ריחות של שנה חדשה: 20 בשמים מדהימים בול לחגים
הבושם שמזקק את הרומנטיקה בדייט לוהט, החדש של קלווין קליין הוא אהבה מהתזה ראשונה, האלגנטיות הצלולה של שאנל והריח שמקדש את פריחת היסמין - ניסינו 20 בשמים חדשים וחגיגיים ואלה הרשמים
CASAMORATI LEVAR DEL SOLE: זריחתה של השקיעה
ההבטחה: "בושם היוניסקס החדש של מותג בשמי הנישה קאזה מורטי מוגדר כ'זריחת השמש', בעל ניחוח המפיח חיים ומניע להתחלות חדשות. הבושם נוצר בהשראת ציפור הפניקס-עוף החול, ציפור בת אלמוות המתחדשת באופן מחזורי, ונולדת מחדש בכל פעם בדרך אחרת, בקשר תמידי עם השמש ומהווה סמל להתחדשות והתחלות חדשות. הבושם בעל ניחוח פירותי, פרחוני וחושני. תווים ראשיים: תפוח, תפוז, תווים ירוקים, ורד, לימון וברגמוט; תווי הליבה: הל, שושנת העמקים, יסמין וסיגלית, בריכוז גבוה של תמציות ושמנים".
דבר הנסיינית: "איזה בקבוק יפהפה! הוא אמנם מוגדר בושם יוניסקס, אבל הנטייה של הניחוח הוא נשי. ריח עמוק ומרוכז, פירותי מאוד שנפתח בהדרגה ונשאר שעות על הגוף! הרחתי אותו עליי גם בסוף היום, כשבעצם הריח משתנה בהדרגה ככל שעובר הזמן. לחובבות הבשמים המתוקים – זה מאסט".
1,080 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשת בוטיקי היוקרה BEYONDSKIN, ברשת אפריל, סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות
Oud for Greatness Neo של Initio: לצאת מהמטריקס
ההבטחה: "Initio פירושו התחלה וחזרה אל המקורות שלשמן הבשמים נועדו: לתקשר עם האלים, ליצור קסמים, לפזר אהבה ולטהר את הבית והגוף. הניחוח החדש הוא יוניסקס עוצמתי במיוחד ובדומה לשאר בשמי המותג, הוא שונה ומיוחד ובעל מטרה ברורה 'לצאת מהמטריקס'. לשחרר את האדם מהמבנים החברתיים המיושנים ולגרום לו להתחבר לאמת האחת ששוכנת בו. הבושם משלב את ניחוח עץ האוד, עם הלבנדר והברגמוט. מיועד לגבר ולאשה".
דבר הנסיינית: "בושם יוניסקס כלבבי! אחד הריחות הטובים שהנחתי לאחרונה. עשיר וחם. תבליני במידה. בהתזה ראשונה הניחוח עז מאוד וארומתי. הריח מתפתח כמובן, ושווה מאוד לחכות לסוף היום, אז הניחוח מתמזג נהדר עם העור. הנטיה שלו גברית, למרות שמוגדר יוניסקס. הרחתי אותו עליי גם אחרי שיעור יוגה ומקלחת בסוף היום! יקר ונהדר".
1,570 ש"ח ל-90 מ"ל, להשיג בלעדית ברשת אפריל
BURBERRY GODDESS: אלת הווניל
ההבטחה: "מבוסס על שלישיית הוונילים הייחודים והמקוריים, שמחוזקים עם וניל עצי בתהליך של תמצית נוזלית עמוקה המספקת איזון ארומטי מושלם. הוספת הפטצ'ולי בבסיס הבושם מעניקה חתימה אסרטיבית ונשית, המספקת גימור תוסס, מעושן ומתוחכם".
דבר הנסיינית: "אהבתי את הריח – עמוק ונוכח ומעניק תחושה נשית מובהקת. הריח נשאר למשך שעות אחרי ההתזה. הוא מתאים לשימוש יומיומי וגם לאירועים מיוחדים. הבקבוק מעוצב בצורה אלגנטית ויוקרתית, עם קווים נקיים ופשוטים. הבושם טבעוני וניתן למילוי חוזר. המחיר גבוה יחסית, אבל שווה את ההשקעה".
