בלוגרית הפלאס סייז שמוכיחה שגם במידה 48 אפשר להתלבש בסטייל

אלה טקאץ'- דריזין (מימין) ולין לאור בקמפיין החדש של המותג  onchiq | צילום: אלה אוזן
אלה טקאץ'- דריזין (מימין) ולין לאור בקמפיין החדש של המותג onchiq | צילום: אלה אוזן

אחרי 7 שנים בניו יורק אלה טקאץ'-דריזין הבינה שזה לא סביר לבזבז יום שלם על חיפושים לג'ינס רק כי היא לא מידה 36. עכשיו היא נחושה לגרום לכל אישה לאהוב את עצמה ובטוחה ש"מי שרוצה להתלבש תמצא איך, גם אם זה קצת יותר קשה"

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אלה טקאץ'-דריזין לובשת בגדים במידה 46-48 והיא ממש לא מנסה להסתיר את זה, להפך. מי שעבדה שנים במטה האו"ם בניו יורק חזרה לארץ עם מטרה אחת ברורה – להביא את מהפכת הפלאס סייז גם לפה. בינתיים דרך בלוג האופנה שלה היא נחושה להוכיח שגם נשים במידות גדולות יכולות לעוף על עצמן עם בגדים טרנדים וצעירים. כחלק מהאג'נדה הזו היא חברה למעצבת האופנה לירון הורוביץ מהמותג onchiq בקמפיין חדש עם מטרה אחת פשוטה: להציג בגדים שיחמיאו לכל אישה בכל מידה.

תשכחו מכל דביל שאי פעם אמר לכן ש"שמנות לא יכולות ללבוש לבן": קטלוג onchiq | צילום: אלה אוזן
תשכחו מכל דביל שאי פעם אמר לכן ש"שמנות לא יכולות ללבוש לבן": קטלוג onchiq | צילום: אלה אוזן

 

"תמיד הייתי מידה גדולה" מתארת טקאץ'-דריזין שאחרי הצבא נסעה לניו יורק לכמעט שבע שנים כחלק מעבודתה הדיפלומטית באו"ם. "שם בפעם הראשונה גיליתי איך זה כשאין את החסם שיש בארץ לנשים שהן פלאס סייז. בארץ אם רציתי ללכת לקנות ג'ינס זה לא בהכרח אמר שאני באמת אחזור עם ג'ינס ושם זה פשוט לא היה קיים, יש לך מבחר הכל מהכל וכמה שאת רוצה. להבדיל מכאן שם יכולתי להיכנס עם חברה יותר רזה ממני לקניון, לחנויות רגילות, ושכל אחת מאיתנו תצא עם שקיות".

עוד כתבות שיעזרו לך לאהוב את עצמך
שני קליין משיקה קולקציית פלאס סייז: "אופנה לא עוצרת במידה 42"
האישה שהופכת סימני מתיחה ליצירות אמנות מקסימות
תפסיקו לקרוא לנו שמנמנות, אנחנו שמנות. וגאות בזה

 

בזמן שבחו"ל מידות פלאס סייז הן עניין לגיטמי בכל חנות אופנה ואשלי גרהאם כובשת שערים, בארץ אנחנו באמת עדיין בפיגור.

"אני חושבת שמי שרוצה להתלבש תמצא איך לעשות את זה. נכון, זה קצת יותר קשה אבל אני כן חושבת שיש סוג של שינוי. בגלל זה שיתפתי פעולה עם לירון, ויש כאן עוד מעצבות כמו נומה, טליה, איילת לבן שביחד יוצרות קהילה שמנסה לייצר שינוי, שמנסה לייצר אופנה ולא רק פתרונות הלבשה. בין אם למישהי שהיא במידות ביניים, פלאסית או רזה. זו צריכה להיות האג'נדה, שתחת קורת גג אחת יש לכולן".

טרנד הקטיפה עדיין פה: קטלוג onchiq | צילום: אלה אוזן
טרנד הקטיפה עדיין פה: קטלוג onchiq | צילום: אלה אוזן

 

את מדברת על קורת גג אחת לכולן, אבל מה שקורה בפועל הוא מיזמים שפונים ספציפית לקהל הפלאס סייז, כמו למשל שבוע האופנה למידות גדולות. אז זה טוב או רע?

"אני חושבת שזה מעגל. ברור שהייתי שמחה לראות גם בשבוע האופנה 'הרגיל' דוגמניות פלאס, שזה יהיה עניין של נורמה ולא תהיה הבדלה. אבל מצד שני מה שמייצר את המודעות זה בדיוק אירועים כמו שבוע אופנה למידות גדולות בלבד, שרוצים לתת את הטעם של גלאם ואופנה גם לנשים כמונו, אבל ברור שהשאיפה היא לא להסתפק רק בזה".

אג'נדות בצד, יש לך איזה כלל או טיפ סטייל מוצלח, בתור אישה במידה גדולה?

"מה שמנחה אותי זה לא לשים לי מחסומים במקומות שלא קיימים. אני מאוד פיין ואוהבת גזרות נשיות אבל גם נהנית מקז'ואל מגניב, ג'ינס וחולצה לבנה. אין דבר כזה שאני לא אנסה איזה טרנד שבא לי. אני לא מאמינה בלהגיד דברים כמו 'אני בחיים לא אלבש את השמלה הזה כי גזרות כאלה לא נראות עלי טוב'.
יש למשל את הטרנד של מכנס רחב, בויפרינד ג'ינס כזה. אני בחורה רחבה והתלבטתי נורא. כמו כל מי שאוהבת אופנה גם אני אוהבת לשלב טרנדים אז בסוף פשוט הלכתי על זה וקיבלתי ים של מחמאות. זה רק אישר לי את הקטע של לא לשים לעצמך שום מחסום, וכמובן – ביטחון עצמי. מבחינתי זה הלבוש הכי טוב והכי יפה.

קטלוג onchiq | צילום: אלה אוזן
קטלוג onchiq | צילום: אלה אוזן

 

ביטחון עצמי זה עניין שמטריד לא מעט נשים, בלי קשר למידה שלהן. מאיפה את שואבת את שלך?

"אני פשוט בן אדם כזה. כשאני נכנסת לחדר אני אוהבת שכולם מסתכלים עלי. לפעמים אנשים מצפים לשמוע ממני סיפור של 'הייתי מסכנה ואז יום אחד החלטתי שדי'. אבל לא, תמיד הייתי מאוד בטוחה בעצמי. מבחינתי זה אפילו עניין שקשור לעבודה שלי, אני מתנהלת מול הרבה אנשים אז לתפוס את תשומת הלב של האדם מולי זה דבר שחשוב לי. אני יודעת שלא כולן אוהבות את זה אבל אני חושבת שככה זה צריך להיות".

"באדי פוזיטיב זה טרנד שכל העולם הולך אליו" מסכמת טקאץ'-דריזין. "לכל אישה יש עניינים עם הגוף שלה. בסופו של דבר המטרה היא לא רק הפלאס סייז אלא באמת להתחיל להבין שכל אחת צריכה להרגיש נוח וטוב עם מה שיש לה. כן צריך לעשות כושר ולשמור על הבריאות, אני לא אומרת שלא. אבל כל המקום הזה של לשפוט אנשים לפי מידה – אנחנו כבר לא שם. ועכשיו הגיע הזמן שזה לא יהיה רק בקונספט אלא גם בפרקטיקה".

View this post on Instagram

Happy Rosh Hashanah

A post shared by Ella Tkach-Dreazen (@kimoorella) on