ג'יי לו בסלפי שמוכיח שהיא הרבה יותר יפה בלי איפור

ג'ניפר לופז | צילום: Noam Galai/Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: Noam Galai/Getty Images

רוצות עוד סיבה לקנא בג'ניפר לופז? בגיל 51 היא נראית מדהים גם בלי איפור. הזמרת משתפת בסלפיז טבעיים והגולשים מתלהבים

88 שיתופים | 132 צפיות

הבידוד, הריחוק החברתי, העבודה מהבית וכל מאורעות התקופה האחרונה גורמים לנו, לכולנו, להיות טבעיות יותר, כי אין שום סיבה להתאפר אם את לא יוצאת מהבית. המסקנה הזאת הגיעה גם לכוכבות הגדולות שהתחילו להעלות סלפיז טבעיים ולחשוף את הפנים שלהן כפי שהן, בלי טונות איפור וגלאם כמו שהן רגילות. אריאנה גרנדה, דמי לובאטו, דרו ברימור, קמרון דיאז – כמעט כל כוכבת שאתן יכולות לחשוב על זה כבר עשתה את זה. אבל הרגע שג'ניפר לופז עשתה את זה, לא שברה, ריסקה את הרשת.

View this post on Instagram

Good morning everyone!!! #MorningFace

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

הכוכבת, שכמעט תמיד מסעירה אותנו ואת הגולשים בתמונות מהופעות עם לוקים מהפנטים, שערים והפקות אופנה מרהיבות, או חושפת גוף חטוב בסלפיז מהחדר כושר ובעיקר צועקת גלאם, גלאם ושוב גלאם, החליטה הפעם להראות כמה היא יפה גם בנטורל ושהיא לא צריכה הרבה כדי להדהים את כולם.

מעל חמישים אלף תגובות בכל הפוסטים נטולי האיפור שלה ואחוז גבוה מהתגובות מחבק את המראה שלה וקורא לה לאמץ אותו. אחת הפעמים היחידות שהגולשים כמעט ברובם מסכימים על משהו. היו כמובן כאלה שדאגו להוריד ולכתוב שהיא נראית טוב כי מעורבים פה פילטרים או לחלופין שהיא נראית "זקנה" והפנים שלה לא יפות כמו עם איפור. אבל אנחנו חושבות שעם או בלי איפור, עם או בלי פילטרים, ג'יילו יכולה לעשות מה שבא לה והיא תישאר תמיד מדהימה.