669 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג בסופר-פארם, משביר, אפריל ו-Be
Secret Tryst של Du Bois: דייט ראשון
ההבטחה: "מותג בשמי הנישה הזה מתאפיין בבשמים העשויים מתמציות מרוכזות ומשובחות עם פלטת ריח מתוחכמת. הבושם מקולקציית For Lovers הושק לראשונה ב-2021 והגיע כעת לארץ ובהגדרה: נוצר כדי ללכוד את המהות של הרומנטיקה בפגישה הראשונה. תשוקה, פינוקים, פיתוי ותענוג, עם תווים של ברגמוט והדרים לצד הארז החושני. תווי אמצע של יסמין ומושק גולמי ואדמתי של וטיבר ולבונה הופכים אותו לבושם נועז וממכר".
דבר הנסיינית: "בקבוק עם פקק מוזהב, קופסת קטיפה שחורה עם ריפוד אדום ולוחית זהב שמוטבעת בחזית – מדובר בלא פחות מבקבוק בושם שהוא תכשיט. ריח עמוק מאוד, שנשאר גם אחרי המקלחת. כאמור, התזה ראשונה דומיננטית מאוד ובהדרגה, הבושם נפתח, מוטמע בעור ומתמזג. ניחוח מרובה רבדים, תבליני ומעט עצי, מתאים לחורף קר במיוחד. השובל הסופי מיוחד מאוד ומזכיר טלק ווניל. לא יתאים לכל אחת".
1,375 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשת בוטיקי היוקרה BEYONDSKIN
BONBONS A LA VIOLETTE של NEW NOTES: זר פרחים סגול
ההבטחה: "בושם בוטיקי, שכולו מסע אל עולם נטול דאגות של סוכרתיות מופלאה וקסומה, כמו לפתוח אריזה של ממתק. שילוב של סיגליות עם דגשים פירותיים וקרמיות מתוקה. הריח הוא איזון עדין בין מתיקות ורכות לתווים עציים, שיוצרים ריח תמים ומפתה".
דבר הנסיינית: "האריזה הסגולה משגעת ומלאת אמירה. כך גם הניחוח: פרחוני, ונילי, מתוק מאוד. התזה קלה והריח נשאר למשך שעות על העור. בסוף היום, הריח שלו משתנה ממתוק לתבליני טלקי. בהחלט לא בושם לכל אחת".
618 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג בבבוטיק אינדיבידואל, שבזי 40 ת"א ובאתר אונליז
CK One Essence של קלווין קליין: אהבה ממבט ראשון
ההבטחה: "CK ONE, הבושם הא-מגדרי הראשון בעולם, גילם את המינימליזם המודרני שעמד בלב המותג Calvin Klein, כשהושק לפני 30 שנה. הבושם החדש מהווה גרסת פרימיום מחוזקת של CK One המקורי".
דבר הנסיינית: "לא קלים חייה של אישה חובבת בשמים פרשיים ואפילו קצת גבריים. אלוהים יודע שמגיעים למערכת עשרות בשמים, אבל כל פעם שמציעים לי לנסות אחד מהם, מספיקה לי התזה אחת קטנה כדי לדעת שזה לא יעבוד בינינו. עם CK One, לעומת זאת, זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. כן, אני מספיק זקנה כדי לזכור את הגרסה הראשונה שלו ואת כל הווריאציות עליה במהלך השנים. בגרסה החדשה יש קצת יותר עומק, מה שמשתלב יפה עם העובדה שאני כבר לא בת עשרים וקצת, אבל כן מתנהגת ככה. מבחינתי זאת המתנה הכי טובה שקיבלתי לחג".
