וקצת חדשות טובות: "ברידג'רטון" תמשיך לשלוש עונות נוספות

ברידג'רטון | צילום באדיבות נטפליקס
ברידג'רטון | צילום באדיבות נטפליקס

במהלך העבודה על העונה השנייה, ליידי וויסלדאון מדווחת כי "ברידג'רטון" תמשיך גם לעונה שלישית ורביעית, היינו יכולות לקפוץ עד הגג מרוב אושר, לולא פרט מבאס אחד

88 שיתופים | 132 צפיות

חדשות טובות במיוחד לחובבות הלהיט הכי נצפה של נטפליקס "ברידג'רטון", אם סוף ינואר היה אחד הימים המאושרים שלכן כשהוכרז שהסדרה תחזור לעונה שניה. השבוע אפשר להגדיר כפעמיים כי טוב, כי דווח בעמודים הרשמיים של הסדרה כי הלהיט יחזור גם לעונה שלישית ורביעית. בקרוב יתחילו צילומי העונה השניה, חברי הקאסט התחילו בחזרות וקריאות של התסריט לקראת צילומי העונה שכולם מחכים לה. רק נזכיר שהסדרה מבוססת על סדרת הספרים של ג'וליה קווין, המונה שמונה כרכים, אז אולי יש תקווה לעוד עונות בהמשך.

מאוד יכול להיות שיש כאלה שמחכים לה קצת פחות אחרי שהוכרז כי רגה ז'אן פייג', הלוא הוא הדוכס הלוהט מהייסטינגס לא ייקח חלק בעונה השניה, תחילה פורסם כי הדמות פשוט לא משתתפת בספר השני בסדר מאת קווין, אך פרסומים נוספים מביאים פרטים חדשים כי ההפקה מן הסתם רצתה את הכוכב הלוהט לעוד עונה, אך הוא לא הסכים להמשיך מאחר והתחייב מראש רק לעונה אחת והוא מחוייב לפרויקטים אחרים. על פי דיווחים נוספים הוצעה לו פשרה על פיה ישתתף בשלושה-חמישה פרקים וירוויח על כל אחד מהם חמישים אלף דולר ולמרות ההצעה המתפה הוא סרב. אנחנו יודעים גם כי כוכבת להיט אחר של נטפליקס, אמנם פחות נצפה אך לא פחות מצוין וחשוב, "חינוך מיני", סימון אשלי, תצטרף לקאסט ותגלם את אהובתו של קייט שארמה, דמות חדשה בחברה הגבוהה ואישה חזקה ועוצמתית שתצליח לכבוש את ליבו של אנתוני (ג'ונתן ביילי), אחיה של דפני, בו תתמקד העונה השנייה ובחיפושו אחר אהבה.

אנחנו באמת לא יודעות איך תראה הסדרה ללא הדוכס מהייסטינגס וזה בהחלט פרט מאכזב, אך אנחנו בטוחות שיוצרי הסדרה ימצאו פתרונות אחרים ויצירתיים לא פחות כדי לגרום גם לעונות הבאות להפוך ללהיט מהנה לא פחות.