סלבס

גלית גוטמן: "אני עושה המון טיפולים כי בא לי להזדקן בחן"

גלית גוטמן | צילום: דודי חסון, סטיילינג: סיוון חימי
גלית גוטמן | צילום: דודי חסון, סטיילינג: סיוון חימי

בחודש הבא היא תהיה בת 47 ומודה שלא בא לה להתבאס מול המראה. גלית גוטמן לא מתכוונת להתחתן ואומנם עוד לא החליטה למי להצביע בבחירות, אבל תהיו בטוחים שזאת תהיה מפלגה חברתית

88 שיתופים | 132 צפיות

החודש הקרוב הוא חודש של ציון אירועים עבור אשת הטלוויזיה, יוצרת הדוקומנטרי והדוגמנית גלית גוטמן. היא נמצאת על סט הצילומים של קולקציית החורף של קרייזי ליין, מותג שהיא איתו עשר שנים. "היום אמרו לי שזה עשר שנים", היא אומרת בחיוך. "בחודש הבא אני חוגגת 30 שנות קריירה ואת יום הולדתי ה-47, זאת תקופה של ציוני דרך משמעותיים".

כברת דרך עם מותגים אינה זרה לגוטמן, והיא מעידה על כך שהיא כבר לא עובדת לפי עונות אלא לפי שנים. "אחרי תשע שנים עם H&O ועשור עם קרייזי ליין, זה אומר שאני עושה את העבודה שלי נאמנה: לקחת מותגים ולהיות מזוהה איתם עד הסוף".

גלית גוטמן בקמפיין סתיו-חורף של קרייזי ליין | צילום: יח"צ
גלית גוטמן בקמפיין סתיו-חורף של קרייזי ליין | צילום: יח"צ

.

את ימי הצילום היא אוהבת במיוחד, מבחינתה זה כמו חופשה קטנה באמצע החודש שהדאגה המרכזית בה היא איזה צבע יהיה לליפסטיק. לכל השאר אחראים סטייליסט, מאפר וספר. "אני לא צריכה להיות כלה בשביל שיהיה לי 'יום גדול'".

זה בכלל מעניין אותך להתחתן? את ויגאל אהובי שש שנים ביחד.
"ממש לא. גם זיו ואני לא התחתנו כשהיינו ביחד. התארסתי לפני שנתיים, יש לי טבעת אבל לא מעניין אותי חתונה. זה הסטטוס האידיאלי מבחינתי. חשבנו בתחילה על מסיבה אבל אז הבנו שיגאל ואני לא נסכים אפילו על צבע הפרחים. הבנות שלי רוצות שנתחתן כי הן רוצות מסיבה. מצאנו פורמט זוגי מדהים שעובד לנו: אנחנו גרים בדירות נפרדות, עושים הכול איך שמתאים לנו ואנחנו מאוהבים עד מעל הראש".

טוב, עם הלו"ז שיש לך לא נראה לי שתצליחו להכניס חתונה.
"האמת שכל כך טוב לי עכשיו מבחינה מקצועית. בשנים האחרונות למדתי להציב גבולות, בעיקר לעצמי, ולהקשיב לבטן שלי. אם זה יותר מדי למדתי לשים את הברקס ולהגיד 'עד כאן'. אם למשל עשיתי תוכנית בוקר כל יום במשך תקופה ארוכה, אני ארשה לעצמי להוריד את המינון לפעם בשבוע. זה משהו שלומדים עם המקצוע, בכל זאת, 30 שנות ניסיון. כשאת בת 20 בא לך לטרוף הכול ושרק ייתנו לך עבודה, יש לי פריבילגיה אדירה לבחור מה אני עושה, עם מי אני עובדת ואיך. הגעתי למקום שבו אני יכולה להיות פרזנטורית בלעדית של מותג אחד ולעוף על זה".

יש משהו שבא לך לעשות ועוד לא עשית? חלום מסוים?
"מעולם לא הייתי מאלה שחולמות, לא היו לי שאיפות מקצועיות ענקיות בצעירותי. עשיתי והתגלגלתי וככה בניתי את עצמי. אם היית שואלת אותי לפני עשר שנים 'גלית, נראה לך שתעשי דוקו?', התשובה הייתה 'לא' נחרץ".

גלית גוטמן בקמפיין סתיו-חורף של קרייזי ליין | צילום: יח"צ
גלית גוטמן בקמפיין סתיו-חורף של קרייזי ליין | צילום: יח"צ

ומה לגבי מערכת הבחירות? את במשך שנים מזוהה עם גוש השמאל. משהו השתנה אצלך?
"אני כל הזמן מתבטאת בנושא ואני שמאל גאה. לעומת אנשי תקשורת אחרים ששברו ימינה דעתי הפוליטית לא משתנה. בבחירות האלה קצת לא החלטתי. לא יודעת אם ללכת עם מרצ והאיחוד או העבודה יחד עם גשר או בכלל כחול לבן. אני הולכת עם מפלגות חברתיות, זה הדבר החשוב לי ביותר. שיפור מערכת החינוך, מערכת הבריאות.

אני לא חושבת שצריכה להיות הנהגה שאמורה רק לדאוג לנו נגד האיראנים וכל מה שמסביבנו. אני נתקלת ביומיום בקושי הכל כך גדול שיש לאזרחים להתפרנס פה. החלום הישראלי לקנות דירה הוא כבר לא חלום – הוא לא קיים. הבנות שלי הודיעו לי שהן נשארות בדירה שלנו ואני זאת שאצטרך למצוא מקום חדש לגור בו".

ושאלה לסיום: לא מפריע לך שתמיד שואלים אותך בראיונות על הזרקות?
"בכלל לא, זאת הייתה בחירה שלי לדבר על זה בפתיחות. הזרקות הן אחד מהנושאים הכי מדוברים בשיח הביוטי הישראלי אבל עדיין אין מודעות עד הסוף. אני הייתי הראשונה להודות שהיא מזריקה ופתאום שמו אותי בתור הפנים של הדבר הזה. אני מודעת לזה שבתור מישהי שמתבטאת בנושא בחופשיות יש לי אחריות מסוימת, כי עד אז נשים לא הבינו למה המפורסמות נראות כל כך טוב גם כשהן מבוגרות, והמפורסמות טענו שהכול טבעי. זה הביא נשים לשאול אותי באופן פרטי איפה אני עושה, איך אני עושה, איך אני שומרת שהכול ייעשה בטעם טוב. מה שמצחיק אותי זה ההתעסקות הבלעדית בכל הנושא של בוטוקס, כי אני עושה המון טיפולים. אני פעם בשבוע אצל רונית רפאל לטיפול כזה או אחר. זה בעיקר שלי: אני רוצה להיראות טוב, בא לי להזדקן בחן, לא רוצה להתבאס מול המראה ואני לא מתנצלת על זה. כמובן שיש את עניין המקצוע שמושך לשם. המקצוע שלי דורש ממני להיראות טוב ועובדה שאני בת 47 ועדיין עושה קמפיינים.

בזמן האחרון יש איזשהו אנטי כלפי נשים שנראות כמו דוגמניות, או נשים במידה 36. הרבה שואלות אותי 'גלית, איך את שומרת ככה על עצמך?'. כמו כל אישה שלפעמים עולה קילו-שניים, גם אני עולה. אני פשוט חייבת להישאר במודעות אז אני מורידה את הקילו הסורר. ואז אני מחזירה אותו. ואז שוב מורידה".