249 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם
XERJOFF ELLE ANNIVERSARY של קסרז'וף: טיול רומנטי
ההבטחה: "ניחוח חושני וקסום בהשראת היופי הטהור השוכן בליבה של האישה. חיננית ופרחונית – משב קליל של תווים רעננים בפתיחה עם ליצ'י וברגמוט בחלק העליון. לב הניחוח מרגיע ומרומם, אל אניברסרי עטוף ביסמין עדין ועץ קשמיר חם שמתמזגים ליצירה השופעת ברומנטיקה".
הנסיינית: "טיול רומנטי בין ניחוחות פירותיים לפרחוניים, בין ליצ'י לפטשולי, בין תפוח ירוק לאדמונית. מספיקה התזה עדינה בנקודות הפעימה של הדופק כדי למלא את הלב ולרומם אותו מעלה, כמו כדור פורח. אל אניוורסרי נצמד אל העור ובולט בנוכחותו, הוא שם כדי להישאר לאורך כל היממה. בושם יוקרתי וחגיגי עם נגיעה מתקתקה שנפתחת לריח רב שכבתי, כזה שיתאים לזמנים בהם השמש שוקעת והלילה תופס פיקוד. יהלום נשים מבוגרות יותר, שיכולות להרשות לעצמן, כשהן בדרכן לדייט יום נישואים או לערב שובר שגרה. לרגל חגיגות 17 שנה למותג האיטלקי, הבושם יוצא במהדורה חדשה עם אריזה ועיצוב שהם אובר-וולמינג; פנינה מלבנית במרכז הבקבוק, שצבעו ורוד שקוף וכתמי זהב מעטרים אותו".
1,655 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג בחנויות בוטיק היוקרה BEYONDSKIN ובאתר
דולצ'ה וגבאנה ADP DEVOTION: מסע בין חושים
ההבטחה: "הבושם החדש מבטא את הייחודיות והכוח של דולצ'ה וגבאנה עם עיצוב שמוביל אתכן למסע חושי מרהיב, אותנטי, מפתה ומרגיע, עשיר בניחוח עוטף וחושני. הריח מייצג את הערכים החיובים, שיקרים לליבם של דולצ'ה וגבאנה ומסומלים על ידי הטבעת חותם הלב הקדוש בבקבוק".
דבר הנסיינית: "דולצ'ה וגבאנה השיקו בושם שמנסח מחדש את המושג 'התאהבות' עם תווים מנחמים של אגוזי לוז, מלווים בפריחת תפוז זוהרת ורעננה ונגיעות חושניות של וניל מדגסקר. מסע חושי של אישה שמחפשת אהבה מטריפה. הריח קרא לי בדיוק למקום הזה של חיפוש אחר אהבה חדשה עם ניחוח וטוויסט ייחודיים. הריח נשאר איתי גם בלחות ובחום של תל אביב ואפילו מישהי ברחוב עצרה אותי כדי לשאול איזה בושם התזתי על עצמי הבוקר וגרמה לי לחייך".
672 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג בסופר פארם, משביר, אפריל, Be ובחנויות המובחרות
GABRIELLE CHANEL L'eau: פרחים בקנה
ההבטחה: "ניחוח פרחוני-פירותי עוצמתי ומניפסט המוקדש לכל הנשים שאוהבות לבטא את הייחודיות ואת האינבידואל שלהן. הניחוח מבוסס על ארבעה פרחים: הניחוח האקזוטי והעוצמתי של היסמין, הניחוח הפירותי של ילנג ילנג, הניחוח הרענן של פריחת התפוז והניחוח הנשי ושובה הלב של טוברוזה".
דבר הנסיינית: "הבקבוק היפה צלול ואלגנטי כמו הבושם שבתוכו. הניחוח בהחלט פרחוני מאוד, אבל נעים ובעל נוכחות במידה הנכונה, כזו שתגרום לנשים אחרות לשאול מה זה הריח הטוב ששמת על עצמך, ולא חלילה תגרום לאנשים שעולים איתך במעלית לרצות לברוח".
