באירועי שטיח אדום נוצצים, להב מציגה בשבוע הכלות היוקרתי בניו יורק, ובשנים האחרונות גם כבשה פסגה מרשימה נוספת כשהציגה כחלק משבוע הקוטור בפריז (ולמעשה עמדה בתנאים המחמירים של הפדרציה הצרפתית לתפירה ואופנה עילית, המגדירים בית אופנה כבית קוטור). מחכות בקוצר רוח לראות את פרי שיתוף הפעולה בין הכוכבת הגדולה לבית האופנה שצפוי להתפרסם בחודשים הקרובים.