520 ש"ח ל-50 מ"ל, 730 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג בחנויות שאנל בקניון רמת אביב, קניון TLV וממילא ירושלים
APOM של פרנסיס קורקדג'יאן: יוניסקס זה סקסי
ההבטחה: "מותג בשמי הנישה המוביל והיוקרתי MFK משיק ניחוח יוניסקס חדש שמותיר שובל זוהר וחושני. הניחוח מציג את עצמו בראשי תיבות מסתוריים ופואטיים. APOM מייצג את A part of me – חלק ממני, ויהפוך לחלק ממך שישאיר חותם של הסיפור האישי שלך. תווים עליונים זוהרים של נרולי מפנים את מקומם לתווי ליבה פרחוניים ומתוקים. איזון מושלם של לבנדר ארומטי מתפרץ ופריחת תפוזים נדיבה באופן ממכר, בתוספת חמה ועדינה של וניל. שובל הניחוח מתעצם על ידי גווני הילנג-ילנג, ומתארך בנוחות של מושקים לבנים".
דבר הנסיינית: "אני מודה שזאת לא הייתה אהבה ממבט ראשון, אבל כמו בחיים, גם אהבה שגדלה עלייך ומתפתחת מניסיון לניסיון היא לפעמים הרבה יותר עמוקה. קשה לאפיין את הניחוח הזה, הוא לא מרגיש פירותי ולא מרגיש פרחוני, אבל מרגיש מיוחד ואחר. הוא נוכח במידה הנכונה מבלי להכביד על האף, הבקבוק שלו בגודל מושלם – לא גדול מדי ולא קטן מדי – והאריזה אלגנטית ויפהפייה, מה שהופך את מלאכת ההתזה לחוויה מרגשת ועושה חשק לחזור על הפעולה שוב ושוב במהלך היום".
790 ש"ח ל-70 מ"ל, להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN בקניון רמת אביב, בקניון הזהב ראשל"צ, באתר ביונד סקין ובחנויות נבחרות
All of Me של נרסיסו רודריגז: פריחה לבנה
619 ש"ח ל-90 מ"ל, להשיג בסופר-פארם, המשביר, Be, אפריל ובאתר ONLY'S
Dreams Moonlight של Coach: סינדרלה לאור הירח
ההבטחה: "הניחוח החדש לאישה ממריץ את החושים עם התווים הבולטים של ברגמוט, פלפל ורוד ופטליה. לאחר מכן, הניחוח מתפתח עם תווי הלב היוצרים ניחוח פרחוני ועדין של ורדים טריים ויסמין עם רקורד שקדים שמרים את הניחוח. תווי הבסיס, החמים והאדמתיים של פטשולי, וטיבר ופולי טונקה יוצרים מתיקות המשדרגת את הבושם".
הנסיינית: "ריח מתקתק, חמים וארומטי, שמקבל עוד נופח ועומק אחרי שנטמע על העור, כשעה לאחר ההתזה. הבקבוק מזכיר בעיצובו את בקבוקי הרוקחות בסגנון וינטג': לכה סגולה אומברה וגימור עם פקק ספריי כסוף בצורת ורד כחלק מסמלי המותג. כמו כן, הקופסא שעוטפת את הבושם, מאוירת בסוס ובכרכרה כסופים, המעוטרים בנצנצים סגולים, שזורקים אותך הישר לסיפור סינדרלה – וביחד עם הניחוח הפרחוני-אדמתי, שיתאים לעת ערב, אפשר בקלות להכנס לאווירה קסומה וחלומית".
305 ש"ח ל-90 מ"ל, להשיג בסופר-פארם, Be, המשביר ובאתר ONLY'S
GOLDIE של סטיב מאדן: לב זהב
ההבטחה: "מותג האופנה האייקוני משיק לראשונה בושם לאישה בעל ניחוחות פרחוניים, שנועדו לשקף ולהעצים את האישה המודרנית, הסקסית והחזקה שבטוחה בעצמה ומשדרת ביטחון וייחודיות. המותג משיק את הבושם בכל העולם".
דבר הנסיינית: "גולדי מיועד לנשים נועזות ובעלות השפעה וכוח בכל הגילאים – הבושם הזה הוא בול אני. הניחוח הפרחוני-עצי משלב בין רעננות של פרחי גרדניה לחמימות של עץ סנדל, כך נוצר קוקטייל עוצמתי של ריחות. הריח יתאים למגוון רחב של מצבים ואירועים; גם ליום ארוך במשרד וגם ליציאה בערב, הוא מחזיק מעמד לאורך זמן ומעניק תחושה של 'הרגע יצאתי מהמקלחת'. ממליצה בחום".
299 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם, בחנויות סטיב מאדן ובחנויות פרטיות נבחרות
BRENIA של הרמס: סקין טו סקין
ההבטחה: "הבושם קרוי על שמו של חומר עור יקר, שבו משתמשים בבית האופנה הצרפתי ליצירת אוכפים ותיקים. הבושם החדש לאישה BARÉNIA מבית Hermès מעניק תחושה של סקין טו סקין ומעורר את החושניות של משפחת הניחוח שיפרה. הניחוח הייחודי מבטא נשיות חופשיה, ממגנטת ובעלת אינטואיציה נשית ורגשית, המעניק חתימה ייחודית והילה חמקמה של מסתורין".
דבר הנסיינית: "אחרי הטווילי הנהדר, הקליל והכיפי של הרמס, שישב היטב על כל אחת בכל גיל, מגיע בושם חזק מלא נוכחות, אבל מאוד הרמוני ואלגנטי. הבקבוק שלו, כחלק מקסמו, עוצב בהשראת צמיד של הרמס, שהושק לראשונה אי שם בשנות ה-20. מקורי להפליא. כריסטין נאג'ל המעצבת של בית הבישום של הרמס, אומרת שאם היא הייתה צריכה ליצור את הבושם האחרון בחייה, זה היה הבושם הזה. אז אנחנו לא נשבור לה את המילה".
690 ש"ח ל-100 מ"ל, 510 ש"ח ל-60 מ"ל, להשיג בלעדית ברשת אפריל
HERBAE IRIS של ל'אוקסיטן: סודות של אירוסים
ההבטחה: "בושם נשי ומודרני עם ניחוח ירוק ופרחוני של האירוס האצילי עם נגיעות של עשב ירוק. מושק במהדורה מוגבלת".
דבר הנסיינית: "בימים שבהם אני נמצאת בבית, אני לא נוהגת להתיז על עצמי בשמים. אבל בושם של ל'אוקסיטאן, כן – כי הוא הכי קליל, נעים ומרענן או לחילופין: להרגיש עם ולהיות בלי. אני מרגישה איתו כמו אמזונה שמתהלכת לה ברחבי הבית בנון שאלנט. את הפרחוניות שלו בא לי לאסוף לזר מעודן ולהעיף אותו על מישהי שתתפוס אותו בחתונה ואולי תמצא חתן".
259 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג בחנויות המותג ובאתר ל'אוקסיטן
LIBRE FLOWERS & FLAMES של איב סן לורן: החופש לחלום
ההבטחה: "פרק חדש של פרח פורח מואר בזוהר הענברי המהבהב של להבות החבצלת שאיב סן לורן הוקיר יותר מכל פרח אחר. אקורד חבצלת המדבר של הבושם הוא מחווה לפרח האהוב על לורן".
דבר הנסיינית: "בושם ארומטי בריח מדהים, נועז ולא צפוי. התחושה הראשונה היא של פרחוניות נטו. לאט לאט את מתחילה להרגיש גם את ההדריות של התפוז בבושם והקומפוזיציה שנוצרת היא לא צפויה, מזמינה ופרשית. עדיין, מדובר בבושם שהוא יותר ממרענן, שמלווה אותך כמה שעות, אבל פחות חזק מכמה בשמים אחרים של ליברה, שניסיתי בעבר. הבושם הזה לעומתם, משרה תחושה נעימה של נשיות וחושניות".
509 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות
PARADOXE VIRTUAL FLOWER של פראדה: נפלאות היסמין
ההבטחה: "ממציא מחדש את אחד הקודים החשובים בעולם הבישום – הפרחוניות. הניחוח נוצר בשילוב טכנולוגית AI ומתמקד באחד הפרחים היותר מתוחכמים בעולם הבישום – יסמין. מעורר תחושה של עור שני".
דבר הנסיינית: "בתור מי שלא מתחברת לבשמים מתוקים מדי, כאן המתקתקות של הבושם נבלעת בתוך פירות ההדרים ולא פחות, בניחוח היסמין שבארצות שונות הוא הפרח הלאומי. הפרח הכי רומנטי בעיניי ואני אוהבת אותו כחומר גלם נפלא בתעשיית הבשמים. מושלם למי שאוהבת את הריח המענג של הפרח הלבן הריחני הזה".
589 ש"ח ל-90 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות
L'INTREDIT ABSOLU של ג'יבנשי: עוצמת הרכות
ההבטחה: "ניחוח חדש עם תווי בסיס עציים, פרחי תפוז, לבנדר והל. חושני ומסתורי. הפרזנטורית שלו היא השחקנית רוני מארה, המועמדת לשני פרסי אוסקר וידועה בבחירות הקולנועיות הנועזות שלה".
דבר הנסיינית: "בסדרת בשמי לאינטרדיט יש הרבה בשמים קלילים ופחות מחייבים. כאן מדובר בניחוחות עציים ופרחוניים עזים, אבל צריך להודות שהמוטיב הפרחוני הוא המוביל. הבושם יוניסקסי לטעמי (שימו לב אם אתן אוהבות בשמי אינטנס שיש להם הרבה נוכחות). גם את וגם הוא תוכלו להשתמש בבקבוק הבושם הזה שמגיע באריזה שחורה ועוצמתית".
659 ש"ח ל-100 מ"ל, 519 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובאתר CHOZEN
L'EAU PÂLE של קוראז': מים חיוורים
ההבטחה: "בושם יוקרתי מורכב מתווי ריח רעננים בהשראת ריקוד חולף של ליל קיץ. מעוצב על ידי תווי ריח של אי ים תיכוני".
דבר הנסיינית: "הזיכרון שלי מהבושם קוראז' הוא כנערה, כשאימי השתמשה בו דרך קבע. אנדריי קוראז' היה אז מעצב אופנה צרפתי בשיאו, מבחר הבשמים בארץ לפני יותר מ-50 שנה לא היה גדול וזה היה הבושם הקבוע שלה ועד היום, שנים רבות אחרי מותה, אני מסניפה לעצמי את הריח ההוא, שנחקק בזיכרון שלי ומזכיר לי אותה. מאז יצאו בשמי קוראז' רבים והנוכחי שהתרגום שלו הוא 'מים חיוורים', בפועל הוא אמנם קליל, אבל הניחוח ארומטי, קצת לימוני עם וניל ולבנדר. בקיצור, מי שלא מאוהבת במתוקים, תאהב אותו".
585 ש"ח ל-100 מ"ל, 420 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג בלעדית במשביר לצרכן
GINZA NIGHT של שיסיידו: הילה מגנטית
ההבטחה: "בושם חדש בקולקציית הגינזה. הניחוח פרחוני, עצי ואנין, שיעניק הילה מגנטית לכל אישה שתאמץ אותו. הפורמולה טבעונית, תוך שימוש של 88% מרכיבים ממקור טבעי".
דבר הנסיינית: "זהו הבושם הכי מיוחד בקולקציה, הרבה יותר עמוק ואינטנסיבי מהקודם של שיסיידו, מתאים ללילה ארוך ואם תהיתי אם הוא ישאיר שובל, אז כן, הוא השאיר. אף אחת לא הצליחה לנחש מה התזתי, שזו עוד נקודה לזכותו והבקבוק הוא גם יצירת אומנות קטנה".
520 ש"ח ל-90 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובאתר לילית